Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mitä mieltä tästä signature LP:sta
1 2
spede from hell
01.08.2014 07:12:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen vakavissani laittamassa tämmöstä, mutta haluaisin kuulla teidän mielipiteen moisesta, varsinkin näistä Gibsonin P90 ja Burstbucker 3 mikeistä. Soveltuuko hevihommiin, ku ei tuosta raskis mikkejä vaihtaakaan.
 
http://www.keminmusiikki.fi/cat/product_details.php?p=4649
 
G.I.D!
Decadetroll
01.08.2014 07:53:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

spede from hell: Olen vakavissani laittamassa tämmöstä, mutta haluaisin kuulla teidän mielipiteen moisesta, varsinkin näistä Gibsonin P90 ja Burstbucker 3 mikeistä. Soveltuuko hevihommiin, ku ei tuosta raskis mikkejä vaihtaakaan.
 
http://www.keminmusiikki.fi/cat/product_details.php?p=4649

 
Näkisin, että jos hevihommat ei suju, niin vika ei ole kitarassa/mikeissä. Lisää säröä vahvistimesta, jos tuntuu mikit liian tuhnulta, mitä kyllä epäilen kovasti. Soittihan Moorekin hevimeteliä bluesin lisäksi :)
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
spede from hell
01.08.2014 08:03:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, näinhän se on. Olen kokeillut tokaita missä oli burstbuckerit ja oli hemmetin häiriöherkät mikit. En tiedä sitten oliko elektroniikka muuten päin p:tä. Hirveän vähän mulla on LP:sta kokemusta, mutta jos vertaa tuota vaikkapa gothic morteen, kumpi voittaa ;)
 
G.I.D!
iec
01.08.2014 08:36:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

spede from hell: Joo, näinhän se on. Olen kokeillut tokaita missä oli burstbuckerit ja oli hemmetin häiriöherkät mikit. En tiedä sitten oliko elektroniikka muuten päin p:tä. Hirveän vähän mulla on LP:sta kokemusta, mutta jos vertaa tuota vaikkapa gothic morteen, kumpi voittaa ;)
 
Näkemättä Gothic mortea sanoisin että Gary Moore-versio ehdottomasti. Siinä on sitä jotain ja värikin on hemmetin hieno. Ja kaiken kruunaa tuo 50s kaula (imho).
 
-iec
 
Ja niin päin pois...
Myrkky Nuoli
01.08.2014 09:22:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

spede from hell: Joo, näinhän se on. Olen kokeillut tokaita missä oli burstbuckerit ja oli hemmetin häiriöherkät mikit. En tiedä sitten oliko elektroniikka muuten päin p:tä. Hirveän vähän mulla on LP:sta kokemusta, mutta jos vertaa tuota vaikkapa gothic morteen, kumpi voittaa ;)
 
Johtunee siitä, että burstbuckerit on vahaamattomia, joten ne vinkuu kovalla volumella ja hevisäröillävetäessä kuin pistettävä sika. Saundi on kyllä kohillaan ja perinnehevijuttuihin just, eikä melkein.
 
When in doubt, lower your expectations.
Gubb3
01.08.2014 09:27:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osta vaikka tosta halvalla hyvä keppi:
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=901531
 
Jää vielä muutama satanen säästöön.
 
spede from hell
01.08.2014 10:51:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myrkky Nuoli: Johtunee siitä, että burstbuckerit on vahaamattomia, joten ne vinkuu kovalla volumella ja hevisäröillävetäessä kuin pistettävä sika. Saundi on kyllä kohillaan ja perinnehevijuttuihin just, eikä melkein.
 
EIkös tuossa mortessakin ole 50's kaula? Kyllähän tuo Mooren keppi kiinnostaa jo ulkonäönkin puolesta. Jostain syystä LPJ:t ei innosta.
 
G.I.D!
spede from hell
01.08.2014 10:52:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lainasin väärää tekstiä. Enpä olekaan kirjoitellut täällä vuosiin. Hiukan ruosteessa ;)
 
G.I.D!
Gubb3
01.08.2014 10:53:11 (muokattu 01.08.2014 10:57:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

spede from hell: EIkös tuossa mortessakin ole 50's kaula? Kyllähän tuo Mooren keppi kiinnostaa jo ulkonäönkin puolesta. Jostain syystä LPJ:t ei innosta.
 
Hiot tota valkoista maalia kuluneeksi ja lisäät emg:t nii luulis olevan heavy! :)
No, joo. Osta toki sellanen, joka miellyttää eniten.
 
JaaGeRMaisTeR
01.08.2014 11:13:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.keminmusiikki.fi/cat/product_details.php?p=3603
 
Osta tuo. Sopii hevihommiin ja on hyvä kitara.
 
spede from hell
01.08.2014 11:55:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep. Juurikin tuo GM on ollut vaihtoehto. Tuossa Mooren vehkeessä ärsyttää tuo kill switch mikkikytkimen tilalla ja mikkikytkin tuolla alhaalla. LP:saa nimenomaan on juurikin tuo mikkikytkin hyvällä paikalla ylhäällä. Täytyy käydä testaan
 
G.I.D!
JaaGeRMaisTeR
01.08.2014 12:57:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

spede from hell: Jep. Juurikin tuo GM on ollut vaihtoehto. Tuossa Mooren vehkeessä ärsyttää tuo kill switch mikkikytkimen tilalla ja mikkikytkin tuolla alhaalla. LP:saa nimenomaan on juurikin tuo mikkikytkin hyvällä paikalla ylhäällä. Täytyy käydä testaan
 
Suosittelen käymään. Itelle ainakin tuo kitara istui hanskaan hyvin. Sen verta kauan kyllä pyörinyt tuolla, että perushuolto täytyisi tehdä heti kättelyssä.
 
spede from hell
01.08.2014 13:24:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samaa mieltä
 
G.I.D!
Vilpur1
01.08.2014 17:09:54 (muokattu 01.08.2014 17:31:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

spede from hell: Jep. Juurikin tuo GM on ollut vaihtoehto. Tuossa Mooren vehkeessä ärsyttää tuo kill switch mikkikytkimen tilalla ja mikkikytkin tuolla alhaalla. LP:saa nimenomaan on juurikin tuo mikkikytkin hyvällä paikalla ylhäällä. Täytyy käydä testaan
 
Täältä pisteet ehdottomasti Moorelle ilman minkäänlaista käytännön tuntumaa kummastakaan mallista. Itse modaisin kyllä perus kytkennäksi, mikki kytkimen oikeaan pakkaan ja mikeille omat tonet 500k non lineaarisilla potikoilla.
 
E: Ja tallamikille tietysti kehys pitäisi laittaa. Vähän hämää tuo otelauta kun ei ole merkkejä...
 
I got myself a Cadillac But I can't afford the gasoline
Decadetroll
02.08.2014 00:58:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vilpur1:
 
E: Ja tallamikille tietysti kehys pitäisi laittaa. Vähän hämää tuo otelauta kun ei ole merkkejä...

 
Soittaako joku oikeasti otelautamerkkien perusteella? Ymmärrän kyllä reunadotsien kanssa suunnistamisen, mutta itse en ainakaan edes näe noita oikeita otelautamerkkejä soittaessa. Koristeita ovat moiset :)
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
Kimmo72
02.08.2014 01:20:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Decadetroll: Soittaako joku oikeasti otelautamerkkien perusteella?
 
Ei, se vaan hämää.
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
spede from hell
02.08.2014 06:43:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vilpur1: Täältä pisteet ehdottomasti Moorelle ilman minkäänlaista käytännön tuntumaa kummastakaan mallista. Itse modaisin kyllä perus kytkennäksi, mikki kytkimen oikeaan pakkaan ja mikeille omat tonet 500k non lineaarisilla potikoilla.
 
E: Ja tallamikille tietysti kehys pitäisi laittaa. Vähän hämää tuo otelauta kun ei ole merkkejä...

 
Mutta eihän siinä ole mitään tolkkua ostaa tollanen signature ja sitten modauttaa siitä perus studio. Mun silmää kyllä miellyttää tuo karu ja simppeli ulkomuoto. Sen verran vois toki tehdä että vaihtais killswitchin ja mikkikytkimen paikkaa. Nimenomaan tallamikin koverruksessa näkyvät jyrsimen jäljet ja tollaset nyanssit on hemmetin siistejä. Tätä täytyy nyt vähän miettiä ja pureskella.
 
G.I.D!
JaaGeRMaisTeR
02.08.2014 13:52:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

spede from hell: Mutta eihän siinä ole mitään tolkkua ostaa tollanen signature ja sitten modauttaa siitä perus studio. Mun silmää kyllä miellyttää tuo karu ja simppeli ulkomuoto. Sen verran vois toki tehdä että vaihtais killswitchin ja mikkikytkimen paikkaa. Nimenomaan tallamikin koverruksessa näkyvät jyrsimen jäljet ja tollaset nyanssit on hemmetin siistejä. Tätä täytyy nyt vähän miettiä ja pureskella.
 
Uusissa gibsoneissa on tuo paskamainen piirilevyhässäkkä.. Kannattaa muistaa jos modaa. Joko kävit testaamassa GM:n? Viimeksi kun kävin paikanpäällä niin hinta oli 899.. Siitä voi siis repasta ihan jees alennuksetkin.
 
Myrkky Nuoli
02.08.2014 14:03:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JaaGeRMaisTeR: Uusissa gibsoneissa on tuo paskamainen piirilevyhässäkkä.. Kannattaa muistaa jos modaa. Joko kävit testaamassa GM:n? Viimeksi kun kävin paikanpäällä niin hinta oli 899.. Siitä voi siis repasta ihan jees alennuksetkin.
 
Onko vieläki? Jotenki muistelin, että siitä luovuttiin. Vai oonkohan nähny unta? Jos siellä on toi hässäkkä ni sähköt uusiks vaan. Ärsyttäviä kyhäelmiä.
 
When in doubt, lower your expectations.
JaaGeRMaisTeR
02.08.2014 14:10:28 (muokattu 02.08.2014 14:12:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myrkky Nuoli: Onko vieläki? Jotenki muistelin, että siitä luovuttiin. Vai oonkohan nähny unta? Jos siellä on toi hässäkkä ni sähköt uusiks vaan. Ärsyttäviä kyhäelmiä.
 
Jos Kemin musiikin kamppeista kyse niin on. Tuolla ei vaihtuvuus ole ollut mikään kova ja kuten tuo Gothic LP on roikkunut jo ainakin pari vuotta siellä.
 
Voi tietenkin olla, että ovat luopuneet moisesta. Olisihan se fiksua. Tributeenkin on ärsyttävää vaihtaa mikkejä.
 
E: Tuo signature LP:kin vuosimallia 2011. On siis piirilevyllinen.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «