Errata 08.06.2014 16:13:02 | |
---|
Meadow: Öö, ei mulla ollut tarkoitus aukoa päätä tai mitään. En vaan oikeasti tiennyt että lyriikat menee noin. Anteeksi kun otit itseesi. Ennottanu. Asia kunnossa. Ajattelin vain että olet provokaatiokannalla. :) Niin ja se kumpi bändi on suositumpi kiinnostaa minua prikulleen 0%. Joo. Toinenhan on suositumpi mutta toinen kuitenkin parempi. Loppukevennyksenä vanhaa: http://www.youtube.com/watch?v=VKZBFts4lPohttp://www.youtube.com/watch?v=gl9jW5-Qf14 |
Basil79 08.06.2014 17:28:51 (muokattu 08.06.2014 17:41:44) | |
---|
Meadow: Mutta noh, tämä ei ole Soilwork-ketju eikä mua muutenkaan huvita alkaa tällaiseen "toi bändi mitä kehuit on tosi basgam"-tyyliseen ala-asteen välituntikeskusteluun.
Tajuntani räjähti. :o Niin ...itse tulet ala-aste tyyliin sisään ja sen jälkeen päätät nostaa itsesi jalustalle ja kaiken sellaisen yläpuolelle.. Soilworkkiahan päätin sivaltaa lanseeramallasi tyylillä. Olen kyllä siitäkin joskus pitäny, mutta vähän yksioikoinen bändi. Minua In Flamesin nykyinen monisävyisempi ote miellyttää, joitakin se näköjään väsyttää. Whoraclea ja Jester Racea pidän aika väsyneinä ja ajan hampaan puremina. |
Meadow 08.06.2014 17:37:58 | |
---|
Basil79: Niin ...itse tulet ala-aste tyyliin sisään ja sen jälkeen päätät nostaa itsesi jalustalle ja kaiken sellaisen yläpuolelle.. Rauhotu nyt hullu! |
Basil79 08.06.2014 17:43:48 | |
---|
Meadow: Rauhotu nyt hullu! Ei saatana.. poistun kyllä. Sanonpa vain että lue hyvä mies se oma ensimmäinen viestisi uudelleen. |
pehko 08.06.2014 17:59:46 | |
---|
Basil79: Olen kyllä siitäkin joskus pitäny, mutta vähän yksioikoinen bändi. Minua In Flamesin nykyinen monisävyisempi ote miellyttää no hoho! nyt kyllä nauroin. menikö sulla mahdollisesti pändit sekasin? "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
VIPMetal 09.06.2014 06:36:23 | |
---|
Basil79: Minua In Flamesin nykyinen monisävyisempi ote miellyttää, joitakin se näköjään väsyttää. Whoraclea ja Jester Racea pidän aika väsyneinä ja ajan hampaan puremina. Tämä näin. Ite tykkään nyky-Inflamesista, en tosin samalla lailla kuin vuonna 2001. Mutta kuinka voisinkaan. Kuuntelen musiikkia niin satunnaisesti these days (Bon Jovi). Myykää mulle joku akustinen kitara, pikaviestiä kiitos! Kokopuukansi vähimmäisvaatimus. |
Juicy 09.06.2014 16:45:01 | |
---|
pehko: no hoho! nyt kyllä nauroin. menikö sulla mahdollisesti pändit sekasin? Tätä mietin itsekin. Näiden kahden bändin vertailu oli relevanttia vielä silloin joskus vuonna ~2005. Molemmat notkahti sen jälkeen, mutta Soilwork nosti osakkeitaan The Panic Broadcastillaan aika komeasti siinä missä In Flames jäi sinne suohon. Arch Enemyllä kävi vähän sama homma, mutta nyt niidenkin uusin matsku tykittää uudella vokalistilla aika lupaavasti. "I like assassins because they have two asses."Juicy Stuff |
LeChuck 09.06.2014 17:25:14 (muokattu 09.06.2014 17:26:04) | |
---|
In Flames on kyllä nykyään ihan ennätysväsynyt bändi, varsinkin kun verrataan samoista ympyröistä olevaan Soilworkiin, jolta irtoaa vieläkin tiukkoja jööttepoririffejä ja -biisejä. Friden saisi keskittyä pelkkään örinään, tuota vaikerointia ja ulinaa ei kestä kuurokaan. A Sense of Purposen avausraidan "We're not even trying..."-kertsi huvittaa vieläkin ja tiivistää koko poppoon nykykunnon täydellisesti. Pitääpä katsastaa uudemmat Soilworkin levyt. Jäänyt väliin valitettavasti.. parin biisin perusteella mitä just kuuntelin niin toimii helvetisti paremmin kuin uusi In Flames.. parempia biiseja ja todella paljon paremman kuuloset vokaalit. Kun sanoin että jöötteporin skene vaikuttaa väsyneeltä niin tarkoitin nimenomaan gothenburg tyylin melodista death metallia.. varmasti kaupungista tulee edelleenkin paljon mielenkiintosta musiikkia. Ehkä mulle on vaan tullut yliannostus melodeathia tässä vuosien varrella.. Dark Tranquillitykin tekee vielä kaiken järjen mukaan laadukasta musiikkia mutta ei niidenkään uusia levyjä oo jaksanut kuunnalta muutama pyöräytystä enempää.. ehkä tauon paikka genrestä. Kuuntelee jotain muuta niin ehkä melodeathin sitten innostaa taas joskus. |
UltimateGreedo 09.06.2014 19:27:10 | |
---|
Soilworkin uusimman eka levy on suorastaan kuninkaalinen. Tokallekin levylle mahtuu toki hyviä biisejä, mutta ensimmäisestä pidän enemmän. Kannattaa tsekata esim. This Momentary Bliss. |
pehko 09.06.2014 19:28:14 | |
---|
UltimateGreedo: Soilworkin uusimman eka levy on suorastaan kuninkaalinen. Tokallekin levylle mahtuu toki hyviä biisejä, mutta ensimmäisestä pidän enemmän. Kannattaa tsekata esim. This Momentary Bliss. minusta kyseinen tupla oli paras julkaisu viimevuonna. "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
reaper666 10.06.2014 08:30:07 | |
---|
Kuuntelin ton uuden biisin eilen tubesta. Siinä aika alussa tulee se "in flames -likki" siinä riffissä. In flamesia kuunnelleet tietää mitä tarkoitan. Siinä kohtaa ilostusin vähän mutta aika pettymys ja mitään sanomaton ralli toi oli kyllä. No eipä oo yli 10vuoteen ollut odotuksiakaan hyvästä matskusta bändin suhteen. Olen tosin jo pikku hiljaa come clarityyn pääsemässä sisälle. |
Fantasmic 10.06.2014 19:28:44 | |
---|
Oli muuten hämmentävän löysää muniinpuhaltelua jopa nyky-Flamesiksi... Kamala biisi. No, levy näyttää mikä on suunta. Eiköhän sieltä hyviäkin tsipaleita löydy. |
janezki_ 14.06.2014 14:19:03 | |
---|
Toinen uusi biisi "Through Oblivion": http://www.youtube.com/watch?v=QCRUxRkX1Nc Edelleen niin väsynyttä muniinpuhaltelua, Fridenkin kuulostaa niin väsyneeltä. Nukahdin melkein. Noh, on bändillä ne vanhat biisit mitä soittelemalla kiertelevät taas pari vuotta maailmaa ja saavat sen leipänsä pöytään. Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö! |
Milkop 14.06.2014 14:32:26 | |
---|
janezki_: Edelleen niin väsynyttä muniinpuhaltelua, Fridenkin kuulostaa niin väsyneeltä. Nukahdin melkein. On kyllä ihan kamalaa. Edellisellä levyllä oli sentään jotain yritystä ja esim. Fear Is The Weakness oli jo oikeasti ihan hyvä kappale, mutta tämä vaikuttaa vain niin väsyneeltä. Piruako sitä tehdä levyä jos ei edes kiinnosta. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Decadetroll 14.06.2014 14:45:30 | |
---|
janezki_: Toinen uusi biisi "Through Oblivion": http://www.youtube.com/watch?v=QCRUxRkX1Nc Edelleen niin väsynyttä muniinpuhaltelua, Fridenkin kuulostaa niin väsyneeltä. Nukahdin melkein. Noh, on bändillä ne vanhat biisit mitä soittelemalla kiertelevät taas pari vuotta maailmaa ja saavat sen leipänsä pöytään. What is this, I don't even... Eissss. Jotenki tuntuu, että laulaja yrittää olla Chris Cornell siinä onnistumatta. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. |
Olen varmaan ainut joka tykkää tätä uudesta biisistä. Ei tämä In flamesia kuitenkaan ole mutta kelpo viisu. Tekniikka on musiikissa hyvä renki, mutta huono isäntä. |
TTV 21.08.2014 16:54:21 (muokattu 21.08.2014 17:27:49) | |
---|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
VIPMetal 21.08.2014 17:33:49 | |
---|
"I'm waiting for a sunrise, I'm waiting for the end" |
TTV 21.08.2014 19:53:36 | |
---|
VIPMetal: Onhan siellä myös Wovenwar, While she sleeps ja Papa Roach. OK, en huomannu noita, hyvä jos jollekkin noi lämppärit maistuu... Itse oon tykänny In Flamesista jo ysäriltä asti, eikä huonoja levyjä löydy yhtään, erilaisia toki muutama. Uusimmam maistiaisia en ole ennakkoon kuunnellut, säästän ensipuraisun oikeeseen levyyn, joka on jo ennakkotilattu :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Voltonator 22.08.2014 12:15:17 | |
---|
TTV: OK, en huomannu noita, hyvä jos jollekkin noi lämppärit maistuu... Itse oon tykänny In Flamesista jo ysäriltä asti, eikä huonoja levyjä löydy yhtään, erilaisia toki muutama. Uusimmam maistiaisia en ole ennakkoon kuunnellut, säästän ensipuraisun oikeeseen levyyn, joka on jo ennakkotilattu :-) Kyllä kannatta perua tilaus vielä kun voi. Olen neljä noista levyn biiseistä kuullut ja jokainen on AIVAN HIRVEÄ! Ja minä esim. jokseenkin pidin edellisestä levystä. Vanhempi on parempi tietty, mutta uusissakin on hyiä levyjä, kuten Come Clarity, SOAPF, ja jokseenkin myös Soundtrack to your Escape. Väitän näiden neljän kuullun perusteella että tulee vielä paljon huonompi levy kuin Sense of Purpose, joka oli huono levy. |