Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Styrkkariin tökyä
1
Henry The Horse
30.07.2014 14:13:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heips, minulla on aivan mainio putki-Peavey, jossa on tismalleen se soundi josta tykkään. Ongelmana ovat soolot. Peaveyssa on kaksi kanavaa, clean ja se toinen jota käytän. Haluaisin sen särökanavan soundin isommalle soolon aikana. Komppiin ja sooloon sama soundi, sooloon vain isommalle. Pitäisikö laittaa joku vahvistin tuohon väliin? En halua muuttaa soundia yhtään, vain isontaa. Olen veivannut tähän mennessä soolon aikana kitaran volumenúppia isolle. Muuten olen sitä mieltä että KAIKKI efektit ovat syvältä. T. Henry
 
käsi
30.07.2014 14:34:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henry The Horse: Heips, minulla on aivan mainio putki-Peavey, jossa on tismalleen se soundi josta tykkään. Ongelmana ovat soolot. Peaveyssa on kaksi kanavaa, clean ja se toinen jota käytän. Haluaisin sen särökanavan soundin isommalle soolon aikana. Komppiin ja sooloon sama soundi, sooloon vain isommalle. Pitäisikö laittaa joku vahvistin tuohon väliin? En halua muuttaa soundia yhtään, vain isontaa. Olen veivannut tähän mennessä soolon aikana kitaran volumenúppia isolle. Muuten olen sitä mieltä että KAIKKI efektit ovat syvältä. T. Henry
 
erilaisia pedaaleita löytyy tuohon tarkoitukseen jotka boostaavat signaalia. Kannattaa tutustua, erilaisia overdrive jne pedaaleita kun löytyy paljon. Monet värittävät soundia hieman. Joitain malleja on jotka vain nostavat signaalia. Niistä en osaa antaa nyt yhtään esimerkkiä. Pahoittelut
 
MUSIC LOVER, Joka on päättänyt onnistua unelmissa
reaper666
30.07.2014 15:20:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla jacksonissa ainakin sellanen turboboosti jälkeen asennettuna, että kun siitä kytkimestä painaa tulee just tollanen vaikutus. Se varmaan helpoin tapa. 50e maksoivat ainakin joskus.
 
tukse
30.07.2014 16:56:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Semmoinen modi ois hyvä millä sais käännettyä pedaalilla volume-nappia vahvistimesta isommalle, ja sit volume palaisi takaisin kun pedaalista painais toisen kerran.
 
Pedaalissa ois portaaton säätö kuinka paljon volume nousee kun nappia painaa.
 
En tiedä oisko tuo edes mahdollista. Vaatii kyllä varmasti kolvaamista vahvistimen puolelta, mutta kuinka paljon..
 
Put up or shut up
Vessajono
30.07.2014 17:11:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiks ton ny pitäis onnistua ihan volapedaalillakin?
 
Leuka rintaan ja paskat housuissa kohti uusia pettymyksiä.
Antti1
30.07.2014 17:24:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosta jonkinlainen vastaus ongelmaan muille ihmettelijöille: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=14&t=223942
 
"NYT ÄMMÄ KELLOT LYÖ!" Hevimusaa vuodelta 2014
lapio
31.07.2014 15:27:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Neil Youngilla on tämmönen kötöstys, jolla pystyi ohjaamaan potikoita.
http://thrasherswheat.org/friends/amps.htm
http://www.gearslutz.com/board/high-end/786482-neil-young-whizzer.html
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «