kimmokel 21.05.2004 23:38:26 | |
---|
Mulla on DS-2 ja siinä on ongelmaa potikoiden kanssa. Etenkin volapotikka meinaa rahista melko paljon. CRC:tä olen siihen lykänny ja on vähän parantunutkin, mutta onko mitään muita kikkoja? |
saturnzreturn 21.05.2004 23:45:55 | |
---|
vaihda se potikka... crc on vähän sellanen poppakonsti, että on melko sama viillätö rantees auki vai käytätkö crc:tä tosin, en tiedä hinnasta mitään...jos joku halpa varaosa påtikka menee siihen niin vaihda ihmeessä. todella helppo asentaa... my wallet's fat and so is my head |
juici 22.05.2004 11:39:46 | |
---|
On olemassa CRC:n tapaista sprayta, sähkö-öljyä. Se on vörkkinyt itsellä aika hyvin. Tosin pitäähän niitä potikoita rasvata aina sillon tällöin, kuivuuhan ne öljytkin joskus. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Minne sitä crc:tä kuuluu suihkuttaa sinne potikassa? Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
barnabas 22.05.2004 13:06:41 | |
---|
Minne sitä crc:tä kuuluu suihkuttaa sinne potikassa? No tietenkin siihen ulkokuoreen, mistä otetaan kiinni. Niin, että mukavasti leviää aine koko pedaaliin. Hyvin menee. |
Miikathebest 22.05.2004 13:13:34 | |
---|
No tietenkin siihen ulkokuoreen, mistä otetaan kiinni. Niin, että mukavasti leviää aine koko pedaaliin. Vittu sentään! Kai sinne sisäosiin jostain raosta. |