Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Muse Research Receptor 2 Pro - Uniwireä en löydä
1
Anttipitkaja
11.08.2014 23:29:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No hei,
 
Ostin käytetyn kyseisen vehkeen, joka on mahdollinen yhdistää "Uniwire" plugarilla vaikkapa Logicin käyttöön. Mä en tajua, miten tuon Uniwiren voi asentaa koneelleni. Olen usealta taholta jo saanut vinkin siihen linkkiin, mikä löytyy tuolta Plugoraman sivulta, mutta sieltä ei asennu muutakuin se "remote control".
 
Fuck. Tuki maksaa kuitenkin 199, joten jos joku pystyy jeesiä, niin olen ikuisesti kiitollinen. Koneeni on Macbook Pro 2.8Ghz Intel Core i7, käyttis Osx 10.9.4. Receptorissa on ohjelmistoversio 1.8.20100623.
 
Terveisin Antti
 
Janus
12.08.2014 04:38:00 (muokattu 12.08.2014 04:39:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko nämä linkit vielä tsekattu?
 
http://www.sweetwater.com/sweetcare/articles/enable-uniwire/
 
http://www.museresearch.com/support/uniwire-download.php (tuossa paketissa pitäisi tulla Remote Controlin lisäksi itse plugarit (VST- ja AU-muodoissa?), Viewer sekä dokumentaatio)
 
EDIT: Onko tällaiseen kansioon kuin "Macintosh HD/Library/audio/plug-ins/components/" jo asentunut UniWireAU_FX.component ja UniWireAU_IN.component -tms. nimisiä tiedostoja?
 
Anttipitkaja
12.08.2014 18:49:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janus: Onko nämä linkit vielä tsekattu?
 
http://www.sweetwater.com/sweetcare/articles/enable-uniwire/
 
http://www.museresearch.com/support/uniwire-download.php (tuossa paketissa pitäisi tulla Remote Controlin lisäksi itse plugarit (VST- ja AU-muodoissa?), Viewer sekä dokumentaatio)
 
EDIT: Onko tällaiseen kansioon kuin "Macintosh HD/Library/audio/plug-ins/components/" jo asentunut UniWireAU_FX.component ja UniWireAU_IN.component -tms. nimisiä tiedostoja?

 
Hei ja kiitos todella nopeasta vastauksesta!
 
Löytyi siis tuolta noi "UniWireAU_FX.component ja UniWireAU_IN" tiedostot, mutta en osaa niitä avata. Ilmoitus kuuluu, että tiedostojen avaamiseen ei ole ohjelmaa. Mikähän ohjelma niihin pitäisi olla?
 
Melko monissa ohjeissa hypätään Uniwire- pluginin asennuskohdan yli, vain sanomalla, että se pitää asentaa ja se pitää laittaa päälle.
 
T: Antti
 
Janus
12.08.2014 19:01:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anttipitkaja: Hei ja kiitos todella nopeasta vastauksesta!
 
Löytyi siis tuolta noi "UniWireAU_FX.component ja UniWireAU_IN" tiedostot, mutta en osaa niitä avata. Ilmoitus kuuluu, että tiedostojen avaamiseen ei ole ohjelmaa. Mikähän ohjelma niihin pitäisi olla?

 
Noi pitäisi näkyä käyttämässäsi DAW-softassa (esim. Logic) softainstrumentti- tai efektiplugareina. Jos luot esim. Logicissa softainstrumenttiraidan, ja klikkaat raidalta "I/O" => "AU Instruments" -valikon auki, näkyykö siellä mitään UniWireen, Muse Researchiin/Receptoriin tms. viittaavaa?
 
Anttipitkaja
12.08.2014 20:18:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janus: Noi pitäisi näkyä käyttämässäsi DAW-softassa (esim. Logic) softainstrumentti- tai efektiplugareina. Jos luot esim. Logicissa softainstrumenttiraidan, ja klikkaat raidalta "I/O" => "AU Instruments" -valikon auki, näkyykö siellä mitään UniWireen, Muse Researchiin/Receptoriin tms. viittaavaa?
 
Ei kyllä näy (mikäli tuo "I/O" on se, mistä instrumentit ja pluginit valitaan). Ei näy instrumenteissa, eikä myöskään efekteissä. Mitähän teen typerästi?
 
Anttipitkaja
18.08.2014 15:52:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos Janus, että olet käyttänyt aikaa auttaaksesi!
 
Tulisko sulla tai jollakulla muulla mieleen, miksi toi Receptor ei näy tuolla mun i/o:ssa, kuten se noissa tutorial- videoissa näkyy?
 
T: Antti
 
Anttipitkaja
27.12.2014 12:44:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hep,
 
nyt löysin ratkaisun ongelmaani. Tai itseasiassa löysin ongelman; Logic X on 64bit ja Muse Researchin Uniwire on vain 32bit. Huomasin asian, kun latasin käyttööni Ableton Live Lite 8:n ja siinä pompsahti heti Research tarjolle.
 
Tarjolla on erinäisiä ratkaisuja, joista houkuttelevin on se, että käyttää sellaista äänityssoftaa, jolla research toimii heti. Tai sitten soittelee researchilla vain livenä.
 
T: Antti
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «