laakeri 25.08.2014 21:37:55 (muokattu 25.08.2014 21:41:40) | |
---|
Bonusbiisithän ovat pari vuotta sitten jollain keikalla äänitettyjä covereita, jos tämä ei ollut tiedossa. |
Kampela77 25.08.2014 21:52:11 | |
---|
Tänään ehdin kuunnella pari minuuttia kunnes työkaveri keskeytti. Kuulosti vitun hyvältä. Uskoisin, että nämä tyypit jotka levystä eivät pidä ovst jotain homoläskejä, jotka aina festareilla piiskaavat hikisellä tukallaan muita keikkaa seuraavia ihmisiä ja ölisevät epävireisesti sanoja sinne päin Karhu-packin kuoret päässään kruununa. Kukaan ei pidä teistä! Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Hamsteri Kukkonen 25.08.2014 22:00:32 | |
---|
Kampela77: Tänään ehdin kuunnella pari minuuttia kunnes työkaveri keskeytti. Kuulosti vitun hyvältä. Uskoisin, että nämä tyypit jotka levystä eivät pidä ovst jotain homoläskejä, jotka aina festareilla piiskaavat hikisellä tukallaan muita keikkaa seuraavia ihmisiä ja ölisevät epävireisesti sanoja sinne päin Karhu-packin kuoret päässään kruununa. Kukaan ei pidä teistä! You used to be cool :( En mä oikeen osaa mitään soittaa mut vittu nää kamat on vaan niin vitun siistejä. -Pekko (soittaa vitusti bassoa) |
Kampela77 25.08.2014 22:06:33 | |
---|
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
pehko 26.08.2014 05:38:03 | |
---|
Kampela77: Tänään ehdin kuunnella pari minuuttia kunnes työkaveri keskeytti. Kuulosti vitun hyvältä. kyllä sä vielä petyt. levy on pitempi kun pari minuuttia. "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
Haltsi 26.08.2014 07:48:11 | |
---|
Bonusbiisien latauskoodi toimi viimeinkin, taisipa olla että nuo tulevat saataville vasta 25. päivä (näemmä Suomen aikaa vasta tänään, koska eilen ei vielä toiminut). This is my signature. There are many like it but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless. Without my signature I am useless. |
Nuages 26.08.2014 20:02:49 (muokattu 26.08.2014 20:19:05) | |
---|
Tää on helvetin hyvä. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi |
haunted 26.08.2014 21:19:24 | |
---|
Mä vasta tilailin levyn. Onko tääki sellanen levy että viisaat tykkää ja tyhmät sekä huonot ei tykkää? Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
kkaarre 26.08.2014 21:34:47 (muokattu 26.08.2014 21:35:02) | |
---|
Meikäläisen mielestä tämä uusin vaikuttaa kyllä hyvältä levyltä. Paljon pirteämpi meininki kuin Heritagella, vaikka mörköilyä ja mesoamista ei tältäkään levyltä löydy. Meitsi diggaa ja kuuntelukertojen myötä ehkä vielä lisää. Se on se viina, se on se viina. |
Anti-Social 26.08.2014 21:40:37 | |
---|
haunted: Mä vasta tilailin levyn. Onko tääki sellanen levy että viisaat tykkää ja tyhmät sekä huonot ei tykkää? Ihan tämän kommentin perusteella voidaan väittää, että kaikki jotka kuvittelevat/haluavat olla fiksuja, väittävät tykkäävänsä koska progehan on fiksujen ihmisten musiikkia. Myöntäkää pellet |
haunted 26.08.2014 21:48:33 | |
---|
Anti-Social: Ihan tämän kommentin perusteella voidaan väittää, että kaikki jotka kuvittelevat/haluavat olla fiksuja, väittävät tykkäävänsä koska progehan on fiksujen ihmisten musiikkia. Myöntäkää pellet Et vissiin tykänny :D Ei ny, hyvä se on jos jakaa mielipiteitä. Silloin aina kumarretaan jollekki ja pyllistetään toiselle. Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
Anti-Social 26.08.2014 21:56:46 | |
---|
No ei se niin paha ollut, ainakin parempi kuin edellinen. |
-Hexa- 27.08.2014 00:07:06 | |
---|
Hyvä levy. Mutta miksei opethia? Sääli kun toimivan konseptin itselle luonut bändi alkaa apinoimaan muita orkestereja. Kai se vaa täytyy myöntää että uutta opethia ei enään tule. Harmittaahan tuo kerta klassikot alkaa olemaan jo kuultu. Painotan vielä etten suinkaan antipidä tästä. Tällaista tavaraa saa vaan jo niin monelta muultakin suunnalta. Opethia ei saa. Toinen asia mikä olisi voinut tuoda vähän valoa tähän on saundit. Onko se niin vaikeaa myöntää, että 70luku oli ja meni? Warershedin/ghost reversin saundimaailmalla luulisin ainakin itse saavani enemmän irti tästä. Tekniikka on musiikissa hyvä renki, mutta huono isäntä. |
ganesha 27.08.2014 07:41:13 | |
---|
-Hexa-: Hyvä levy. Mutta miksei opethia? Sääli kun toimivan konseptin itselle luonut bändi alkaa apinoimaan muita orkestereja. Kai se vaa täytyy myöntää että uutta opethia ei enään tule. Harmittaahan tuo kerta klassikot alkaa olemaan jo kuultu. Painotan vielä etten suinkaan antipidä tästä. Tällaista tavaraa saa vaan jo niin monelta muultakin suunnalta. Opethia ei saa. Toinen asia mikä olisi voinut tuoda vähän valoa tähän on saundit. Onko se niin vaikeaa myöntää, että 70luku oli ja meni? Warershedin/ghost reversin saundimaailmalla luulisin ainakin itse saavani enemmän irti tästä. tuhnut vintage-soundit on parempia. siksi. :) |
Teillä on paskat laitteet jos tämän soundit kuulostavat huonoilta. Tai sitten kuuntelette väärin. |
Mor So 27.08.2014 11:49:38 | |
---|
antnis: tai sitten kuuntelette väärin. Tai sitten kaikki eivät pidä samoista asioista kuin sinä |
antnis 27.08.2014 12:57:37 | |
---|
Mor So: Tai sitten kaikki eivät pidä samoista asioista kuin sinä Korvat auki vaan kyllä se siitä! |
Hamsteri Kukkonen 27.08.2014 13:18:35 | |
---|
Oon varmaan sanonut tän ennenkin, mutta sanon taas: Opethin "vintage analdoge" -soundit kuulostaa edelleen (varsinkin rummut) siltä, kuin olis mikitetty ja otettu sisään Pro Toolsiin ihan samalla tavalla kun ennenkin, mutta jätetty sikseen. Mitä vintagea se on, että tehdään nykymenetelmillä ja miksataan vaan huonommin? En mä oikeen osaa mitään soittaa mut vittu nää kamat on vaan niin vitun siistejä. -Pekko (soittaa vitusti bassoa) |
antnis 27.08.2014 14:55:31 | |
---|
Piti oikeen varta vasten kuunnella Opethin rumpusoundeja eri levyiltä ja mun mielestäni täl uudella on hyvät. |
Tympee Huttunen 27.08.2014 15:20:49 | |
---|
antnis: Piti oikeen varta vasten kuunnella Opethin rumpusoundeja eri levyiltä ja mun mielestäni täl uudella on hyvät. Mietin just sitä, että miten toi rumpali teilattiin, kun tuli Lopezin tilalle muka sellaisena mekaanisena death-metal-kannuttajana. Hiton hyvinhän se vetää. |