Vylis 18.07.2014 02:21:53 | |
---|
Mulla on pari Voxin nuppia räkissä ja ongelmana on niiden liiallinen kuumeneminen. Eli tuulettimet täytyisi asentaa. Onko kokemuksia, mitä ja miten? |
steelduck 18.07.2014 21:09:04 | |
---|
b8236: Mulla on pari Voxin nuppia räkissä ja ongelmana on niiden liiallinen kuumeneminen. Eli tuulettimet täytyisi asentaa. Onko kokemuksia, mitä ja miten? Tuommoisia olen räkeissä nähnyt.. http://www.smartdj.com/Cooling-Fans-and-Accessories.htm Miten ja mitkä VOX:t siellä on? Eli miten niissä on tuuletusaukot? |
uusiipe 20.07.2014 09:55:57 | |
---|
Kirjoita kuukkelin kuvahakuun "rackmount fan tray". Räkkivahvistimien ylä- ja alapuolilla tulisi olla aina tyhjää tilaa, jotta ilma pääsee kiertämään. Lauluääni kuin perskarva - ohut ja epäpuhdas. |
No niin. Ongelma on ratkaistu. Päädyin 80 milliä leveisiin tietokoneen kotelotuulettimiin. Molempien vahvistimien taakse ja niin, että ne nimenomaan imevät kuumaa ilmaa pois vahvistimien sisältä. Sähköistys tapahtui yhdellä 12voltin dc-muuntajalla. |
Master Of The Universe 25.07.2014 16:14:16 | |
---|
Ihan uteliaisuuttani, miten kävi ilmi ja mitä tapahtui kun ne kuumeni "liikaa"? -Kamalistaus on pienimunaisille- |
Nils Mulgersson 25.07.2014 16:56:47 | |
---|
Eikös tommoisten päällä ole kätevä lämmittää lihapiirakoita. |
TTV 25.07.2014 17:54:56 | |
---|
Nils Mulgersson: Eikös tommoisten päällä ole kätevä lämmittää lihapiirakoita. Kitaristi saa lämmintä lihapiirakkaa ilman vahvistintakin ;-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
LaMotta 25.07.2014 18:12:25 | |
---|
TTV: Kitaristi saa lämmintä lihapiirakkaa ilman vahvistintakin ;-) Myytti. Myytti. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Laulava Kylätohtori 25.07.2014 18:36:34 | |
---|
TTV: Kitaristi saa lämmintä lihapiirakkaa ilman vahvistintakin ;-) Mutta kamarunkkari vain kuivaa kakkosta.... Jumalat puhuvat hullujen suulla... |
Jii-Gee 25.07.2014 22:52:00 | |
---|
TTV: Kitaristi saa lämmintä lihapiirakkaa ilman vahvistintakin ;-) Bassonpelaaja kuitenkin tulee väliin sohlaamaan ja ekaks syö kuormasta. Laulava Kylätohtori: Mutta kamarunkkari vain kuivaa hanskaa.. |