Metalkallo 17.08.2014 00:36:11 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Ite olen vallan nuita pitkiä käyttänyt. Paremminhan tuo pitää, kun on ensin eiperkele/hammastikku tiivistys ja sitten ihan iskemätöntä puuta. Ei pitäisi särkeä mitään jollet sitten runttaa lekan kanssa ruuveja kiinni. Ok, kiitos. :) Valmiiseen reikäänhän ruuvi tulee, mutta kun se on pidempi kuin ruuvi mikä siinä oli ennen, niin se uusi ruuvi porautuisi puuhun kiinni joten sen pitäisi pysyä paremmin kiinni kuin vanhan. Järki joskus jäässä mutta tukka yhä päässä. |
aristoteles666 17.08.2014 01:55:11 | |
---|
haist vittu sit: mulla kävi vähän heikosti hihnalukon kanssa viime perjantaina... oltiin keikalla ja soundcheckin loppuun ihan yhtäkkiä vaan irtos lukko ja mulle suht uus ja kallis jagstangi tipahti suoraan kivikovalle lattialle... tuli yhteen kulmaan vittumainen jälki ja lapaan kanssa jotain pientä... voi perse. ja sitten siinä lukossa ei ees näy mitään ihmeellistä päälle päin, mutta se on ihan paskana kun se aukeilee. onneks ei mitään kamalan isoja jälkiä tullu. voisitteko laittaa ne hihnalukot oikein päin vihdoin? se kitara tiputetaan yläkautta niihin lukkoihin, ja vaikka ne lukot ei toimisi ollenkaan, se kitara pysyy siinä eikä putoa lattialle. " mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."
lassi ja leevi. |
Antti1 17.08.2014 10:13:52 | |
---|
aristoteles666: voisitteko laittaa ne hihnalukot oikein päin vihdoin? se kitara tiputetaan yläkautta niihin lukkoihin, ja vaikka ne lukot ei toimisi ollenkaan, se kitara pysyy siinä eikä putoa lattialle. Ehkä 12 vuoden aikana tuokin on tullut jo tutuksi. |
JaaGeRMaisTeR 17.08.2014 10:14:00 | |
---|
Metalkallo: Ok, kiitos. :) Valmiiseen reikäänhän ruuvi tulee, mutta kun se on pidempi kuin ruuvi mikä siinä oli ennen, niin se uusi ruuvi porautuisi puuhun kiinni joten sen pitäisi pysyä paremmin kiinni kuin vanhan. Pitäisi pysyä paremmin. Ja pysyykin. Tarkista ensin ettei vanha valmis reikä sitten ole väljä schallerit pitemmälle ruuville. Muuten se ajan kanssa heiluu irti sieltä. |
Antti1: Ehkä 12 vuoden aikana tuokin on tullut jo tutuksi. Hörähdinpä ääneen, jatkakaa. Meditation is not what you think. |
aristoteles666 17.08.2014 12:14:09 | |
---|
Antti1: Ehkä 12 vuoden aikana tuokin on tullut jo tutuksi. vasta pari kuukautta sitten käytiin aivan samanlaista keskustelua, ihmisillä väärinpäin asennettuna lukot, eli ei ole. " mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."
lassi ja leevi. |
Metalkallo 17.08.2014 13:12:45 (muokattu 17.08.2014 13:33:10) | |
---|
aristoteles666: voisitteko laittaa ne hihnalukot oikein päin vihdoin? se kitara tiputetaan yläkautta niihin lukkoihin, ja vaikka ne lukot ei toimisi ollenkaan, se kitara pysyy siinä eikä putoa lattialle. Mä olen tässä jonkun aikaa jo ihmetellyt mitä tässä tarkoitetaan väärinpäin laittamisella? Siis laittaako jotkut sen hihnaan tulevan lukkopään ylöspäin (eli hihnaa päin, ei hihnan päätä kohti) eikä alaspäin jolloin kun lukko avataan, se liukuu ylöspäin? Jos näin on, niin en voi kuin ihmetellä miksi jotkut laittaa niin? En mä edes tajua miten ne voi asentaa väärinpäin ku sehän on helppoo ku mikä asentaa ne oikein? :D Järki joskus jäässä mutta tukka yhä päässä. |