Teijo K. 21.05.2004 12:59:48 | |
---|
kai sitä vaihtelua muutenkin saa, ku vaihtamalla soitinta koko ajan? siis, ymmärrän kyllä mitä meinaat, mutta mun mielestä pystyy muutakin tekemään, ku vaihtaan soitinta. Vaihtaa harrastusta vaikka pyöräilyyn. Ei me mitään musakaupaa tarvita, me ollaan jo se, keskenään.
- hemmo off-topic mumoista. |
Tomtom 21.05.2004 14:29:08 | |
---|
Vaihtaa harrastusta vaikka pyöräilyyn. ..missä GAS jyllää joskus jopa pahemmin kuin täällä. T: nimim. 3,5K€ meni tässä taas. Referenssejä vaikka ridefree.org tai fillari-lehti.fi/keskustelut.. "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
Teijo K. 21.05.2004 14:38:37 | |
---|
..missä GAS jyllää joskus jopa pahemmin kuin täällä. T: nimim. 3,5K€ meni tässä taas. Referenssejä vaikka ridefree.org tai fillari-lehti.fi/keskustelut.. Tiädän, mutta kun puhuivatkin vain vaihtelusta. Ei sinänsä rahanmenosta. Kait. Minä kun harrastan ihan vain pyöräilyä, olen tähän mennessä selvinnyt noin satasen investoinnilla. (Vanha rautarunkainen miestenpyörä, jotain huoltoa...) Kilpapyöräilyssä ei kattoa olekaan... Ei me mitään musakaupaa tarvita, me ollaan jo se, keskenään.
jogo3000 21.05.2004 17:57:13 | |
---|
kai sitä vaihtelua muutenkin saa, ku vaihtamalla soitinta koko ajan? siis, ymmärrän kyllä mitä meinaat, mutta mun mielestä pystyy muutakin tekemään, ku vaihtaan soitinta. Tottakai pystyy. Soittimen vaihtaminen on vain se houkuttelevin ja ehkä helpoin tie (: There ain't no change in the weather/The're ain't no changes in me. |
Herra-X 21.05.2004 18:07:17 | |
---|
hmm. Kyllähän sillä on tuohon kehitykseen vaikutusta. Tuolla minun (paskalla) stratocaster kopiolla ei paljoa juhlita. Varmaan soitto parantuisi paljon jos olisi varaa ostaa uusi kitara. Tai sitten luulen vaan. "Tonight I'm burning in the place where I want to stay" |
Tottakai pystyy. Soittimen vaihtaminen on vain se houkuttelevin ja ehkä helpoin tie (: Niin, ja ihan pelkkä soittimen vaihtaminenkin on jo harraste. Ilman mitään keinotekoisia kytköksiä soittamiseen. Samoin soitinten keräily ja rakentaminen sekä modaaminen. Ei niillä tarvitse olla mitään tekemistä soundien kanssa. Jos nyt vain tuntuu siltä, että sininen kitara olisi nyt kivempi, niin sininen it must be. Plussana sitten soittofiilis saattaa parantua kun on saanut mielihalun tyydytettyä. Vaihda kitaraa jos vähänkin siltä tuntuu. Ei luulisi kuuluvan kenellekään muulle. ;-) Ei me mitään musakaupaa tarvita, me ollaan jo se, keskenään.
Huevos 22.05.2004 10:46:21 | |
---|
Vaihtaa harrastusta vaikka pyöräilyyn. tarkotin sitä, että virittää vaikka kitaran eri lailla, soittaa ihan eri juttuja jne. |
ajs 22.05.2004 12:08:40 (muokattu 22.05.2004 12:10:46) | |
---|
Sanotaan nyt niin, että saa olla aika helvetin hyvä soittamaan, jos kehitys on enemmän kamoista kuin itsestä kiinni. Mutta minusta tuo uusien kamojen hankkiminen auttaa soittamista enemmänkin jotenkin psykologisesti. Jos soitin/muut vehkeet ovat vaikka hemmetin kauniin näköisiä ja sopivat käteen kuin valettu, niihin tarttuu mielellään. Lisäksi uusien kamojen hankkiminen tuo vaihtelua ja uutta inspiraatiota. Kyllä minäkin ajattelin tässä jossain vaiheessa ostaa Gibson Flying V:n, vaikka olen aivan paska kitaristi. Toisaalta olen soittanut koskettimia kohta 15 vuotta, ja vaikka löytyy muitakin kamoja, minulle riittää Korg X5D -syntikka ja hyvä piano. There are many ways of going forward, but only one way of standing still. |