Aihe: Kate Bush
1 2 3 4 59 10 11 12 13 14
sustain65
28.03.2014 17:46:54
Onnea vaan lipun saaneille. Ei onnistunut minulta, useasti pääsin syöttämään jo varmistuskoodiakin, mutta sitten tuli joka kerta että ei enää lippuja saatavilla. ..kele!
A.O.K.
28.03.2014 18:00:53

sustain65: Onnea vaan lipun saaneille. Ei onnistunut minulta, useasti pääsin syöttämään jo varmistuskoodiakin, mutta sitten tuli joka kerta että ei enää lippuja saatavilla. ..kele!

Mulla kävi sama ainakin 5 kertaa, eli varmistuskoodiin kaatui. Mutta tarpeeksi monta kertaa kun jaksoin yrittää niin sitten yllärinä tärppäsi. Alkoi aikamoinen epätoivo iskeä ja ei alkuun meinannut uskoa että tärppäsi kuitenkin. Järkikin alkoi jo sumenemaan kun epätoivoisena klikkailin noita sen parikyt minuuttia. Ei vaan onnistunut saamaan lauantaikeikalle lippua, perjantaille piti ottaa. Ja paikkakin on varmaan huonoimpia mahdollisia. Mutta tällä kertaa tärkeintä on päästä paikalle eikä katsomapaikalla ole niin suurta merkitystä :)
Well by seventy-six we'll be A.O.K.
MrQuin
30.03.2014 21:45:19

Joo, mäkin sain "vain" seisomapaikan takaparvelta, mutta onpahan perjantaikeikka! Helpompi järkätä vapaat yms. Tuo Apollohan ei oo mikään kovin iso, joten ne takimmaiset paikatkaan ei oo järjettömän kaukana lavasta.
Artturi
03.04.2014 16:26:56
Kitaristivalinta ainakin mielestäni ihan nappiin! Täytyykin tarkkailla toukokuussa Hartwallilla Peter Gabrielin keikalla miehen otteita tavallistakin huolellisemmin, heh! http://www.genesis-news.com/news-Da … e-in-Kate-Bushs-live-band-n391.html
Tellervo
06.04.2014 13:23:22
A.O.K.: Mulla kävi sama ainakin 5 kertaa, eli varmistuskoodiin kaatui. Mutta tarpeeksi monta kertaa kun jaksoin yrittää niin sitten yllärinä tärppäsi. Alkoi aikamoinen epätoivo iskeä ja ei alkuun meinannut uskoa että tärppäsi kuitenkin. Järkikin alkoi jo sumenemaan kun epätoivoisena klikkailin noita sen parikyt minuuttia.

Sama, paitsi puoli tuntia siihen taisi yhteensä mennä. Näytti jo kaikki päivät moneen kertaan punaista, mutta silti vaan jatkoin klikkailua, ja lopulta tärppäsi :) Uskoin asian todeksi vasta sitten kun maksukin oli hyväksytty, koska tosiaan niin monta kertaa tie oli noussut vastaan kesken kaiken. Sitten kun kaikki oli lopulta absoluuttisen varmaa, purskahdin itkuun. Mielenkiinnolla odotan, millaisen tunnekuohun itse konsertti saa aikaan, kun pelkästä lipunostosta toipumiseen meni loppupäivä...
Tollo Pyllervö
Tellervo
12.04.2014 22:24:39
Onko missään muuten väläytelty mitään tietoa siitä, mitä ko. konsertti tulee mahdollisesti pitämään sisällään? Tuskin, tai ainakaan Katen omilta sivuilta ei löydy mitään. Uteluttaa!!
Tollo Pyllervö
MrQuin
12.04.2014 23:49:13

Uuden promokuvan perusteella on spekuloitu, että The Ninth Wave -kokonaisuus olisi osa konserttia. Director's Cut oli hyvin "livemäinen" levy, veikkaisin, että noita biisejä on myös paljon edustettuna. Ehkä pari vanhempaa klassikkoa, Running Up That Hill, Babooshka tms. En jaksa uskoa, että Wuthering Heightsia kuitenkaan kuullaan - ainakaan alkuperäisessä muodossaan, on sen verran Katen ääni madaltunut. Itse kuulisin mielelläni biisejä The Dreaming -levyltä.
Tellervo
13.04.2014 00:01:34
MrQuin: Uuden promokuvan perusteella on spekuloitu, että The Ninth Wave -kokonaisuus olisi osa konserttia. Director's Cut oli hyvin "livemäinen" levy, veikkaisin, että noita biisejä on myös paljon edustettuna. Ehkä pari vanhempaa klassikkoa, Running Up That Hill, Babooshka tms. En jaksa uskoa, että Wuthering Heightsia kuitenkaan kuullaan - ainakaan alkuperäisessä muodossaan, on sen verran Katen ääni madaltunut. Itse kuulisin mielelläni biisejä The Dreaming -levyltä.

Eipä olisi hullumpaa!

Minä toivoisin mahdollisimman paljon matskua Aerialilta. Mutta loppujen lopuksipa se on varmasti aika lailla sama mitä sieltä tulee :)
Tollo Pyllervö
Artturi
13.04.2014 16:40:32 (muokattu 13.04.2014 16:42:04)
Joo toi Ninth Wave on varma, senhän Kate itsekin kertoi kun pahoitteli mainoskuvaa kun se julkaistiin just kun tää lentokone putos mereen..

A message from Kate...

Hallo everyone,

I was working all day yesterday and so was totally unaware of the reaction, apart from friends who'd told me it had all gone bonkers....I am completely overwhelmed and genuinely shocked by the incredibly positive response from everyone. Thank you!
I am however rather concerned at some comments that have been passed on to me and I feel I should clarify my position.... The image that was chosen to advertise the shows originates from a conceptual piece called The Ninth Wave that was released in 1985. It is about a woman who is lost at sea but is rescued in the end. Months ago I thought that, as part of the show centres around this musical piece, it would hopefully make a dramatic shot. The timing is really unfortunate. There is absolutely no connection with the current tragedy that is heading the news and I apologise from the bottom of my heart if this has in any way upset or at all offended anyone.
Thank you again to everyone who has responded so warmly to the announcement of the shows.
With best wishes,
Kate

Ja näköjään joku teatteriohjaaja jeesaa kans.. http://www.katebushnews.com/
MrQuin
14.04.2014 14:31:20

Tellervo:

Minä toivoisin mahdollisimman paljon matskua Aerialilta. Mutta loppujen lopuksipa se on varmasti aika lailla sama mitä sieltä tulee :)

Kyllä varmaan Aerial on edustettuna. Ehkäpä The Ninth Wave + Sky of Honey + 5-6 hittiä? Mutta tosiaan pääasia, että yleensäkin esiintyy!
Tellervo
10.06.2014 22:46:11
Meinaa vähän hermostuttaa, kun kyselin lippujen perään ja sanoivat että tulevat ehkä vasta noin 5 päivää ennen konserttia. Sanoin että lähden reissuun jo ehkä paria viikkoa ennen sitä, johon vastasivat että jos en ole saanut lippuja 48 tuntia ennen kuin lähden reissuun, minun pitää ilmoittaa heille, jolloin he varaavat venuelle tuplaliput jotka saan sieltä. Kuulostaa katastrofin aineksilta :/ Positiivista tietysti se, että kuitenkin vastasivat heti molempiin viesteihin. Mutta on tuo kyllä niin vanhanaikaista, kun esim. Tallinnan tai Tukholman konsertteihin on saanut aina liput sähköisesti saman tien ostotapahtuman jälkeen. Huokaus.
Tollo Pyllervö
Flash
11.06.2014 16:03:19

Normaalia toimintaa Lontoon keikkojen suhteen... Minulle kävi kerran niin, että lippu ei kerennyt tulla ajoissa, mutta se varalippu oli kyllä odottamassa lippuluukulla (Hammersmithissä oli sekin keikka muuten).
Live Music Is Better!
Tellervo
12.06.2014 22:13:14
Flash: Normaalia toimintaa Lontoon keikkojen suhteen... Minulle kävi kerran niin, että lippu ei kerennyt tulla ajoissa, mutta se varalippu oli kyllä odottamassa lippuluukulla (Hammersmithissä oli sekin keikka muuten).

Okei, lohduttavaa tietää että lupaus voi siis oikeasti pitää paikkansa.
Tollo Pyllervö
Artturi
23.07.2014 22:41:38
Jo kuukauden vanha, mutta sangen kiintoisa uutisjuttu koskien tulevia konsertteja. Älkääköhän ne avatko linkkiä, jotka haluavat välttää spoilereita.. http://www.mirror.co.uk/3am/celebri … /kate-bush-spent-three-days-3745344
Jokapaikanapina
27.07.2014 21:50:45
Tellervo: Okei, lohduttavaa tietää että lupaus voi siis oikeasti pitää paikkansa.

Juu, älä huoli, sillä mullakin on toiminut oikein kivasti tuo ja nimen omaan Lontoossa.
Tellervo
13.08.2014 17:23:11 (muokattu 13.08.2014 17:24:57)
Liput ovat saapuneet, mutta en pysty lähtemään terveyssyistä. Jos haluat kokeilla onneasi (vaikka lipuissa on ostajan nimi ja väittävät että henkilöllisyys tarkistetaan) ja ostaa lippuni, lähetä pikaviestiä. Kyse on ensimmäisestä konsertista ti 26.8. ja lippuja on 2 kpl rear stalls standing -paikoille.
Tollo Pyllervö
Tellervo
26.08.2014 22:36:45 (muokattu 27.08.2014 00:01:32)
http://www.mirror.co.uk/3am/celebri … te-bush-live-setlist-review-4111126

Täällä pääsee elämään "ensi-illan" mukana lähes online.
(Edit: poistin settitietospoilerin)
Tollo Pyllervö
MrQuin
28.08.2014 09:39:03

MrQuin: Kyllä varmaan Aerial on edustettuna. Ehkäpä The Ninth Wave + Sky of Honey + 5-6 hittiä?

Katos, aika osuvasti uumoilin :D Huikeita arvosteluja kauttaaltaan. Ensi viikolla Lontooseen!
A.O.K.
30.08.2014 03:40:13 (muokattu 30.08.2014 03:45:34)

Just keikalta palanneena. Eipä tuosta oikein muuta voi sanoa että aivan järjettömän hyvä. Ei uskoisi että Kate olisi ollut esiintymättä 35 vuotta, sen verran hienosti veti. Hienoin keikka mitä olen ikinä nähnyt enkä usko että tulen parempaa näkemään.

Ja muuten, jos on noi halvimmat seisomapaikat niin niillä pääsee sivussa käytännössä melkein eturiviin kun vaan menee seisomaan siihen reunaa. Ei kannata jäädä taakse seisomaan.
Well by seventy-six we'll be A.O.K.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)