nneeoo 20.05.2004 21:26:05 | |
---|
Mitäs ihmiset on mieltä tuosta Casio - Privia PX 300:sta hinta ei ainakaan thomannilla oo kauhean paha (822e)? Unofficial TIISTAI fan |
Petronome 21.05.2004 09:47:19 | |
---|
Casio? Ei lupaa hyvää... En ole äänestänyt yhdessäkään gallupissa! |
oizo 21.05.2004 11:29:22 | |
---|
Mitäs ihmiset on mieltä tuosta Casio - Privia PX 300:sta hinta ei ainakaan thomannilla oo kauhean paha (822e)? Kokeilin tuota musaliikkeessä pari viikkoa takaperin ja ei oikein vakuuttanut. Tatsi oli aika heikko ja pianosaundi ei kyllä mikään hyvä. Ihan hyvät rhodesit muistaakseni löyty ja kohtalaiset urut, mutta en minä tuota soitinta silti ostaisi. En tiedä oliko juuri tuossa mallissa, mutta jossaki mallissa oli hassu ominaisuus kun kosketinta painoi niin siihen syttyi punainen valo, joka värjäs koko koskettimen. Without music, life would be a mistake - Friedrich
Nietzsche |
Casio? Ei lupaa hyvää... Noin minäkin ajattelin, mutta nuo uudet Casiot on kyllä mielestäni hinta-laatusuhteeltaan erinomaisia, kunhan vaan ei osta sitä missä on välkkyvät koskettimet. Rolandin RD170 on hyvä ja joidenkin mielestä ehdoton tämän hintaluokan soitin on Yamaha P120. Sitä en kyllä itse ole päässyt kokeilemaan. Soundi oli Casiossa minun mieleen ja tatsi oli erinomainen. Ei sähköpianolta kannata mielestäni odottaa ihan samanlaista tatsia kuin flyygeliltä, ne kun ovat joka tapauksessa muutenkin niin kaukana akustisista versioista. Esim. Roland RD700 tuntuu "tönköltä" soittaa koska tatsi on aika raskas, mutta soundi ei vastaa tatsia. No jokainen tykkää mistä tykkää. |
HK 23.05.2004 00:39:26 | |
---|
Niin. No eiväthän ne surkeita ole, mutta huonompia kuin Yammuilla. Itseäni jaksaa aina ihmetyttää yhä uudestaan kuinka suuria tunteita nuo kasvottomat merkit ja brandit nostattavat pinnalle tietyissä piireissä. Sanotaan nyt sitten ihan härniksi, että kyllä ne rolandilla selkeesti paremmat soundit on kerta semmoisen satun omistamaan. :) Peltikorva puupäässä. |
mauri500 25.05.2004 13:14:35 | |
---|
Mulla on ollu P120 vajaan vuoden ja olen tykännyt. Kosketus on ok, grand ja rhodes ok, kaiuttimet riittää kotikäytössä... Suhteellisen roudattavakin vielä. Tasapainoinen kokonaisuus, hintaluokkansa aatelia. En kuitenkaan lähde vertaamaan aitoihin. Piano on piano, Rhodes on rhodes ja nää digit on halpoja kopioita. |