Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yamaha A1R
1
deehoo
07.08.2014 18:41:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään omakohtaisia kokemuksia otsikon jammusta? Olen aikeissa ostaa moisen, ja olisi mukava kuulla mitä mieltä em. kitarasta ollaan.
 
Jkob
08.08.2014 15:29:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

deehoo: Onko kellään omakohtaisia kokemuksia otsikon jammusta? Olen aikeissa ostaa moisen, ja olisi mukava kuulla mitä mieltä em. kitarasta ollaan.
 
Isoveli, eli A3r, löytyy. Eka puoli vuotta meni voivotellessa huonoja kauppoja mutta sitten tapahtui jotain ja ääni on aivan toisenlainen.
 
Livekäytössä tämä on mahtava, A1r pitää sisällään kait pelkän pietzon mutta hyvä sekin. Käy koittamassa, kaikki ne kuitenkin erilaisia yksilöitä ovat. Koita välttää netistä tilaamista ja koita myös muita kitaroita. Kuuntele korvia äläkä katso pelkkää valmistajaa.
 
Mutta hyviä kitaroita ovat.
 
deehoo
10.08.2014 09:06:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jkob: Isoveli, eli A3r, löytyy. Eka puoli vuotta meni voivotellessa huonoja kauppoja mutta sitten tapahtui jotain ja ääni on aivan toisenlainen.
 
Livekäytössä tämä on mahtava, A1r pitää sisällään kait pelkän pietzon mutta hyvä sekin. Käy koittamassa, kaikki ne kuitenkin erilaisia yksilöitä ovat. Koita välttää netistä tilaamista ja koita myös muita kitaroita. Kuuntele korvia äläkä katso pelkkää valmistajaa.
 
Mutta hyviä kitaroita ovat.

 
Juu, A3:n ja A1:n välillä olen pähkäillyt, molempia käynyt testailemassa. Elektroniikka ei ole mulle tärkeä, joten en A3:n paremmalle mikkisysteemille anna sen suurempaa arvoa. Tietty kokopuinen A3 olisi ollut jotenkin viisaampi(?) vaihtoehto, mutta 200 euron hintaero, sekä se että meikäläisen vaikkukorvilla molemmat kuulostivat samanlaisilta ( =HYVILTÄ), kallisti valinnan A1:een.
 
Päädyin siis A1R:ään, vaihdoin pehmeä-saundiset DR PM-12 -kielet, pistin suht matalat säädöt ja olen niin saakelin tyytyväinen. Ja jos vielä "sisäänsoitossa" niin paljon paranee, kuin mainitsit niin OK! Taas treenaaminen maittaa!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «