Mako 20.05.2004 16:08:08 (muokattu 20.05.2004 16:09:25) | |
---|
"Heilutaan". Aloin pitää kappaleesta kuultuani tarpeeksi monta kertaa. Ska-komppi ei aluksi oikein sytyttänyt mutta on se intro/interlude-riffittely esmes lopunperin aika kiva. Ja fiilistely c-osa (niiden trademarkki oikein näemmä) on tavallista parempi. Jos tuota tuotannollistaisi vähemmän ja soitannollistaisi enemmän niin oispa oiva kipale. I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake |
oizo 20.05.2004 16:39:33 | |
---|
Ihan loistava kesäbilebiisi, jonka mukana on kiva lauleskella. :) Muutenkin toi uusin Ympyrää -levy oli kyllä positiivinen yllätys: Ainoastaan yks huono biisi, kaikki muut hyviä. Tiktak kyllä meni ihan oikeaan suuntaan valitessaan tuon rokahtavan linjan. Without music, life would be a mistake - Friedrich
Nietzsche |
stratocaster 20.05.2004 18:19:16 | |
---|
Ei kai ole näin paljon ihmisiä jotka tykkää Tik Takista?.. mihin tää maailma meneekää.. Voimaa!! Nopeutta!! |
Incarnation 20.05.2004 19:07:29 | |
---|
Riffi on koominen. Gaah... "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
MV 20.05.2004 21:03:57 | |
---|
vähän alkaa pelottamaan ku oon lähiaikoina alkanut tykkäämään tämmösist vähän enemmänkin. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Rocktähti 20.05.2004 21:08:51 | |
---|
vähän alkaa pelottamaan ku oon lähiaikoina alkanut tykkäämään tämmösist vähän enemmänkin. Niinpä! Ja Nea on ihq!! Tässä on mun allekirjoitus |
fireal 21.05.2004 09:24:38 | |
---|
Älkää peljästykö! Alatte vaan ymmärtämään muutakin, kuin sen ränttätäntän. |
musa 21.05.2004 09:27:07 | |
---|
Ihan jees biisi, ei tosin kuulu omiin TikTak-suosikkeihini. Tosin albumilta olisi mun mielestä voinut lohkaista paremmankin sinkun. |
Ben_D 21.05.2004 09:48:20 | |
---|
Vaikka hevimies olenkin niin rullaava kesärallihan se on. |
sepeli 21.05.2004 11:53:39 | |
---|
Vähemmän tämä on ärsyttänyt kuin Tuuleksi taivaanrantaan. Nuo kirvojen kiimanesteet/autojen katoille kesän mittaan kertyy/lehmuksen alla on kirvapolon mahla/kenkä tarttuu asvalttiin kun rakkaan luokse käyn |
-Mickill- 21.05.2004 11:56:51 | |
---|
Loisto biisi, Ympyrää levyn kipaleista parhaimpia ellei paras. Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003- |
oizo 21.05.2004 12:06:23 | |
---|
Ei kai ole näin paljon ihmisiä jotka tykkää Tik Takista?.. mihin tää maailma meneekää.. Oikeaan suuntaan, kuuntelepas sinäkin se ympyrää -levy keskittyneesti niin ehkä ymmärrät miksi TikTak on nykyään niin suosittu. Without music, life would be a mistake - Friedrich
Nietzsche |
tollo 21.05.2004 12:33:51 | |
---|
Tulee siitä kertsistä mieleen joku Viiksi-Freemanin kappale. "Oltiin Bonnie ja Clyde sekä Jekyll ja Hyde......". Se on parempi. |
Oikeaan suuntaan, kuuntelepas sinäkin se ympyrää -levy keskittyneesti niin ehkä ymmärrät miksi TikTak on nykyään niin suosittu. Aivan ja käykääpä myös katsomassa TikTak livenä niin tykkäätte vielä enemmän. |
Jenka 21.05.2004 12:46:16 | |
---|
Eräällä tutulla tulee tästä biisistä mieleen Bodomjärven murhat. Hieman olen ihmetellyt. Summer make good. |
nahkalipsi 21.05.2004 14:22:45 | |
---|
hyvä biisi se o roses are red, violets are blue, all my base are belong to you |
Herra-X 21.05.2004 18:03:05 | |
---|
Näppärä kesähittihän se on, "ihan kiva" biisi. Yhdyn tähän mielipiteeseen. Jotain positiivista radion tarjontaan mutta ei kuitenkaan mitään vallankumouksellista. "Tonight I'm burning in the place where I want to stay" |
zahmbba 21.05.2004 18:25:04 | |
---|
Tulee siitä kertsistä mieleen joku Viiksi-Freemanin kappale. "Oltiin Bonnie ja Clyde sekä Jekyll ja Hyde......". Se on parempi. Härregud, tuohan se olikin. Ihmettelin, mikä tässä kertosäkeessä kuulostaa niin hemmetin tutulta. Ihan jees biisi tuollaiseksi poppirenkutukseksi, mutta nyt laski pisteet tuon melkein 1/1 kopioinnin takia. -Samuli |
mattisk1 22.05.2004 14:07:35 | |
---|
Onkos tämä se biisi mistä kertosäkeestä tulee (varsinkin alusta) mieleen Don Huonojen "Älä saatana sano että kaipaat minua jne..."? Biisin nimeä en tiedä. maza |
Mimi 22.05.2004 21:08:15 | |
---|
Onkos tämä se biisi mistä kertosäkeestä tulee (varsinkin alusta) mieleen Don Huonojen "Älä saatana sano että kaipaat minua jne..."? Biisin nimeä en tiedä. Pyhimys tiktakista pidän muuten, mutta juuri tuo kappale saa minut lähestulkoon aina raivon partaalle. jotenkin tulee mieleen "jumppamusiikkia ala-asteelaisille". ja se säkeistön ska-renkutus, juu kiitos ei. Jostain syystä olen vähän samoilla linjoilla, kun olen muutamaan kertaan radiosta kuullut.. Paremmin perehtymättä on paha mennä sanomaan... Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!?
Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki* |