Pallisti 21.05.2004 12:04:10 | |
---|
Moi! Tietääkö kukaan, että saako intistä minkäänlaista treenivapaata bänditreenejä varten? Urheiluharrastuksia varten niitä vapaita kuulemma saa ihan helposti ja olen jopa kuullut, että joku oli saanut vapaata lautapelien pelaamista varten. |
Super-Jari 21.05.2004 12:11:18 | |
---|
Varmaan saa jos hyvin perustelee. Nailed by Vasara |
Bonham 21.05.2004 12:33:00 | |
---|
Mä olen kirjoitellut bändeille todistuksia keikkoja varten, että saivat kundit vapaata... treenit voi olla liian heikko syy (paitti jos tulossa "merkittävä" esiintyminen...). Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Super-Jari 21.05.2004 12:36:30 | |
---|
Mä olen kirjoitellut bändeille todistuksia keikkoja varten, että saivat kundit vapaata... treenit voi olla liian heikko syy (paitti jos tulossa "merkittävä" esiintyminen...). Ei ne sen kummemin heikkosyy ole kuin urheilukaan. Varsinkaan jos soittaa death tai black metal bändissä rumpuja ;) Nailed by Vasara |
lapio 21.05.2004 12:50:11 | |
---|
Intistähän pääsee melkein joka viikonloppu lomille, että ei se bänditoiminta ehkä ihan pilalle mene. |
Cornflake 21.05.2004 13:28:17 | |
---|
lapio: Intistähän pääsee melkein joka viikonloppu lomille, että ei se bänditoiminta ehkä ihan pilalle mene. Ellei "valitse" jaloa sotilaspoliisin uraa, jolloin gineksiä on pahimmassa tapauksessa todella usein. Lick my lovepump! |
Vemmy 21.05.2004 13:45:55 | |
---|
Ainahan se inttivuosi on kai jonkinlaisen tauon soittamiseen aiheuttanut, kun yleensä ne treenit sitten vapaana viikonloppuna menee kumminkin kaiken lisäksi juopotteluksi. Kyllä siitä selviää, kun ei ota kauheasti stressiä. Riippuu ihan sitten niistä kapiaisista, että miten suhtautuvat loma-anomukseen, jonka syynä on bänditreenit. Aikanaan kaverit eivät saanet vapaata edes oluenjuontikilpailuihin harjoittelua varten... ;) Niin, ja jostain syystä itselle siunaantui niin jumalattomasti niita lomapäiviä, että piti viimeiset kaksi viikkoa olla kokonaan kotona, etteivät jääneet käyttämättä. Jos se loma-anomuskaavake on vielä yhtä pieni kuin silloin, niin koittakaapa sutata siihen yhdelle riville toistakymmentä lyhennettä erilaisista lomapäivistä tyyliin "siirretty juhlavapaa", kuntoisuuslomaa, siirrettyä ja tavallista viikonloppuvapaata, ja mitä muuta niitä oli... Täyteen se kumminkin tuli... Noista lomista muuten sen verran, että meikäläisen vähemmän erinomaisella palveluksellakin niitä ylimääräisiä lomapäiviä myönnettiin siihen tahtiin, että ilmeisesti eivät halunneet pitää siellä yhtään enempää kuin oli pakko... =) Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja. |
päänahka 21.05.2004 14:13:27 | |
---|
Joo, noita lyhenteitä sai loppuaikana kirjoitella aika pienellä että sai mahtumaan. HV:n eli harjoitusvapaan saaminen on varmaankin ihan yksikön päälliköstä kiinni. Jos se on rok-mies, niin ehkä myöntää herkemmin. :) Omassa komppaniassani yksi tyyppi (kai) sai kun ne oli tekemässä levyä, muuten ois jääny kyllä haaveeks, urheilijoidenkin piti olla SM-tasolla että sai. Aika pitkät perustelut oli kirjottanu, bändin nimekkyydestä ja tulevaisuuden ammatista. Enochian Crescent on kyseinen bändi, en tiedä onko levy vieläkään tullut. Soolot on perseestä. |
lapio: Ellei "valitse" jaloa sotilaspoliisin uraa, jolloin gineksiä on pahimmassa tapauksessa todella usein. Saa niitä lomia ihan samaan tapaan silloinkin. Kaikki vaan koirakouluun! Periaatteessa kaikki ginekset korvataan henkilökohtaisilla ja kuntoisuuslomilla (itsestäsi ja skappareista riippuen jäät päivän tai pari joko plussalle tai miinukselle). Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Mako 21.05.2004 18:47:55 | |
---|
Moi! Tietääkö kukaan, että saako intistä minkäänlaista treenivapaata bänditreenejä varten? Urheiluharrastuksia varten niitä vapaita kuulemma saa ihan helposti ja olen jopa kuullut, että joku oli saanut vapaata lautapelien pelaamista varten. Hmm. En tiedä mihin päin suomea lähdössä, mutta omasta yksiköstä sanoisin että ihan vaan treeneihin (ainoana perusteena) HYLÄTTY. Jos on todellakin merkittävä keikka tms. (näin oli varmaan lautapelimiehen laita myös, varmaan joku sm-tason monopolinpelaaja tms. älkää naurako prkl, on niitäkin!) niin silloin vastaus liitelee HYLÄTYN ja HYVÄKSYTYN välillä sattumanvaraisesti riippuen yksikkön päällikön sen hetkisestä mielentilasta, asenteesta soitteluasi kohtaan ja yksikkösi sen hetkisestä tilanteesta (onko leirejä ym.). Itselle sattui aikoinaan muusikkovihaaja kapteenisetä..sääliplussaa? I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake |
orfus 21.05.2004 21:39:12 | |
---|
Kyllä itelläni toimi. Viikonloppuvapailla pidettii itse asiassa tilanteeseen nähden aika useinkin treenejä. Olihan mulla kitarakin intissä ja bändikämppä MSTK:n puolesta siellä öbiksessä mutta ei ikävä kyllä iiltasin kauheesti jaksanu soitella, vaikka "löysissä" veneenkuljettajan hommissa olinkin. Mutta luovuutta se söi kyllä, ei kauheesti materiaalia syntyny.... tosin eipä tuota liiallisesti tuu nytkää väsättyä. |
Mako 21.05.2004 23:01:26 | |
---|
Eli siis oikein sait hakemalla "bänditreenit" syyllä lomaa? Onnekkaampi olit sitten :) Ansaitut lomat nyt vissiin on pakko myöntää JOLLEKIN päivämäärälle, hakemus enemmänkin muodollisuus, sama vaikka syy olisi perseen kaivaminen. Kyllähän niitä VL:iä ja henkilökohtasia tosiaan joka jamppa saa, ehtii niilläkin, muut bändiläiset tietty joustaa..hehe. Ei intti ja bändi ole mahdoton yhtälö. Muttei kaukanakaan siitä aina.. I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake |
KMT 21.05.2004 23:46:48 | |
---|
Kiipparistimme ainakin sai lomaa keikoille Tuossa on vain se riski, että basisti tulee ja läpsii korville taajuusaluetunkeutumisrikkeen johdosta. -Fortune |
Pallisti 22.05.2004 00:19:10 | |
---|
Mun kaverilla on intistä joka ilta treenivapaata paitsi perjantaisin ja lauantaisin. Noo on se kyllä hyvä tappelemaankin.. Ja nyt hänen kohdallaan on vielä semmoinen juttu, että perjantai iltakin tulee vapaaksi, koska meillä on semmosen läppä fudisjengin treenit. Ei muuten olla ikinä treenattu.. Urheiluun saa vissiin sitä vapaata ihan vitun helposti, mutta musiikkiin ei kauheesti anneta. |
Volle 23.05.2004 12:19:33 | |
---|
Jos sattuu olemaan reenikämppä siedettävän matkan päässä varuskunnasta, pääsee kyllä ihan hyvin reenaamaan. Alokasaikaa ja leirejä lukuun ottamatta meillä esim. oli melkein joka päivä vapaata 16.30-21.30. Nam. |
Cornflake 23.05.2004 17:56:52 | |
---|
Viceroy: Periaatteessa kaikki ginekset korvataan henkilökohtaisilla ja kuntoisuuslomilla (itsestäsi ja skappareista riippuen jäät päivän tai pari joko plussalle tai miinukselle). Heh ja hah! En epäile yhtään. Joku varmaan pyyhkii perseenkin siellä nykyään valmiiksi:-) Gineksiä ei korvattu ainakaan minun palvelusaikanani SPOLKissa, eikä II/98 niin vanhaa kamaa vielä edes ole. Kuntsareita sun muita sai tietty kaikenlaisista jutuista, mutta ei niitä pystynyt pitämään. Lick my lovepump! |
Viceroy 23.05.2004 19:57:49 | |
---|
Viceroy: Heh ja hah! En epäile yhtään. Joku varmaan pyyhkii perseenkin siellä nykyään valmiiksi:-) Gineksiä ei korvattu ainakaan minun palvelusaikanani SPOLKissa, eikä II/98 niin vanhaa kamaa vielä edes ole. Kuntsareita sun muita sai tietty kaikenlaisista jutuista, mutta ei niitä pystynyt pitämään. Niin no, viime vuosituhannella oli asiat toisin. Ja ehkä palveluspaikasta (KarPr) riippuu? Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Pallisti 23.05.2004 20:21:40 | |
---|
Jos sattuu olemaan reenikämppä siedettävän matkan päässä varuskunnasta, pääsee kyllä ihan hyvin reenaamaan. Alokasaikaa ja leirejä lukuun ottamatta meillä esim. oli melkein joka päivä vapaata 16.30-21.30. Meitsin kaveri on parhaillaan suorittamassa asevelvollisuuttaan siellä, minne meitsikin on menossa, eikä siellä kuulemma ole iltavapaita, kuin kerran viikossa. |
Volle 23.05.2004 20:29:31 | |
---|
Meitsin kaveri on parhaillaan suorittamassa asevelvollisuuttaan siellä, minne meitsikin on menossa, eikä siellä kuulemma ole iltavapaita, kuin kerran viikossa. Nii-in, se on varuskunta- ja yksikkökohtaista. Ei meilläkään ollut koskaan pidennettyjä iltavapaita. Ne oli kai poistettu, kun porukka oli lutrannut liikaa viinasten kanssa. Nam. |
FatSam 23.05.2004 20:32:41 | |
---|
Alokasaikaa ja leirejä lukuun ottamatta meillä esim. oli melkein joka päivä vapaata 16.30-21.30. Hä? Ja aina pääsi pois varuskunnasta vai? Missäs oikein palvelit? Meillä oli korkeintaan yksi IV viikossa, vaikka vuosi oltiinkin. Paitsi mää sain vaähä useammin, kun oli pieni muksu kotona. FatSam - the most man of them all. |