Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Orange PPC212 ?? tai 16ohm/V30 ylipäätään??
1
yanera
08.08.2014 15:35:21 (muokattu 08.08.2014 17:03:14)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs
 
Omistaako kukaan kyseistä kaappia? Itselläni tuo on enkä ole ihan tyytyväinen. En vain saa haluamaani soundia irti. Tällähetkellä soittelen sitä Marshall mg100hcfx läpi, putkinuppejakin on ollut useita.
 
Miten kyseisestä kaapista saisi 8ohm kaapin?
 
Mitä mieltä itse olette kyseisestä Orange PPC212 tai noista V30 kajareista? Kokemuksia.
 
Pitäisiköhän vaihtaa laite johonkin 4x12 kaappiin.
 
Vesi hiiva ja sokeri.
novo
08.08.2014 18:11:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikäs siinä soundissa tarkemmin ottaen mättää?
 
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
yanera
08.08.2014 18:21:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

novo: Mikäs siinä soundissa tarkemmin ottaen mättää?
 
Saundi on todella tumma, enkä meinaa itse kuulla omaa soittoani lainkaan treeneissä.
 
Vesi hiiva ja sokeri.
s8na
08.08.2014 18:42:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yanera: Saundi on todella tumma, enkä meinaa itse kuulla omaa soittoani lainkaan treeneissä.
 
Onko kaappi lattialla tai soitatko sen vieressä? Kyllä tosta pitäis kirkkautta saada ulos jopa tummasoundisilla orangen vahvareilla.
 
yanera
08.08.2014 19:34:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

s8na: Onko kaappi lattialla tai soitatko sen vieressä? Kyllä tosta pitäis kirkkautta saada ulos jopa tummasoundisilla orangen vahvareilla.
 
Kaappi on aikas ylhäällä. Mulla on useita vahvareita ym. Tämäkin menee jossain vaiheessa vaihtoon. En vieläkään ole löytänyt "sitä" saundia.
 
Vesi hiiva ja sokeri.
juki
09.08.2014 13:03:59 (muokattu 09.08.2014 13:10:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tuo yksi botnekkain 2x12 mihin olen törmännyt, mutta kuulemisvaikeudet kuulostaa siltikin ensimmäisenä joko komootin sijoitteluun/suuntaukseen tai vahvarista ruuvattuun soundiin (bassokas Middle skooppi tms) liittyvältä ongelmalta.
 
8 ohmisen tuosta saa tiputtamalla toisen ämyrin pois käytöstä. Esimerkiksi laittamalla toisen plugijakin tilalle 8/16 ohm valintakytkimen tai vaihtamalla toinen jakki mono-stereo kytkennän aktivoivaksi malliksi. Sama lopputulos ja modit on helppo poistaa niin haluttaessa. Itsellä oli samaisessa kaapissa 4/16 ohm kytkin, jonka poistin myydessäni kaapin. Samalla otin kyllä talteen ne UK V30 ämyritkin, oli sen verran hyvät Orangen kaverina, mutta muuten tykkäilen kaapissa enemmän tuollaisesta Suhr/Two Rock tapaan tehtyä ovaaliporttausta, levittää ja aukaisee soundi mukavasti.
 
Muuten V30 on kitaraämyreissä samaa mitä Shuren 57 on mikeissä; jakavat mielipiteitä, paaaljon käytetty, ylämiddle/precense korostusta, mutta anyway träckäävät ja toimivat bändimixissä hyvin.
 
Ei se taito vaan se tatsi! Ja SOUNDI!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «