Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: DIY etuaste
1
Nutti
09.08.2014 21:56:15 (muokattu 09.08.2014 21:59:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdyyys!
 
Onko kellään tietoja jos suomesta löytyy DIY etuaste setti? Ostin pari viikkoa amerikasta re-amp kit kitaralle mutta jos ostaisin etuaste silloin tulee paljon veroa+alv ja tullimaksu :/
 
Kiitos etukäteen,
Fredrik
 
Rg505bk
10.08.2014 12:41:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suomesta ei taida valmiita kittejä löytyä, mutta Saksasta Musikdingiltä löytyy parikin.
Anvil ja ilmeisesti Soldanoon perustuva High gain preamp. Molemmat on vähän reilu 300 € kuljetuksineen.
 
Anvilin kokosin viime keväänä, hyvin pelittää. Toimii ehkäpä paremmin hieman raskaammassa menossa.
 
www.musikding.de
 
Nutti
11.08.2014 12:48:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos!
 
se oli just mitä mä etsinyt :) on ostanut kaks kittejä kitaralle (passive pickup emulator ja line2amp) diyrecordingequipment.com amerikasta ja on tominut erittäin hyvää, ei edes ottanut kauan saada ne sieltä.
 
Nutti
11.08.2014 13:46:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei, löytyykö laulumikille etuaste myös?
 
Rg505bk
11.08.2014 16:00:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi,
 
Ei taida löytyä, ainakaan tuolta. Mutta katsoppa www.ax84.com, sieltä voisi jotain löytyäkkin. Tosin osat joudut haalimaan itse.
 
darkus
11.08.2014 16:14:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rg505bk: Moi,
 
Ei taida löytyä, ainakaan tuolta. Mutta katsoppa www.ax84.com, sieltä voisi jotain löytyäkkin. Tosin osat joudut haalimaan itse.

 
Ai? Mä tiedän useammankin.
 
Millaiseen käyttöön ketjun aloittaja tarvitsee? Studioon? Minkälainen budjetti, onko sulla elektroniikan osaamista?
 
Attack Attack, We are back again baby!
Nutti
11.08.2014 17:34:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

darkus: Ai? Mä tiedän useammankin.
 
Millaiseen käyttöön ketjun aloittaja tarvitsee? Studioon? Minkälainen budjetti, onko sulla elektroniikan osaamista?

 
Studiolle kyllä, ei oo tällä hetkellä mikään budjetti kun olen vasta nyt alkaa kiinnostaa tehdä itse. Osaamista on niin että pystyy laittaa jos on elektroniikkan "kartta" mukana (en tiedä sen suomensana kun äidinkieli on ruotsi) ja osan mitata myös että pelaa niinkuin pitääkin. Eli onnellinen aloittaja :)
 
Englannista löytänyt neven 1073 kopio _365 ja siellä oli kaikki osaat paitsi asennuslaatikko, mutta sen kyllä pystyy itsekin laittaa.
 
jos oo lisää tietoja nii laittaa tulemaan vaan linkkejä tänne, kaikki kiinnostaa :)
 
kiitos
 
darkus
12.08.2014 08:56:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos sulla on 500 sarjan koteloa/räkkiä/lunchboxia niin kannattaa alottaa niistä.
Helppo rakentaa ja ei tarvitse heti opetella virtalähteen ja muuntajan kasaamista.
 
Kannattaa rekisteröityä GroupDIY foorumille, opit varmasti yhtä jos toistakin sieltä.
 
Noita 500 sarjan etarikittejä löytyy googlella kymmeniä, hakusanaksi "diy 500 series mic pre"
 
Attack Attack, We are back again baby!
mhelin
12.08.2014 13:48:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noi JLM:n etuset on aika kivoja, rakensin joskus Dual 99V etusen. Tuo BA (Baby Animal) on suhteellisen helppo rakentaa, ja edullinenkin:
 
http://www.jlmaudio.com/shop/index.php?_a=viewProd&productId=6
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «