Point 18.07.2014 12:20:35 | |
---|
En tiiä saakeli, pitäsköhän sitä käydä ostamassa tämä. Mulla on vähän se, että en kykene himassa toteuttamaan tarpeeksi hifin kuulosia akustisia rumpusoundeja, mikä taas pilaa omien biisieni yleisfiiliksen. Ei sinällään mitään uutta, oonhan mä jo pitkän aikaa käyttänyt konerumpuja biiseissä, mutta ne on aina ollu ihan tarkotuksellisesti koneiden kuulosia. Jos tällä sitten niitä realistisen kuuloisia akustisia. Oon ollu mukana parissa projektissa missä ez drummer on ollu käytössä ja kuulosti pienellä prosessoinnilla hyvinkin vakuuttavalta, kunhan soitti osuudet oikeanlaisella tatsilla sisään. Onko teillä nyt tähän päivittäneillä lisää kokemuksia ja yleisfiiliksiä jakaa? Mitään mahdottomiahan tää ei ainakaan maksa. |
Grabel 03.09.2014 13:46:52 | |
---|
Hommasin hiljattain tämän Ezdrummer 2:sen ja Cubasen halvimman version. Mulla on ollut joskus aikoinaan Cubase & Ezdrummer yhdistelmä ja silloin sain Ezdrummerin ulostulon jaettua cubasessa usealle raidalle (basari omalle, virveli omalle jne..) Nyt en enää keksi, että miten tämä temppu tehdään uudella Cubase/Ezdrummer yhdistelmällä. Vinkkejä?? |
JPQ 03.09.2014 15:59:39 | |
---|
Vaikken ole ehtinyt soveltaa vielä biisiin niin ezdrummerksta (minulla vanha parilla lisäosalla) tykkään kyllä. Säälittävän huono olen rumpukomppien väännössä pitäs varmaan ostaa joskus niitä valmiita. ja sitten ehkä lisäosiakin lisää. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
TRAUM 03.09.2014 16:06:29 | |
---|
AKWM: En tiiä saakeli, pitäsköhän sitä käydä ostamassa tämä. Mulla on vähän se, että en kykene himassa toteuttamaan tarpeeksi hifin kuulosia akustisia rumpusoundeja, mikä taas pilaa omien biisieni yleisfiiliksen. Ei sinällään mitään uutta, oonhan mä jo pitkän aikaa käyttänyt konerumpuja biiseissä, mutta ne on aina ollu ihan tarkotuksellisesti koneiden kuulosia. Jos tällä sitten niitä realistisen kuuloisia akustisia. Oon ollu mukana parissa projektissa missä ez drummer on ollu käytössä ja kuulosti pienellä prosessoinnilla hyvinkin vakuuttavalta, kunhan soitti osuudet oikeanlaisella tatsilla sisään. Onko teillä nyt tähän päivittäneillä lisää kokemuksia ja yleisfiiliksiä jakaa? Mitään mahdottomiahan tää ei ainakaan maksa. mulla on vanhempi ez drummer ja en voi kuin suositella. hyvin halvalla pääsee laatuun nähden, jos haluaa akustisemman kuulosta saundia. |
Grabel: Hommasin hiljattain tämän Ezdrummer 2:sen ja Cubasen halvimman version. Mulla on ollut joskus aikoinaan Cubase & Ezdrummer yhdistelmä ja silloin sain Ezdrummerin ulostulon jaettua cubasessa usealle raidalle (basari omalle, virveli omalle jne..) Nyt en enää keksi, että miten tämä temppu tehdään uudella Cubase/Ezdrummer yhdistelmällä. Vinkkejä?? Valitset ezdrummerin mikseristä multichannel. "A life, Jimmy, you know what that is? It's the sh*t that happens while you're waiting for moments that never come." |
Torniojaws 04.09.2014 20:43:51 (muokattu 04.09.2014 20:53:09) | |
---|
samson72: Valitset ezdrummerin mikseristä multichannel. En ole ihan varma Cubasen kevytversioista, mutta voi joutua myös valitsemaan sieltä VST Instruments -ruudusta (F11) siitä "Ezdrummer" -tekstin vasemmalta puolen napin takaa siitä pikkunapista (tyyliin: {->} näköinen) valinnan "Activate All Outputs" ennen kuin tuo onnistuu. Tässä vastaava Addictive Drumsilla, mutta sama toimii myös muilla moniulostuloplugareilla: http://koti.mbnet.fi/juhau/cubase-vst.png Tuo lista aukeaa kun painaa heti tuon "Addictive Drums" A-kirjaimen vasemmalla puolella olevaa nappia (isomman (e) -napin oikealla puolen), ainakin Cubase 5:ssä. Samasta listasta voi myös valita pelkästään halutut ulostulot, jos haluaa säästää resursseja. Yleensä ekana Master eli yhdellä stereoraidalla kaikki rummut, ja sen jälkeen yksitellen kick, snare, jne. |
Aakoo 09.08.2015 16:21:56 | |
---|
http://www.musasofta.fi/ohjelmistot/rumpusoftat/toontrack-ezdrummer-2 Ei paha hinta. Onko kokemusta tuosta myymälästä? Entä ez drummer 2:a? Tarvitsisin vanhan macbookin ja garagebandin kylkeen rumpalin biisien demottelua varten. Onko tuolle mahdollista tehdä luuppeja tms beat patterneja esim ipadin gb:llä naputtelemalla ja sitten tallentaa tuo midinä ez kirjastoon, myöhempää käyttöä varten? |