Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Shure langaton sm58, sopiiko konkka elementitikin?
1
Jeroi
12.08.2014 08:23:57 (muokattu 12.08.2014 09:16:46)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei olen seurannut että joku on esimerkiksi asentanut samson kapulaan sm58 elementin ja näin ollen parantanut kapulansa äänenlaatua. Mutta kun tuossa ajattelin ostaa langattoman sm58 niin ajattelin jos tulee hinku tai halu jossain vaiheessa esim vetää beta58 tai beta78 konkkamikin elementti siihen kines niin sopiiko/toimiiko?
 
Pitääkö mun hommata langattomat kapulatkin uudet?
 
Muutenkin kiinnostaa esim sm86 elementti sekin näyttää olevan samalla kierroksella ruuvattava kuin sm58.
 
Eli onko kellään tietoa langattomien kapuloiden yhteensopivuudesta muiden mikkielementtien kanssa?
 
Minulla on pikkumikserissä modaamani 24v jännite xlr liittimessä ja ainakin minun sm86 mikki pelaa ihan hyvin. OLen lukenut että konkkamikit toimii myls 9v paristolla ja koska tossa langattomassa kapulassa on 9v paristo ni luulis et noi konkka elementitki passais just fine?
 
Shuren johtokapuloissa lukee et mikit tarvii 11-56V jännitteen. Tarkoittaako tämä että kapuloissa on step-up piiri tunkemaan pikkasen ispompaa jännitettä kuin 9V?
 
Näyttäisi siltä että shuren lähettimiin saa adaptereita ainakin Senkuille ja Audixeille eli ei voi mennä mettään shuren setin osto?
 
Teen karaoke keikkaa www.facekook.com/djroivas Korjaan mm. Mixereitä ja Älypuhelimia www.facebook.com/roivel
Jeroi
21.08.2014 22:07:10 (muokattu 21.08.2014 22:08:23)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vastaan omaan kysymykseeni. Olen selvittänyt asian eli uudet BLX tuoteperheen mikit ei tue päivittämistä vaan niissä on integroitu kapseli. Mikki setti pitää olla PGX tai PG mallistoa jossa on päivitettävä kapseli. Kapseleita löytyy aina dynaamisista malleista shuren konkka malleihin ja esim audix adapterillä myös om3-7 perheen kapselit hujahtaa mikkiin kiinni. Sen lisäksi setin kanssa voi käyttä EV perheen kapseleita sekä esim Electrofunkin perheen kapseleita sekä Line-6 perheen kapseleita suoraan. Myös senheiserille löytyy adapteri jolloin senkun kapselit suhjataa kiinni kanssa.
 
Teen karaoke keikkaa www.facekook.com/djroivas Korjaan mm. Mixereitä ja Älypuhelimia www.facebook.com/roivel
mynthon
17.10.2014 15:45:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kellään kokemusta LD-systemsin langattomista mikeistä sopiiko Shuren kapselit suoraan? Esim. tällainen: http://www.ld-systems.com/en/wirele … m-with-dynamic-handheld-microphone/
 
www.facebook.com/soundbyte www.facebook.com/MarkkuTouronenBeat66 www.facebook.com/simplemenduo www.mikseri.net/divari
pitk
26.10.2014 06:12:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=50&t=225125
 
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «