Aihe: Suhr Guitars boikottiin - Epic Fails -
1 2 3 4 517 18 19 20 21 22 23 24 25 26
jpjanhun
29.08.2014 09:21:54 (muokattu 29.08.2014 09:23:00)

Gabe: Kyllähän ihminen pystyy olemaan ilkeä ihan syyttäkin. Onhan se totta että halpis kamoille naureskelu on ihan yhtä typerää kuin kalliillekin. Ehkä jopa ilkeämpääkin koska halvimpiin vaihtoehtoihin päätyminen voi olla pakon sanelema juttu ja tällöin siitä naljailu voi oikeasti satuttaa. Parasta lienee kun annetaan kullekin vapaus tehdä omat valintansa ihan rauhassa niihin puuttumatta tai niitä pilkkaamatta. Minulle itselleni on ainakin herttaisen yhdentekevää millainen kitara tai auto toisella on.

-jep. joo, pahoittelen omasta puolestani, mulla lähti ehkä ajoittain vähän tuo vitsailuvaihde vähän liian rankasti päälle tuossa aiemmin ja rupesin höpöttelemään satiiripakinaa lämpimikseni ;) kyllähän sä asiaa puhut, en mitenkään kiistä.
ballfish
29.08.2014 09:23:20
Laulava Kylätohtori: Jostain syystä en ole koskaan saanut mitään gas-oireita custom-kitaroista, vaan jos pitäisi 'kallis' kitara ostaa, niin kyllä se olisi Fenderin CS Stratocaster. Ehkä sellaisen vielä joskus ostankin...

Äkkiäkös siihenkin sen 5000e saa laitettua jos haluaa masterbuilt-vehkeen tms. Olisihan se komiampi semmoinen omistaa ;)
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
kimurantti1
29.08.2014 14:06:11
ballfish: Äkkiäkös siihenkin sen 5000e saa laitettua jos haluaa masterbuilt-vehkeen tms. Olisihan se komiampi semmoinen omistaa ;)

Ottaa jonkun "heavy relic" -luutun, niin ei ole kolhuillakaan väliä. Mulla on toi toinen Surffi jo sellaisessa työkaluasemassa, ettei kolhuilla ole mitään väliä. :-)
Piecemaker // "Practice cures most tone issues." -John Suhr
klobasa
29.08.2014 14:07:22 (muokattu 29.08.2014 14:10:00)
freakingenius: Jos löytyy rahaa niin ostetaan sitä luomua, muuten ostetaan Arlaa. Loistava vertaus?
Mulla ainakin olis rahaa ostaa luomumaitoa, mutta koska maidonjuominen on mulle vain harrastus, ei ammatti, niin ostan Milbona maitoa Lidlistä. En koe jääväni silti mistään paitsi.
sustain65
29.08.2014 16:50:04
Eikös sellainen pintaviallinen Suhr olisi just' hyvä aloittelijalle, jos joku kävisi (idioottimaisesti) kuittailemaan soittimesta soittotaitoihin nähden? Voisi sitten sanoa että "onhan tässä sentään paska viimeistely, mätsää hyvin taitojen kanssa".
freakingenius
29.08.2014 18:49:57 (muokattu 29.08.2014 18:50:21)
Mr. Speed: Ihan totta. Itsekin joisin luomumaitoa jos joisin maitoa ammatikseni. Ei meikäläisen taitotasolla kehtaa sitä kalleinta ostaa.

Mulla meni viime keväänä yks (0,5l) lasillinen Arlan maitoa 2 sekunnissa, joten ajattelin siirtyä ammattilaissarjaan, joten juon tätä nykyä pelkkää Valion luomua ja mallun punasta.
Kaikenlisäksi Lidlin maidosta tulee märkiä pieruja.
Muovinen
29.08.2014 23:38:24

Uuteen kitaraan en laittais paria tonttua enempää, mutta oikeasti kiinnostava vintageherkku olis aivan eri asia. En kyllä edes mistään keräilijäkamoista haaveile, vaan mua kutkuttelee vanhat outoudet ja kummallisuudet, joilla ei vielä sitä aivan älytöntä vitnakelisää ole siunaantunut. Nyt kun biisinteko on alkanut maistumaan, niin olen tajunnut, että en mitään lisäkitaroita tarvitse vaan jotain ihan muuta musakamaa. Onkin tullut esim tuo melko kuolleelta vaikuttava koskettimet-osasto tutummaksi täällä mnetissä.
Mr. Speed
30.08.2014 09:44:47
freakingenius: Mulla meni viime keväänä yks (0,5l) lasillinen Arlan maitoa 2 sekunnissa, joten ajattelin siirtyä ammattilaissarjaan, joten juon tätä nykyä pelkkää Valion luomua ja mallun punasta.
Kaikenlisäksi Lidlin maidosta tulee märkiä pieruja

Sä oot kuivakamman soundin ystävä?
http://www.sieni.us/?id=38
freakingenius
30.08.2014 10:07:29
Mr. Speed: Sä oot kuivakamman soundin ystävä?

Jep, eikä housuja tarvi vaihtaa kokoajan.
Gabe
30.08.2014 11:22:43
Muovinen: Uuteen kitaraan en laittais paria tonttua enempää, mutta oikeasti kiinnostava vintageherkku olis aivan eri asia. En kyllä edes mistään keräilijäkamoista haaveile, vaan mua kutkuttelee vanhat outoudet ja kummallisuudet, joilla ei vielä sitä aivan älytöntä vitnakelisää ole siunaantunut. Nyt kun biisinteko on alkanut maistumaan, niin olen tajunnut, että en mitään lisäkitaroita tarvitse vaan jotain ihan muuta musakamaa. Onkin tullut esim tuo melko kuolleelta vaikuttava koskettimet-osasto tutummaksi täällä mnetissä.

Nuo sinun Guildit on kyllä todella mojokkaita, missä hinnoissa tuollaiset keskimäärin muuten pyörii? Joku laadukas ja mojokas vintage kitara voisi olla hauska lisä mutta rahkeet ei ihan riitä noihin Fenderin ja Gibsonin vintage hintoihin.

freakingenius: Jep, eikä housuja tarvi vaihtaa kokoajan.

Amatöörit, kyllä oikeasti pro juo maitonsa suoraan utareesta ja ilman housuja. Mitä vähemmän välikäsiä siinä on välissä sitä aidompi kokemus, moni sanoo että se lasikin on jo ihan liikaa. Mutta kyllähän tuolla luomulla on hyvä aloitella. Jos on rahaa käyttää tähän niin oma lehmä kannattaa tietysti ostaa, ei ole tämäkään harrastus helpoimmasta päästä kerrostaloasunnossa.
Jukka Häikiö
30.08.2014 11:24:35

freakingenius: Mulla meni viime keväänä yks (0,5l) lasillinen Arlan maitoa 2 sekunnissa, joten ajattelin siirtyä ammattilaissarjaan, joten juon tätä nykyä pelkkää Valion luomua ja mallun punasta.
Kaikenlisäksi Lidlin maidosta tulee märkiä pieruja.

Piimä on KUNKKU!
Vasta kun on valmis epäonnistumaan,on valmis onnistumaan.
Mr. Speed
30.08.2014 11:42:40
Jukka Häikiö: Piimä on KUNKKU!

Must piimä on turhan prosessoitua. Jotenkin se dynamiikka kärsii ku tuo on vaan sellasta paksua tuubaa.

Vanhoissa maidoissa on taas dynamiikka on kunnossa kun on jos jonkinnäköstä tekstuuria siellä joukossa. Sen hallitseminen vaatii jo sit kokemusta.
Jukka Häikiö
30.08.2014 12:59:33

Mr. Speed: Must piimä on turhan prosessoitua. Jotenkin se dynamiikka kärsii ku tuo on vaan sellasta paksua tuubaa.

Vanhoissa maidoissa on taas dynamiikka on kunnossa kun on jos jonkinnäköstä tekstuuria siellä joukossa. Sen hallitseminen vaatii jo sit kokemusta.

Toki, jos oisin maitoihmisiä, se vanha maito menis suoraan tölkistä, vetehinen osa voitelis ruokatorven vastaanottamaan sen kiinteähkön puolen kilon mällin kertalaakina ja röyhtäys sais konsonantit kaupantekijäisinä kuullostamaan itsensä kutakuinkin tämänkaltaiselta:Valiojogurttia ja pitkää ikää!
Vasta kun on valmis epäonnistumaan,on valmis onnistumaan.
Mr. Speed
30.08.2014 13:04:54
Jukka Häikiö: Toki, jos oisin maitoihmisiä, se vanha maito menis suoraan tölkistä, vetehinen osa voitelis ruokatorven vastaanottamaan sen kiinteähkön puolen kilon mällin kertalaakina ja röyhtäys sais konsonantit kaupantekijäisinä kuullostamaan itsensä kutakuinkin tämänkaltaiselta:Valiojogurttia ja pitkää ikää!

Todellakin! Mä oon kuullut, että auringonpaisteessa vanhennut maito on parasta.
KUNU
30.08.2014 13:44:11
Pakko palata vähän alkuperässeen aiheesseen valitettavasti.
Kitaran piti lähteä matkaan jo viime viikolla, mutta Suhrin asiakaspalvelu on sitten päättäny olla vastaamatta maileihin ja ei ole laittanu lappua millä kepin saan lähetettyä jenkkeihin ilmaseksi.
Pari mailia tälläki viikola laittanu heile eikä mithään vastausta takasin. Kitara on seisonu jo 2 viikkoa laatikossa pakattuna oottaa vain firman toimintaa, pittää ens viikola vaikka soittaa jos asia ei kojta selviä, naurettavvaa.

Vähän tuntuu siltä että luppailivat vähän liikoja ja toivoivat että en laita kitaraa takasin näin pienen vian takia korjuulle ja nyt ko huomasivat että olen tosissaan niin vetäytyvät.
Muovinen
30.08.2014 13:49:43

Gabe: Nuo sinun Guildit on kyllä todella mojokkaita, missä hinnoissa tuollaiset keskimäärin muuten pyörii? Joku laadukas ja mojokas vintage kitara voisi olla hauska lisä mutta rahkeet ei ihan riitä noihin Fenderin ja Gibsonin vintage hintoihin.

Nuo omat on maksaneet 750-1600e/kpl joten ei todellakaan olla vielä missään pilvissä hintojen suhteen. Kalliimpiakin Guildeja toki on. Lankuista S-200 Thunderbird alkaa olla 4000$+ sarjassa ja hyväkuntoiset 60-70 -luvun Starfiret siellä parin tonnin tuolla puolen. Myös Starfire bassot ovat arvossaan. Mutta kaiken kaikkiaan vielä tällä hetkellä erittäin herkullinen merkki köyhälle vintagepöhkölle ;) Ensimmäisen kun ostin niin paluuta ei ole ollut. Möin custom shop Gibsoninkin pois noiden tieltä.
Töynävä
30.08.2014 14:10:57
KUNU: Pakko palata vähän alkuperässeen aiheesseen valitettavasti.
Kitaran piti lähteä matkaan jo viime viikolla, mutta Suhrin asiakaspalvelu on sitten päättäny olla vastaamatta maileihin ja ei ole laittanu lappua millä kepin saan lähetettyä jenkkeihin ilmaseksi.
Pari mailia tälläki viikola laittanu heile eikä mithään vastausta takasin. Kitara on seisonu jo 2 viikkoa laatikossa pakattuna oottaa vain firman toimintaa, pittää ens viikola vaikka soittaa jos asia ei kojta selviä, naurettavvaa.

Vähän tuntuu siltä että luppailivat vähän liikoja ja toivoivat että en laita kitaraa takasin näin pienen vian takia korjuulle ja nyt ko huomasivat että olen tosissaan niin vetäytyvät.

Vedät nyt homman vaan maaliin - stiff upper lip.

Kyllä se nyt siltä vaikuttaa, että meikäläiset Vjenäjän prjovinssina ei ole prioriteettilistalla top-100 joukossa... Hetkinen... Jos me ollaankin jouduttu pakotelistalle kans..?

Kaikki vitsailu pois - en ole palaamassa Suhr'in asiakkaaksi ihan hetkeen. Siirtyminen Ruokankaan asiakkaaksi tuntuu tällä hetkellä täysin oikealta valinnalta - tilaa KUNU sinäkin jatkossa Ruokangas!
Sujuvaa kauppaa: slx900, tiluttaja-pro, albero, DZN, JMT, tipi tuovinen, avantz, mattipar, Rakoni...
kekkuliheikki
30.08.2014 17:04:32
No niin. Taman se aiheutti. Tuli GAS. Ostin Suhrin. Huomenna hakemaan.
En allekirjoita.
kimurantti1
30.08.2014 17:10:22
kekkuliheikki: No niin. Taman se aiheutti. Tuli GAS. Ostin Suhrin. Huomenna hakemaan.

Eikö sulla jo yksi ollut?
Piecemaker // "Practice cures most tone issues." -John Suhr
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)