Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 589 90 91 92 93444 445 446 447 448
sustain65
07.08.2014 06:03:31
stratobuster: Tähän asti hyvin on liikkunut kaikki, mutta nyt alko tökkii... Eli mikäs tossa mun stratossa tai tekemässäni ilmotuksessa nyt mättää? Huippukunnossa keppi ja hinta jo kipurajan ylikin, mutta ei vaan tunnu kyselyjä enempää kiinnostavan.

En tiedä, ehkä tämä? ;-)

http://www.merriam-webster.com/dictionary/buster
Kefiiri
07.08.2014 06:26:58
No ei kun tallahumbuckeri ei vaan kuulu perus-stratoon. Kyllä tuo myydään kun joku hieman ennakkoluulottomampi näkee ilmoituksen.
En ole musiikin asiantuntija.
Laulava Kylätohtori
07.08.2014 09:02:59
stratobuster: Tähän asti hyvin on liikkunut kaikki, mutta nyt alko tökkii... Eli mikäs tossa mun stratossa tai tekemässäni ilmotuksessa nyt mättää? Huippukunnossa keppi ja hinta jo kipurajan ylikin, mutta ei vaan tunnu kyselyjä enempää kiinnostavan.

Hintaa alemmas. Itsekin jouduin myymään Fenderin AVRI '62 straton 950, kun ei muuten liikahtanut mielekkäässä ajassa...
Jumalat puhuvat hullujen suulla...
petrip
07.08.2014 09:50:05

Ei tuossa mitään vikaa ole ja hintakin on melkein puolet uudesta. Malttia malttia...
Spirocore
07.08.2014 09:56:40

Jumankekka, vahvistin lähti niin että humahti. Heti kun lakkasi kyttäämästä toria ja antoi ilmoituksen vaan myydä itseään, tuli pikaviestillä että "Moi, ostan, anna tilinumero."

Laitoin tilinumeron, ja kymmentä minsaa myöhemmin rahat on tilillä. Helppoa kuin heinänteko!
When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid.
stratobuster
07.08.2014 21:05:11 (muokattu 07.08.2014 21:05:17)
petrip: Ei tuossa mitään vikaa ole ja hintakin on melkein puolet uudesta. Malttia malttia...

Oikeassa olit. Heti meni kaupaksi kun ääneen alkoi ihmettelemään..
Gabe
08.08.2014 08:36:52
Spirocore: Jumankekka, vahvistin lähti niin että humahti. Heti kun lakkasi kyttäämästä toria ja antoi ilmoituksen vaan myydä itseään, tuli pikaviestillä että "Moi, ostan, anna tilinumero."

Laitoin tilinumeron, ja kymmentä minsaa myöhemmin rahat on tilillä. Helppoa kuin heinänteko!

Nyt on pakko onnitella, siinä se taas nähtiin että kärsivällisyys palkitaan.
Billsner
08.08.2014 17:09:39
Tuo mun Ibanezin ässä ei kyllä tunnu kelpaavan kellekkään. Mikähän mättää?
Supreme General Of Evil
Generalissimo
08.08.2014 18:46:35
Billsner: Tuo mun Ibanezin ässä ei kyllä tunnu kelpaavan kellekkään. Mikähän mättää?

Semmosessa hintaluokassa, jossa noita kaukoidän lisenssifloikkakeppejä on paljon suunnilleen vastaavan laatuisena. Oottele rauhassa tai pistä joku kunnon tarjous jos pakko päästä eroon, esim 50% alkup hinnasta (nyt on 70%, joka on aika perus)
Mr. Speed
08.08.2014 18:50:08
Generalissimo: Semmosessa hintaluokassa, jossa noita kaukoidän lisenssifloikkakeppejä on paljon suunnilleen vastaavan laatuisena. Oottele rauhassa tai pistä joku kunnon tarjous jos pakko päästä eroon, esim 50% alkup hinnasta (nyt on 70%, joka on aika perus)

ZR:hän ei sitten oo mikään paskatalla. Sitä kannattais mainostaa enempi.
http://www.sieni.us/?id=38
iec
08.08.2014 19:05:31

Ja täältä Oulun suunnalta näyttää tavaraa liikahtavan etelään aika hyvin. Ne myyvät jotka suostuvat lähettämään jopa kitaroita :) Nyt on kauppa ruvennut käymään.

-iec
Ja niin päin pois...
Billsner
08.08.2014 21:25:36
Generalissimo: Semmosessa hintaluokassa, jossa noita kaukoidän lisenssifloikkakeppejä on paljon suunnilleen vastaavan laatuisena. Oottele rauhassa tai pistä joku kunnon tarjous jos pakko päästä eroon, esim 50% alkup hinnasta (nyt on 70%, joka on aika perus)

Nykykurssilla hinta on noin 70% siitä mitä ite maksoin. En muista paljonko kurssi silloin oli tuon tilasin joten otin varman päälle laitoin hinnan nykykurssin mukaan.

Kuten Herra Nopeus kirjoittaa, niin tuo ZR-talla ei tosiaan ole mikään paska talla. Ilmeisesti ZR-tallan ZPS (zero point system) oli niin hyvä, että se otettiin käyttöön muihinkin Iban kelluviin talloihin. Tai näin minä ainakin olen ymmärtänyt. Voin toki olla väärässäkin.

Ei mulla mikään pakko tuosta ole luopua, mutta harmittavan vähän tulee soiteltua tuolla tuon ohuen kaulan takia.
Supreme General Of Evil
Stalkah
08.08.2014 22:35:16

Taas pöllähti spedu (MXR 10 -kanavainen EQ) kaupaksi heti, kun linjoille iski. Välillä menee kaupaksi samoin tein ja välillä joutuu odottelemaan pitkään. Yhdet virityskoneistot oli kaksi vuotta myynnissä enne ku menivät :D MXR:n M177R Flanger taas on ollu jo pari viikkoa eikä kukaan ole osoittanut mielenkiintoa. Erittäin tapauskohtaista tuntuu olevan.

Bluetonesta on tullu paljon mielenkiintoisia vaihtotarjouksia, jotka tosin eivät ole ihan napanneet, mutta varteenotettavia rahatarjouksia ei oo juurikaan tullu. Se yksi ainut tuli heti alkukesästä, mutta oli siinä vaiheessa vielä niin alakanttiin, että en raaskinut. No, kyllä se vielä kaupaksi menee jollekin...

Hyvin tuo tori näyttää keskimäärin vetävän laatukamaa. Halvemman tavaran kanssakaan ei yleensä tarvii hirveesti tapella, kunhan laittaa hinnan kohdilleen.
"Naulat neljän tuumamitan lyöty pajavasaroin - haukan katse hanskojani vartioi"
Generalissimo
08.08.2014 23:47:09
Billsner: Nykykurssilla hinta on noin 70% siitä mitä ite maksoin. En muista paljonko kurssi silloin oli tuon tilasin joten otin varman päälle laitoin hinnan nykykurssin mukaan.

Kuten Herra Nopeus kirjoittaa, niin tuo ZR-talla ei tosiaan ole mikään paska talla. Ilmeisesti ZR-tallan ZPS (zero point system) oli niin hyvä, että se otettiin käyttöön muihinkin Iban kelluviin talloihin. Tai näin minä ainakin olen ymmärtänyt. Voin toki olla väärässäkin.

Ei mulla mikään pakko tuosta ole luopua, mutta harmittavan vähän tulee soiteltua tuolla tuon ohuen kaulan takia.

Joo mulla ei kokemusta tuosta tallasta, varmasti ihan hyvä. Tuossa hintaluokassa vaan paljon tarjontaa, malttia vain jos ei kiirus ole.
Gary the pine
12.08.2014 10:37:51
Ostot ei oo ainakaan mulla onnistunu ostoilmoituksilla. Yhteydenottoja ei juuri yhtään, on sitten mitä tahansa koittanut hankkia. Eikö myyjät selaa ostoja ollenkaan vai eikö huvita tarjota?

Nyt on koetuksessa ämyri, että myykää myykää, perkele! Maksan ihan vitusti ja huolin myös huijarit ;-)

Ei vaan, oikeesti, tartten ämyrin :-)
Tulin, näin, paskoin housuun.
TTV
12.08.2014 10:57:12
Mulla kävi kyllä melkoinen Tori-rumba viikonloppuna; vahvistin- ja kitaramyynti-ilmoitukset johtivat heti kauppaan ja onnistuimpa jopa itsekkin ostamaan uuden vahvistimen Torilta. Taantuma näkyy toki, mutta rahalla saa edelleen laatukamaa, myös oikein hinnoitellulle kallimmalle kamalle onneksii on vielä ostajia :-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
discominister
12.08.2014 12:35:05
Yllättävän hyvin menee kaupaksi. Ostin setin sormiplektroja, otin niistä mieluiset itselleni (puolet) ja laitoin loput myyntiin samaan hintaan kuin alkuperäinen setti kokonaisuudessaan. Parissa päivässä meni.
JaaGeRMaisTeR
14.08.2014 22:27:02
Mikit ei mene kyllä kaupaksi. Halppikset ei näemmä kiinnosta ja tunkkaneita nyt muutama on ollut jo ostamassa. Aikeisii on vain jäänyt. No onpa tulevaisuuden varalle hyvät mikit, jollei muuta.
Laulava Kylätohtori
15.08.2014 09:41:40
Kyllä kauppa käy, paremmin kuin koskaan. :)

5 pedaalia muutamassa tunnissa torille laiton jälkeen. Texas Ranger vielä odottaa ostajaansa, mutta en usko, että sekään torille jää asumaan...

Taisivat tosin olla vähän normaalia halutumpia pelejä, joten vielä tämän perusteella en julistaisi torin taantumaa päättyneeksi. Mutta sinne ne nyt meni. Kaikki rakkaat aarteet, joista ei pitänyt koskaan luopua....
Jumalat puhuvat hullujen suulla...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)