Aihe: Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu?
1 2 3 4 554 55 56 57 5867 68 69 70 71
barclay
03.07.2014 19:25:17

vanha_pieru: Tuo oli vielä paremmin sanottu. Jos olisin tunnettu (mistä hyvänsä), niin luultavasti vapaa-ajalla haluaisin lähinnä olla rauhassa ihmisiltä, joita en itse tunne ja jotka "tuntevat" minut vain julkisuuden kautta. Eikä se mielestäni ole edes töykeyttä tai ylimielisyyttä.

Minäpä luulen että tuokin riippuu ihmisen tyylistä itsestään, eikä niinkään julkisuudesta. Jotkut ovat avoimia, haluavat tutustua uusiin ihmisiin ja pärjäävät kaikkien kanssa, toiset taas haluavat olla omissa oloissaan. Mä diggaan olla omissa oloissani, enkä hakeudu väkisin kenenkään seuraan, mutta toisaalta kun lähden joskus kylän pintaan "radalle", niin kyllä mä oletan etten ole yksin liikenteessä ja että mahdollisuus kohdata ventovieraita kännissäkin olevia ihmisiä on suhkoot suuri, vaikka tuppukylässä asustelenkin.

Miksi aina oletetaan että kun saavutetaan se "julkkis"status, niin pitää heti laittaa välit poikki "tavis"ten kanssa, hommata norsunluutorni, yksityinen suihkukone, limusiini ja henkivartija, ettei tarttee vaan olla sen rahvaan kanssa missään tekemisissä? Miksei sitä voi jatkaa elämäänsä normaalisti? Miksi julkkis ei voi olla taviksen kanssa kaveri ja päin vastoin? Kertokaapa mulle kun ei ole omakohtaista kokemusta. Mielestäni kaikki ihmiset ovat lähtökohtaisesti samanarvoisia.

Ja kokemuksesta tiedän että löytyy julkimoita jotka tyrkyttävät itseään ja julkkisstatustaan. "Eksä tiedä kuka mä oon?" No vaikka mulle Seiska tuleekin ja näin, niin en mä voi joka ikistä julkkista tietää ja vaikka tietäisinkin niin entä sitten? Se että joku on julkkis ei tarkoita automaattisesti sitä että haluan nimmarin käsivarteen ja haluan tarjota loppuillan juomat baaritiskillä. Ei. En mä ala kenenkään persettä nuolemaan. Homojen hommaa semmonen, niin fyysisesti kuin henkisestikin.

Sori, vähän offtopiccia.. :)
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj
Funkånaut
03.07.2014 19:31:18

barclay: Minäpä luulen että tuokin riippuu ihmisen tyylistä itsestään, eikä niinkään julkisuudesta. Jotkut ovat avoimia, haluavat tutustua uusiin ihmisiin ja pärjäävät kaikkien kanssa, toiset taas haluavat olla omissa oloissaan. Mä diggaan olla omissa oloissani, enkä hakeudu väkisin kenenkään seuraan, mutta toisaalta kun lähden joskus kylän pintaan "radalle", niin kyllä mä oletan etten ole yksin liikenteessä ja että mahdollisuus kohdata ventovieraita kännissäkin olevia ihmisiä on suhkoot suuri, vaikka tuppukylässä asustelenkin.

Miksi aina oletetaan että kun saavutetaan se "julkkis"status, niin pitää heti laittaa välit poikki "tavis"ten kanssa, hommata norsunluutorni, yksityinen suihkukone, limusiini ja henkivartija, ettei tarttee vaan olla sen rahvaan kanssa missään tekemisissä? Miksei sitä voi jatkaa elämäänsä normaalisti? Miksi julkkis ei voi olla taviksen kanssa kaveri ja päin vastoin? Kertokaapa mulle kun ei ole omakohtaista kokemusta. Mielestäni kaikki ihmiset ovat lähtökohtaisesti samanarvoisia.Sori, vähän offtopiccia.. :)

Kolikolla on aina kaksi puolta. https://www.youtube.com/watch?v=QWAfgkamOZw
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
barclay
03.07.2014 19:45:43

Funkånaut: Kolikolla on aina kaksi puolta. https://www.youtube.com/watch?v=QWAfgkamOZw

On tietenkin.
Mutten vaan ymmärrä ainaista yleistämistä tässä asiassa. Luulisin että se joka julkkiksesksi pyrkii tietää mitä on luvassa ja pystyy elämään sen kanssa. Ja kyllähän noita häiriköitä joskus ilmestyy munkin pöytään, vaikka tavis olenkin. Ja tosiaankin ainakin kerran on ollut nimenomaan toisin päin että se julkkis on änkeytynyt pöytääni häiriköimään..
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj
StJerky
04.07.2014 11:27:53
thoubi: Dave Lindholm ja Kauko Röyhkä on tullut joskus nähtyä. En kyllä mennyt juttelemaan. Pelotti.

Olen ihan varmasti tässä ketjussa jo maininnut, mutta Dave pummasi minulta tulta Provinssissa joskus 1980-luvun lopulla.
Tati
08.07.2014 15:12:41
Bonnie Raitt on varmasti kuuluisin jonka olen tavannut. Tapahtui Puistobluesin bäkkärillä aikoinaan. Sainpa Bonnien oikein kainaloon ;-)
Ssyba
08.07.2014 15:50:13
Muutama vuosi sitten olin turussa menossa ostamaan itelleni hääpukua ja Kauko Röyhkä marssi siitä liikkeen edestä samalla kun olin menossa sisään. Jännä sattuma kun normaalisti en turussa liiku ja diggailen kaukosta ihan helvetisti muusikkona.
Karhu III, elämän nektariini...
mikey_a84
19.07.2014 11:16:43
Edelliseen postaukseeni päivitystä sen verran että olin tiistaina Pepe Willbergin kanssa samalla laivalla. En kylläkään tavannut häntä tai jutellut hänen kanssaan, mies meni ohi omia menojaan.
www.mikeya.net
jajuhani
24.07.2014 20:32:19
Alfred Hause, A. Malando.
Ellei tiedä minne on menossa, päätyy todennäköisesti jonnekin muualle.
Terry Pantheras
25.07.2014 08:18:56
Miulla on Marja-Liisa HÄMÄLÄISEN nimmari.
SATANIC JAZZ BAND
Mahti
25.07.2014 13:41:55
Terry Pantheras: Miulla on Marja-Liisa HÄMÄLÄISEN nimmari.

Mulla on Matti Nykäsen.
Jokainen paistaa omat makkaransa
artope
25.07.2014 13:52:07

Mahti: Mulla on Matti Nykäsen.

Mulla on Tommi Mäkisen ja oon ruokaillut samassa seurueessa Katalonia-rallissa...
"En osaa soittaa nuoteista, mutta kylläkin rahasta"
zak69
25.07.2014 13:53:56
artope: Mulla on Tommi Mäkisen ja oon ruokaillut samassa seurueessa Katalonia-rallissa...

Mitäs se Tommi Mäkinen soittikaan, en nyt muista??
Case on aina niin tapauskohtainen juttu...
artope
25.07.2014 13:54:39

zak69: Mitäs se Tommi Mäkinen soittikaan, en nyt muista??

Entäs Marja-Liisa?
"En osaa soittaa nuoteista, mutta kylläkin rahasta"
zak69
25.07.2014 13:57:11
artope: Entäs Marja-Liisa?

Niin just, sitäkään en muista :)

Mut joo, Hurmerintoja miksasin joskus jossain.
Case on aina niin tapauskohtainen juttu...
joku muu sikko
25.07.2014 21:47:25
Helena Lindgren käveli tänään 10m päästä ohi.
313
25.07.2014 22:40:15 (muokattu 25.07.2014 22:41:29)
joku muu sikko: Helena Lindgren käveli tänään 10m päästä ohi.

Saitko?

Mä pelasin futista Topi Sorsakosken kanssa lapsena jonkun kyläjuhlien yhteydessä. Topi oli kännissä.
Two wrongs don't make a right, but three lefts do.
TRAUM
26.07.2014 21:50:28
- sain Kirkalta nimmarin ~12-vuotiaana
- juttelin Faith No Moren/Mr. Bunglen/SC3:n kitaristin, Trey Spruancen kaa ennen sen keikkaa varmaan pari tuntia
- Andy Mccoy pummas multa kerran spaddua
jukkajylli
27.07.2014 18:02:00
Paasitornin takahuoneessa Sepi Kumpulainen kertoi, että hänen taiteensa tulee suoraan sydämestä.
And it's just a waste of time..
Old Joe
27.07.2014 20:27:10
jukkajylli: Paasitornin takahuoneessa Sepi Kumpulainen kertoi, että hänen taiteensa tulee suoraan sydämestä.

Ai, mä luulin että se tulee paljon alempaa ja takapuolelta :)
Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)