Aihe: Soitinkorjaajaa
1
Utti
20.05.2004 22:48:38
Jos joku tietää hyvän ja kohtuu hintaisen soitinkorjaajan Helsingistä niin antaa kuulua. Jos muistat vielä jotain hinnoista niin aina parempi.

Kiittää ja kumartaa.
saturnzreturn
20.05.2004 23:32:55
Kiittää ja kumartaa.

..tyhjästä
my wallet's fat and so is my head
Niskamies
21.05.2004 07:52:14
Jos joku tietää hyvän ja kohtuu hintaisen soitinkorjaajan Helsingistä niin antaa kuulua. Jos muistat vielä jotain hinnoista niin aina parempi.

Fasun korjaaja Erkki Tolsa. Voin suositella. Trimmannu kaks mun bassoa. Toisesta se hioa nauhat ja teki perusrempan siinä puoltoista vuotta sitten, 80 euroa maksoö Nyt pari viikkoa sitten se hio yhen basson otelaudan, ja teki perussäädöt siinä samalla, 50 euroa. Numero löytyy puhelinluettelosta tai vaikka Fasulle soittamalla. Työskentelee Pikku Huopalahdessa.
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
Dumb
21.05.2004 10:26:05

Kristian Oeschia suosittelen minäkin.
C7
22.05.2004 10:20:23
Erkki Tolsaa voin lämpimästi suositella minäkin. Säädellyt ja "nauhoittanut" minun kitaroitani...niin akustisia, kuin sähkökitaroita. Hyvän työn on mies aina tehnyt. Hinnasta en osaa tehdä vertailuja, kun en ole muita käyttänyt. Paja on Pikku-Huopalahdessa.
vanha, mutta edelleen elossa!
Mika Antero
22.05.2004 10:24:15
Olisi ihan asiaa kerätä jonnekin päin m-nettiä listaa soittimien korjaajista ympäri Suomen. Jos sellaista ei vielä ole? Enpä kyllä ole asiaan perehtynyt, että jos vaikka netissä semmoista listaa jo onkin, esim. Rockdatassa.

Minä kun olen syntynyt peukalo keskellä kämmentä ja olen muutenkin äärimmäisen epätekninen ja vielä laiskakin henkilö, niin tarvitsisin apua aina kun tulee joku kitaran kielien vaihtoa monimutkaisempi ongelma eteen.
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
C7
22.05.2004 13:03:32
Olisi ihan asiaa kerätä jonnekin päin m-nettiä listaa soittimien korjaajista ympäri Suomen.

Erinomainen idea ... plussaa tuli!
vanha, mutta edelleen elossa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)