pyver22 27.12.2012 17:06:42 (muokattu 27.12.2012 17:08:09) | |
---|
Anarkismi Valuu vesi pitkin reunoja viaton vana jatkuvassa virrassa näetkö sen mitä ei pitäisi pystytkö sanomaan sitä ääneen typerien auktoriteettien typerät säännöt ja vilkkuvat valot Joskus tulee vielä päivä kun kusen poliisiaseman näyteikkunaan |
lapio 29.12.2012 14:09:56 | |
---|
Makaan kadulla ilman käsiä ja jalkoja En voi muuta kuin kusta vaan olisipa edes housut joihin laskea nyt makaan lammikossa joka vielä lämmittää perseeni jäätyy kiinni katuun Nainen kävelee ohi inhoten katseessa pelkkää vihaa kuvittelen kuinka kuristan sitä oikeastaan tahtoisin vain kuristaa omaa kulliani ja sieltä vielä kerran rakkauden siemenen puristaa |
Vaihtovirta 29.12.2012 14:48:03 | |
---|
Masturboin pahan olon pois baarin käymälässä Huohotan raskaasti ja ajattelen siitoshetkeäni Olen tämän puoli minuuttia eläin Eläin, jonka estot luulivat minusta tukahduttaneen Pyyhin pahan olon sormiini, sormet seinään Hymyilen ojentaessani myyjälle viiden euron seteliä Tietäisipä missä se on käynyt |
Samaya 16.01.2013 20:08:19 | |
---|
Istun. Istun katolla. Istun pimeällä katolla. Oho, en istukaan. |
gösplstorm 27.01.2013 13:40:41 | |
---|
sitrusmehua pyllyn pesua sikoja lojuu mudassa porsaat karussa vihreää lientä keittelee onneksi maatuska viettelee |
ps3t 31.01.2013 04:10:47 | |
---|
jauhan purukumia mietin menneen talven lumia saan niistä unikuvia mutten paljon huvia sit paljain jaloin vähin valoin nukkumaan aloin uneen paloin no sense makes sense |
Moimies 01.02.2013 15:08:23 | |
---|
Minä olen silta mutta huomenna saatan olla pankkiirin tytär minä olen silta mutta huomenna saatan olla bensapumppu minä olen silta mutta huomenna saatan olla suuren kassakaapin numeroyhdistelmä minä olen silta mutta huomenna saatan olla aivastus minä olen silta. |
Moimies 01.02.2013 15:21:37 | |
---|
Nalle helvetissä tuhkaa ruokana vaan puhuri tuiskuttaa taisi kaulahuivi tippua jäinen sieni väärässä paikassa kylmä katkoo ja rutistaa tunteeton mies babylonin metsiin eksynyt kääpiö |
gösplstorm 27.09.2013 17:27:10 | |
---|
mätäpaiseet purskahtelevat herkullisesti ja mikäpä maistuisikaan paremmalta friteerattu naisen pakaralihas mätäpaisekastikkeessa Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö. |
mikainen 21.12.2013 13:46:41 | |
---|
Pamppu osui silmään edes hymyillä ei saanut herneen veti poliisi nenään ei se hymyillä edes olisi voinut Sehän löi pampulla itseään Viimeisenä silmään. |
gösplstorm 15.07.2014 15:57:01 | |
---|
Näin kuinka kasvosi muuttuivat inhottaviksi ja epämuodostuneiksi ja Siinä mudassa maatessani muistelin muinaisia kidutusvälineitä kuin jotakin hyvää mutustellaan autuaasti suussa, mutustellaan mums mums mmm niin kunnes nielaistaan Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö.
-Mitä hyötyä on teoreettisesta filosofiasta?
-Hyöty on käsite joka omasta vaatimuksestaan tekee itsensä tyhjäksi. |
gösplstorm 15.07.2014 16:00:58 | |
---|
syntax vortex climax riks raks poks kellogs rice crispies peace and love man älä ota tätä niin vakavasti minä nyt vain räjäytän sinut ydinpommilla älä ota tätä niin vakavasti Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö.
barclay 16.07.2014 19:15:15 (muokattu 16.07.2014 19:19:03) | |
---|
Saatana se mulle taas paskaa jauhaa Jumalalta pyydän tulta, ei se vastaa Luona baaritiskin näen myös Jeesuksen Hectorin lumi tekee enkeleitä eteiseen Oi Allah, olisiko nyt aika uuden jihadin? Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj |
barclay 16.07.2014 20:08:12 | |
---|
Vitun apinat Te ootte mulle velkaa Pitkiä päiviä Sairaus piilee liskoissa.. Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj |
gösplstorm 17.07.2014 15:46:04 | |
---|
oi muistatko magdalena kun leivoit minua kunnolla naamaan en sitä koskaan unhoita se sai minut todella ymmärtämään paikkani tuntemaan kuuluvani johonkin tässä maailmassa oi muistatko magdalena Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö.
gösplstorm 17.07.2014 15:47:40 | |
---|
homot tilasivat maitoa kuin spermaa minä join kerosiinia homot lutkuttivat kullia minä bodasin haukkaa homot kihersivät vammaisesti minä pidin rock-uskottavan tympeän ilmeeni homot Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö.
gösplstorm 17.07.2014 15:55:23 | |
---|
"Kokeile sinäkin, Brutus! se tuntuu hyvältä" ja niin minäkin lävistin ruumistani neuloilla kuin autisti itseakupunktiossa lävistin silmät korvat nenän suun kädet jalat vatsan kyljet varpaat ja niin edelleen lävistin iloiset surulliset masentuneet kiihoittuneet katkerat kateelliset psykedeeliset pelokkaat kaihoisat onnelliset vihaiset ajatukset rei'istä tihkui vesi norona kuin pärekorista Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö.
pimeässä huoneessa ei ole valoa mutta sen sijaan siellä on meetwurstia lautanen ja haarukka pimeässä huoneessa on meetwurstia Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö.
gösplstorm 16.08.2014 14:08:05 | |
---|
istu ja pala! on aika valella itsemme kerosiinilla kun vain jollakulla olisi tulitikkuja tulitikkujen valmistus lopetettiin vuonna 2025 tarpeettomana joka tapauksessa on yhä olemassa vanhanaikainen puulla-tulenteko-tekniikka joten emme takerru pikkuseikkoihin on aika valella itsemme kerosiinilla Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö.
Karvamammutti 06.04.2015 10:08:31 | |
---|
kahe litran oohoosee psssssssssstfsfsfsfsfs psssssssssstfsfsfsfsfsfs kolomosenkauttanelosen puhallin psssssssssstfsfsfsfsfsfs pssssssssssstfsfsfsfsfsfs valitettavasti ollaan jo eellä kahteenpistekolmeenpisteneljäänpisteseittemään saa olla aika kova vakio bemari "Jaa, no ei tässä nyt sit varmaan lähetä mihinkää." -Tommi Mäkinen |