Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5169 170 171 172 173343 344 345 346 347
Stalkah
17.08.2014 22:27:44

JaaGeRMaisTeR: Luulis äijän ny sponsoroivan osan ostoksesta.

Joo, kyllä nyt ois miehen työn ja näytön paikka :D
"Naulat neljän tuumamitan lyöty pajavasaroin - haukan katse hanskojani vartioi"
Gabe
17.08.2014 22:48:34
JaaGeRMaisTeR: Arvasin, että Gabella on näppinsä pelissä tavalla taitoisella :D Luulis äijän ny sponsoroivan osan ostoksesta.

Stalkah: Joo, kyllä nyt ois miehen työn ja näytön paikka :D

Olenhan minä jo jakanut kullanarvoisia vinkkejä pyyteettä ihan ilmaiseksi. ;)
JaaGeRMaisTeR
17.08.2014 23:06:22
Gabe: Olenhan minä jo jakanut kullanarvoisia vinkkejä pyyteettä ihan ilmaiseksi. ;)

Koituu neuvot kalliiksi kuuntelijoille :D taitaa olla provikkamiehiä tämä Gabe.
Gabe
17.08.2014 23:17:35
JaaGeRMaisTeR: Koituu neuvot kalliiksi kuuntelijoille :D taitaa olla provikkamiehiä tämä Gabe.

Ei näitä asioita voi rahassa mitata. Hyvä vahvistin tuo iloa ja onnea vuosikymmeniksi,. ;)
Myrkky Nuoli
17.08.2014 23:35:30
JaaGeRMaisTeR: Tahtoisin kyllä nähdä, kun koitat tätä ajatusta istuttaa muuan silver jubilee myyjälle :D

Tämän innoittamana rupesin laskuhommiin, ei ois pitänyt...
Mulla on tänä vuonna ollut 9 eri vahvistinta. Oisko jarrun aika? Vai meinaako tää sitä, että yks vielä niin päästään pyöreisiin?
When in doubt, lower your expectations.
JaaGeRMaisTeR
17.08.2014 23:54:22
Myrkky Nuoli: Tämän innoittamana rupesin laskuhommiin, ei ois pitänyt...
Mulla on tänä vuonna ollut 9 eri vahvistinta. Oisko jarrun aika? Vai meinaako tää sitä, että yks vielä niin päästään pyöreisiin?

Ei!! Yks vielä ja laskuri nollaantuu. Perusasioita ja sitäkää tiedä. :)
Myrkky Nuoli
17.08.2014 23:57:07
JaaGeRMaisTeR: Ei!! Yks vielä ja laskuri nollaantuu. Perusasioita ja sitäkää tiedä. :)

Perkule.. ei mulla oo varaa, enkä halua mitään vaihtaa enää. Mikä neuvoksi?
JaaGeRMaisTeR
18.08.2014 00:02:52
Myrkky Nuoli: Perkule.. ei mulla oo varaa, enkä halua mitään vaihtaa enää. Mikä neuvoksi?

Vivus.fi lainaa gasin kourissa viruviin tilanteisiin. Joustavaa luottoa ilman takaajia tai luottotietoja. Et tarvitse omaa rahaa. Käytä jonkun toisen :)

Mulla taitais muuten just laskuri nollaantua :)
Myrkky Nuoli
18.08.2014 00:16:58
JaaGeRMaisTeR: Vivus.fi lainaa gasin kourissa viruviin tilanteisiin. Joustavaa luottoa ilman takaajia tai luottotietoja. Et tarvitse omaa rahaa. Käytä jonkun toisen :)

Mulla taitais muuten just laskuri nollaantua :)

Ihanaa! Onko GAS-ketjussa "IHAN SAMA SAATANA MENKÖÖT VAAN, MENKÖÖT KAIKKI AAAAARGH!" -vaiheen jälkeen vielä pikavippivaihekin? Synkkää.
nikovirtala
18.08.2014 08:07:37 (muokattu 18.08.2014 08:08:44)

Myrkky Nuoli: Ihanaa! Onko GAS-ketjussa "IHAN SAMA SAATANA MENKÖÖT VAAN, MENKÖÖT KAIKKI AAAAARGH!" -vaiheen jälkeen vielä pikavippivaihekin? Synkkää.

En mä vielä pikavipillä, mutta maksuaikakortilla (ilman luottorajaa ja korkoa), max. 45 päivää aikaa maksaa koko summa takaisin. Ei tarvitse miettiä, jos haluaa ostaa jotain ja sit on vielä se puolitoistakuukautta aikaa testailla ja laittaa kiertoon tai hommata rahat. :D

e. Epäilen vahvasti, etten ole ainoa, joka toimii näin ..
Indiepoppari vailla bändiä. Laita viestiä, jos bändisi on vailla tyylitajuista rytmikitaristia.
Stalkah
18.08.2014 08:17:16

Gabe: Ei näitä asioita voi rahassa mitata. Hyvä vahvistin tuo iloa ja onnea vuosikymmeniksi,. ;)

Totta. Olettaen siis, että siitä tulee ns. pitopeli, jolloin se tuokin soittajalleen onnea ja iloa, eikä niin, että jossain välissä se laitetaan jollekin muulle tuottamaan sitä :D
Kivijalka
18.08.2014 08:24:29
Stalkah: Totta. Olettaen siis, että siitä tulee ns. pitopeli, jolloin se tuokin soittajalleen onnea ja iloa, eikä niin, että jossain välissä se laitetaan jollekin muulle tuottamaan sitä :D

Ei ole tainnut kukaan tässä ketjussa vielä yhtään hyvää vahvistinta löytää. ;)
"Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!"
Laulava Kylätohtori
18.08.2014 08:55:33
Kivijalka: Ei ole tainnut kukaan tässä ketjussa vielä yhtään hyvää vahvistinta löytää. ;)

Kyllä minä näkisin, että se vika on ihan toisessa päässä signaaliketjua kuin vahvistimessa. Mutta sana 'pitopeli' aiheuttaa kyllä melkoista huvittuneisuutta tässä ketjussa...

Ottakaa mallia minusta. Gas on enää kuin paha uni, jonka viimeiset muistot haihtuvat kuulaan kauniin kesäaamun lehdillä helmeilevän kasteen laille...
Jumalat puhuvat hullujen suulla...
Stalkah
18.08.2014 09:29:14

Noh noh, eipäs nyt kokonaan menetetä toivoa soitintenomistajia kohtaan :D
Gabe
18.08.2014 09:47:23
Stalkah: Totta. Olettaen siis, että siitä tulee ns. pitopeli, jolloin se tuokin soittajalleen onnea ja iloa, eikä niin, että jossain välissä se laitetaan jollekin muulle tuottamaan sitä :D

Tuottaahan se silti onnea ja iloa, se kenelle sitä tuotetaan vain vaihtuu. :D

Laulava Kylätohtori: Kyllä minä näkisin, että se vika on ihan toisessa päässä signaaliketjua kuin vahvistimessa. Mutta sana 'pitopeli' aiheuttaa kyllä melkoista huvittuneisuutta tässä ketjussa...

Ottakaa mallia minusta. Gas on enää kuin paha uni, jonka viimeiset muistot haihtuvat kuulaan kauniin kesäaamun lehdillä helmeilevän kasteen laille...

Kyllä meikäläisenkin pahimmat gas päivät taitaa olla mennyttä aikaa. Sen verran iso liuta on tullut testattua rompetta että uskallan väittää ettei minulle sopivampia löydy. Telecasteria en ihan vielä uskalias väittää pitopeliksi mutta muuten nuo ovat tulleet kyllä jäädäkseen, katsokaa vain.
Myrkky Nuoli
18.08.2014 10:37:20
Laulava Kylätohtori: Ottakaa mallia minusta. Gas on enää kuin paha uni, jonka viimeiset muistot haihtuvat kuulaan kauniin kesäaamun lehdillä helmeilevän kasteen laille...

..kunnes eräänä päivänä..
Stalkah
20.08.2014 13:10:23

No eihän tästä materialismista ole ihan vielä eroon päästy. Nyt kun on aikamoinen vahvistinkattaus tuloillaan ensi viikolla (tästä lisää myöhemmin), niin se aiheutti lieveilmiönä mm. keinokuormakaasun. Weberin Mass lähtee tilaukseen jossain vaiheessa varmaan ensi kuussa.

Schecter ATX C-7 kaipaisi myös uudet mikit. SD:n Active Blackouts -setti on hyvä paketti aktiivimikeiksi, mutta olen hiljattain todennut, että aktiivimikit ei ole miun juttu. Passiivit kuulostaa paljon luonnollisemmilta ja dynaamisemmilta. Jos joku rupeaa ruikuttamaan, että passiiveista ei lähde seiskakielisellä tarpeeksi munaa / kompressoitunutta soundia / tiukkuutta / tms., niin ei pidä paikkaansa. Passiiveillakin voi vaan käyttää soittodynamiikkaa hyväksi ja runtata kovempaa, jos ei tunnu löytyvän tarpeeksi asennetta soundista. Kyllä hyvä passiivi toimii alavirehommissakin. Tähän olen kaasutellut custom -valmisteista P90 -mikkiä kaulaan hyvien lead -soundien perässä ja sekä korkealla gainilla että puhtailla soundeilla hyvin toimivaa mikkiä tallaan, joista onkin Rautia Guitarsin kanssa neuvottelut käynnissä.

Kauan aikaa haikailemani studiotelkänpöntöt saa vielä toistaseksi jäädä, sillä nyt ei löydy irrottaa niihin ylimääräistä rahaa. Kunhan ensin pääsisi tuo nauhoituskärpänen puremaan uusien vahvareiden kanssa, niin priorisoidaan sitten budjetti uusiksi.

Jos tän kitarakamauudistuksen alkais saamaan parin seuraavan kuun aikana pakettiin. Sitten miettimään custom -exploreriä seuraavaksi vuodeksi ;)
Myrkky Nuoli
20.08.2014 15:20:55
Cardinal Red Firebird VII. Voi perseen suti..
kekkuliheikki
21.08.2014 12:58:40
Axe Fx Ultra on todettu hyvaksi.

Nyt on tietenkin saatava kakkonen hetimiten.
En allekirjoita.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)