A Fiend 19.05.2004 23:08:18 | |
---|
saattaa kyllä mennä vähän ohi kategorian, mutten oikein osaa liittää tätä mihinkään.. Niin siis! onko hyvännäköisiä hevareita olemassa? seurusteletko itse hyvännäköisen hevarin kanssa? täytyykö hyvännäköisen hevarin olla pukeutunut mustiin vai käykö ihan mitkä vaatteet vaan? mikä tekee jostain hevarista hyvännäköisen? miksi katukuvassa (esim. Tuskassa) näkyy niin paljon joko isokaljamahaisia tai anorektikkomallisia hevareita? anteeksi yleistykseni. muistakaa toki että tämäkin juttu kuuluu "poikkeus vahvistaa säännön" -sääntöön. Is Death Another Birthday? |
KTR 19.05.2004 23:20:01 | |
---|
Ei hyvännäköistä hevaria voi olla. Sitten ne on jotain neitejä eikä hevareita prkl. |
Phobophile 19.05.2004 23:24:55 | |
---|
"Hevarin" kuuluukin olla ruma. jau jau! |
Unworthy Knight 20.05.2004 00:56:48 | |
---|
"Hevarin" kuuluukin olla ruma. Jep. Rumien miesten puuhaa tämä on. Jos näkee "nätin" hevarin niin kuvassa on jotakin vikana. Mahdollisesti jonkin sortin vakooja... Snow covers my frozen corpse/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper |
lapio 20.05.2004 00:59:31 (muokattu 20.05.2004 01:15:44) | |
---|
Ei hyvännäköistä hevaria voi olla. Sitten ne on jotain neitejä eikä hevareita prkl. Hoho, meidän rumpali on todella kaunis mies. Jos on liian nätti niin se on sellaista kauniiden poikien heviä niinkuin vanha Bon Jovi ja niin eespäin. Rumat ukot soittaa rumaa musaa MÖRRR. Onko tämä sitä heviuskottavuutta? Ehkä aika standardit kauneusihanteet pätevät tällä hevi osastollakin. Tosin ehkä hieman avomielisemmät. Eikä niiden releiden tarvitse ihan mustat olla. Edit: lisäys |
agentti 20.05.2004 11:02:32 | |
---|
Jossain kuvassa katsoin, että ompas aika kissa hevarineito, mutta lähemmin huomasin, että mitä hel*ettiä sehän on äijä. Rautalankamusiikki on isänmaallista | MEKKALA #7 |
-memmu- 20.05.2004 11:47:15 | |
---|
no kyllä minä ainakin olen hyvännäköisiä hevareita nähnyt. ..mutta nuo isokaljamaha- hevarit rasvaletteineen harvemmin ovat mitään komistuksia. elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti... |
PlasmaDemon 20.05.2004 12:43:08 | |
---|
No m ätiän ainaki sen että suurin osa naisista tykkää lyhythiuksisista äijistä. Ainakin meijän koulus oon ainoo jolla on nahkatakki, ja musta pitkä letti (ja kaikki muut hevi-kamppeet), niin kaikki aina valittaa et leikkaa se lettis nyt jo prkl!!! Mutta enhän mie nyt viä leikkaa,,,, Viimeistään sit ku armeija tulee vastaan..... "rock-kikjeppi!":
huusi ryssä, kun voodoo-kitaran kaatopaikalta löysi. |
Aerodactev 20.05.2004 12:59:07 | |
---|
Lemmy Kilmister
Long = progressive = good
|
dictatorsh*t 20.05.2004 13:03:39 | |
---|
Lemmy Kilmister Juu todellakin. Hirveä mörkö. |
lapio 20.05.2004 13:05:10 | |
---|
no kyllä minä ainakin olen hyvännäköisiä hevareita nähnyt. ..mutta nuo isokaljamaha- hevarit rasvaletteineen harvemmin ovat mitään komistuksia. Juu onhan niitä olemassa. Hyvännäköisiä hevinaisiakin. |
leather rebel 20.05.2004 13:11:11 | |
---|
Lemmy Kilmister Se on äijä. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Sleepless 20.05.2004 14:51:24 (muokattu 20.05.2004 15:12:09) | |
---|
Tekeekö hiukset ja vaatteet jostakin hevarin? Kyllä hevimiehellä voi olla mun mielestä ihan minkä pituiset hiukset vaan ja vaikka valkoset vaatteet, jos siltä tuntuu. Kyllä se on se asenne mikä ratkasee... mutta vaikka heviä kuuntelenkin en kyllä haluis, että mua kutsuttaisi "hevariksi". Typerän kuuloinen nimike. Viimekesänä jouduin olosuhteiden pakosta katkasemaan lettini ja nyt ei viitsi kasvattaa uutta, kun armeijaan lähtö häämöttää. Tällähetkellä on lyhyet (ehkä jopa muodikkaan malliset hiukset), mutta kunhan tämä yo-juhla häsäsäkkä on ohi, leikkaan kaljuksi niinkuin on ollut jo aiemmin letin katkasun jälkeen. Ja tuosta kauneudesta/komeudesta on pakko sanoa, että ihminen syntyy kauniiksi. Ei siihen voi paljoa itse vaikuttaa, paitsi jos lihoo paljon. Kyllä niitä rumia ihmisiä löytyy ihan yhtälailla muistakin porukoista... EDIT: Unohtui vastata itse kysymykseen. Kyllä niitä hyvännäköisiä "hevareita" on, mutta yleensä ne osaa peittää sen aika tehokkaasti ollakseen enemmän truu. Jokaisen oma-asiahan se on. EDIT: Ylläpito huom!! Taisin painaa varoitusta jonkun kirjoituksen päällä, vaikka ihan asiallinen topichan tämä on. Hiljaa hyvä tulee. |
seitikki 20.05.2004 15:30:31 | |
---|
On hyvännäköisiä hevareit! "-Olet viimeinen tikkumakkara!!" -Lillianna |
Noita 20.05.2004 17:59:14 | |
---|
No ei tällaista kysymystä nyt oikein voi ottaa tosissaan.. Mitä järkeä? Sama kun kysyisi että onko olemassa hyvännäkösiä possuja, nehän näyttää ihan samalta kaikki (anteeksi, possut, huono esimerkki). Ihmisiä hevaritkin on, ja saavat olla minkä näkösiä haluavat. Tuskin se hevarius on mikään kilta mihin kaikki rumat ihmiset liittyy. Minä ainakin tunnen hyvännäköisiä hevareita! "Lennä! Lennä! Täytyy lentää!" -Minä mammutille unessa. |
pallo 20.05.2004 22:20:21 | |
---|
Katsokaa mun omakuvaa. |
L.C.F 21.05.2004 12:41:45 | |
---|
Tarja Turunen!! Siitä ei voi kiistellä... Ja tästä en ite osaa sanoa, mut siskon tyttö sano et dani filth ois hyvännäköne.... "Hautala, 7 miljoonaa kiloa kaadettuja hautakiviä" |
reino 21.05.2004 14:42:22 (muokattu 21.05.2004 14:42:31) | |
---|
Iron Maidenin Nicko McBrain on aika komee. W00t? |
Poisonissa oli nättejä kundeja. Bon Jovi on kans :) Horror Sweet Horror. |
MV 21.05.2004 15:36:09 | |
---|
Tarja Turunen!! Siitä ei voi kiistellä... Ja tästä en ite osaa sanoa, mut siskon tyttö sano et dani filth ois hyvännäköne.... ei kimberly goss rumakaan oo.tai se lullacryn laulaja. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |