Aihe: Pelkokerroin.
1 2
Jenka
20.05.2004 22:26:24

Mitä mieltä? Seuraatteko säännöllisesti? Mikä juttu on jäänyt mieleen? Mikä ois sellanen temppu, jota ette missään tapauksessa tekisi? :)

Mulle on jäänyt mieleen vaikka mitä, oon katellut melkeinpä kaikki jaksot :) Yllätti kerran vähän erilaisempi "temppu", meinaan se, jossa piti mennä lavalle alasti ja sitten siellä oli yleisö joka hurrasi ja otti valokuvia jne. ja piti seistä 3 minuutin ajan jollain pystillä. Hrr.

Tuliskohan Suomeen joskus Pelkokerroin..?
Summer make good.
lapio
20.05.2004 23:04:57

Katson sillon tällön, onneksi tähän sarjaan en vielä ole koukussa.

Minulla on lievähkö hukkumisfobia, en rohkenisi tehdä mitään niitä sukellus tai uimatemppuja.
Syödä kyllä voisin kaiken maailman torakoita ja matosia. Nuo korkeanpaikan temputkaan tuskin hetkauttaisivat. (helppo on kehuskella, kun ei tarvi tehä...)

Mutta eipä taida olla minulla tarpeeksi komiat sixpack vatsalihakset tähän ohjelmaan. Mikä näyttää olevan ohjelman pääsyvaatimus. Hoho.
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
Jani The Rock
20.05.2004 23:19:13

Katson joka jakson. Loistava ohjelma. Ai sitä vahingonilon määrää, kun joku päänaukoja ja uhoaja joutuu lähtemään kotiinsa ilman rahaa! Sukellusjutut jäisivät multa tekemättä kun ei korvat kestä veden alla oleskelua, ja tuskinpa mitään kauhean oksettavaa saisin syötyä. Mutta eipä ole kuntosalikroppaa tai kuuden gallonan silikoneja mullakaan, joten tokkopa olisi ohjelmaan pääsyä. Pelkokerroin pitäisi tuoda Suomeenkin, olisi se ainakin parempi kuin Yllytyshullut. "Moi, mä olen Arttu Yllytyshulluista. Saanko mä pissata sun sukkaas jos saat siitä 15 euroa"?
Don`t mess with the countryboys
gheisari
21.05.2004 03:20:34
Pelkokerroin on viihdyttävä.
Kampuzzjeah!
21.05.2004 10:52:43
laitampa nyt tänne ku en kehtaa uutta topiccia aloittaa.

eli viittiskö joku laittaa sen topicin linkin jossa käsitellään niitä elokuvien virheitä
"Hevi on paskimmillaankin parasta.."
M1kk0
21.05.2004 11:00:21
mä en suostuis syömään biisonin pippeliä
Sehän sopii ku suutarin sormi sian perseeseen!
depe
21.05.2004 11:32:41
On muutes aika usein, mitä olen tuota sivusilmällä seurallut, tuon sarjan naiset varustettu melkoisilla puskureilla. Taitaa olla pääsyvaatimuksena silikonit?

Samaten kuin kerran satuin erehtymään katsomaan tätä uusinta Survivorsia. Pääsyvaatimuksena taitaa olla alusvaatemallin vartalo.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
trx
21.05.2004 12:16:26
sarja on muuten hyvä, mutta ei tuossa minun mielestä ole pelon kanssa tekemistä, muuten kuin joissain tehtävissä. Tämä erilaisten pieneliöiden (torakat, muurahaiset, madot vast.) syöminen, purskuttelu ja muu on lähinnä nöyryyttävää. Tosin saadaan hyvä kuva, että mitä ihminen on valmis tekemään saadakseen julkisuusvartin ja siinä kylkiäisiniä muutaman dinaarin.

Olen myös havainnut, että suurin osa ihmisistä on erittäin hyvän näköisiä, eli "tavallisia amerikkalaisia".

Mutta tämäkin huttu on viihdettä, mukava katsoa krapulassa.
mitä *ttua? kysyi bill clinton
Dunga
21.05.2004 12:34:27
Todella viihdyttävä ohjelma, jos aloittaa jakson katsomisen, on se pakko katsoa loppuun asti. Nyö syömisjutut jäisivät kyllä meikäläiseltä tekemättä, mutta muita temppuja olisi hieno kokeilla kun ei pahempia fobioita ole.

Jokaisessa jaksossa on AINA pari misua joilla on ihan hervottomat tissit, plussaa siitä.
It´s hard to be a tonttumies.... IMIK #4 [Kyllä lähtee]
M1kk0
21.05.2004 15:06:55
ne on etupainosia ja takakireitä.

no ei kai kukaan nyt niitä katsois, jos siellä ois jotain rumia ja pulskia tätsiä.
Sehän sopii ku suutarin sormi sian perseeseen!
ChangeOfSeasons
21.05.2004 15:38:07
naisilla kasvaa rinnat ohjelma ohjelmalta....saa nähdä miten pitkälle mennään.
If my teen years were supposed to be the best years of my life, just kill me now !
MV
21.05.2004 15:40:11
aika paska mun mielestä.jos satun olemaan telkkarin ääressä ni saatan kattoo.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
NHR
21.05.2004 16:08:29

On näitä tullut katsottua, vaikka eivät ne "ällöttävyydensieto-osiot" niissä kisoissa oikein vetoakaan. Usein on kuitenkin ihan siistejä kiipeily- sukeltelu- yms. stunttitehtäviä, ja tietysti isotissisiä naisia, niin...
Hyvässä lykyssä olemme osa jonkun kakkaa. - jussiohman
aust
21.05.2004 16:56:52
Mua ihmetyttää niiden tyyppien asenne: yleensä joka jaksossa, mitä oon satunnaisesti silmäillyt, kilpailijat hehkuttaa omaa erinomaisuuttaan ja mollaa kanssakilvoittelijoitaa.

Oon huomannu saman ja mietinki, että kuuluisko formaattiin?
An Elk. Kyy.
el Bastardo
21.05.2004 17:15:58
Oon huomannu saman ja mietinki, että kuuluisko formaattiin?

Kuuluis. Mutta miks se siihen kuuluu? Miksei Speden (R.I.P.) speleissä oltu ilkeitä? Vittuiltais oikein kunnolla:

Kilpailija: Noo, jos kahden tonnin haasteen ottaisin..

Toinen kilpailija: Etkö muka uskalla ottaa riskiä. Ihmeellinen lusmuilija. Mä ottaisin neljän tonnin haasteen.

Kolmas kilpailja: Joo, siis ei helvata, kuka ottaa kahden tonnin haasteita... Sä et ikinä tuu saavuttamaan mitään tolla asenteella.
Ozzman
21.05.2004 20:40:15
Katson joka jakson. Loistava ohjelma. Ai sitä vahingonilon määrää, kun joku päänaukoja ja uhoaja joutuu lähtemään kotiinsa ilman rahaa!

Erittäin viihdyttävä sarja. Pyrin katsomaan jokaisen jakson.
Ja noista päänaukojista, ne jotka katsoivat sen viime jakson(erikoisjakso, jossa pariskunnat kilpailivat toisia pariskuntia vastaan)niin varmaan huomasivat sen erittäin vittumaisen japsimuijan. Että kävi hermoon sen vittuilu muille ja itserakkaus, onneksi tippui ekassa tempussa :)
Ice Cold Fucking Beer You Know! - James Hetfield
Raipe
21.05.2004 20:58:40
Helvetin huono ja mauton sarja.
"Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!" -Klunssila
Incarnation
21.05.2004 23:04:07
Pari viikkoa sitten oli ammessa 200 litraa kylmää naudanverta ja pohjalla muovirenkaita ja renkaita sitten täyty poimia.
Kiva temppu!
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
Evil-Chuck
22.05.2004 12:05:29
Naiset on saatanan kauniita ja isotissisiä ja miehet lihaksikkaita. Kysyn, missä ovat jenkkien kansan syvät rivit?
"As Wolfs Among Sheep We have Wandered"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)