Aihe: Junttimusiikkia!
1 2 3 4 531 32 33 34 35
yhyy
22.07.2014 09:28:00
Güntherin musiikki.
Uuh, you touch my tralalala... Ding ding ding..
velipesonen
22.07.2014 12:05:01

Oikeestaan mulla oli vaan tarkotus sanoa että vaikka maaseudun ihmiset on tietyssä katsannossa enemmän juntteja niin niiden tekemä musiikki on vähemmän junttia. King Crimson ja Radiohead on maalaispändejä. Reetu ja Tauski on stadilaisia.

Jollain tapaa houkuttaisi nähdä tässä jotain systematiikkaa sen kautta että rock'n'roll on pohjimmiltaan maalaismusiikkia eli rämeestä kotoisin ja siitä että sitä soittaa kaupunkilaiset se pahentuu eli muuttuu junteille kelpaavaksi jolloin ympyrä sulkeutuu. Siis että juntit myyvät kaupunkilaisille kunnollisen tavaran ja kaupunkilaiset junteille roskaa ja kaikki ovat tyytyväisiä. Tämähän on ihan sama kuin perunoiden kasvattamisen, myymisen ja ravintona hyödyntämisen kanssa.

Siis tahtoopi sanoa että junttimusiikki kunniaan.
"The more the music sounds like The Who the better it becomes." - Ludwig van Beethoven
reaper666
22.07.2014 12:21:56
Naureskelin itselleni kun nauroin ihmisille kun menevät captain jackin ja pandoran yms.keikoille. he menevät sinne selvästi puolivitsillä nostalgisoimaan.
itse menen ihan tosissani aina kattoo waspia ja maidenia yms. :D enkä edes nostalgisoi koska ne eivät elämästäni ole ikinä pois menneetkään.

okei, onhan noi waspit yms. paljon parempia bändejä(subjektiivisesti) mutta silti.
Funkånaut
22.07.2014 12:22:39 (muokattu 22.07.2014 12:23:21)

velipesonen: En tiedä, hyvä kysymys. Minä olen puhunut tuosta junttiEN musiikista varmaan lähinnä. Siis että Radiohead ja Wgiwam ovat junttien musiikkia koska osa niiden muusikoista on maaseudulta kotoisin.

Mutta onko maaseudulta kotoisin oleva automaattisesti juntti?

E: reaper666: Naureskelin itselleni kun nauroin ihmisille kun menevät captain jackin ja pandoran yms.keikoille. he menevät sinne selvästi puolivitsillä nostalgisoimaan.
itse menen ihan tosissani aina kattoo waspia ja maidenia yms. :D enkä edes nostalgisoi koska ne eivät elämästäni ole ikinä pois menneetkään.

okei, onhan noi waspit yms. paljon parempia bändejä(subjektiivisesti) mutta silti.

Ei ole.
Parempi alkoholi aivoissa kuin päinvastoin.
velipesonen
22.07.2014 19:43:06

Funkånaut: Mutta onko maaseudulta kotoisin oleva automaattisesti juntti?

Kyllä se tietyn laskuopin mukaan on.
"The more the music sounds like The Who the better it becomes." - Ludwig van Beethoven
aivokuolio
22.07.2014 19:45:04
velipesonen: Kyllä se tietyn laskuopin mukaan on.

Mistäs olet itse kotoisin?
velipesonen
22.07.2014 20:56:08

aivokuolio: Mistäs olet itse kotoisin?

Viitasaaren kirkonkylältä.
yhyy
22.07.2014 22:36:12
velipesonen: Kyllä se tietyn laskuopin mukaan on.

Maalaisuutta ei voi kuulemma peittää, kun oon kaupunkilaisten kanssa puhunut.
Maalaiset on esmes liian puheliaita. (Tässä yksi "maajussi".)

Täytyy sanoa, että vaikka olisi maajussi, niin ei se sitä tarkoita, että kuuntelisi silti junttia musiikkia! :P
En tosin ole perehtynyt kaupunkilaistenkaan musamakuun.
En siis tiedä, voiko yleistää kumpaankaan suuntaan.

Krhm... Yritetäänkö tässä leimata maalaisista juntteja?:D
jukkajylli
23.07.2014 03:57:47
velipesonen: Viitasaaren kirkonkylältä.

Teuvo Hakkaraiselle terkkuja.. se olis junttimusaa vailla vertaa, jos Teuvo putkauttais joulusinglen.
And it's just a waste of time..
jukkajylli
23.07.2014 04:00:56
yhyy: Maalaisuutta ei voi kuulemma peittää, kun oon kaupunkilaisten kanssa puhunut.
Maalaiset on esmes liian puheliaita. (Tässä yksi "maajussi".)

Täytyy sanoa, että vaikka olisi maajussi, niin ei se sitä tarkoita, että kuuntelisi silti junttia musiikkia! :P
En tosin ole perehtynyt kaupunkilaistenkaan musamakuun.
En siis tiedä, voiko yleistää kumpaankaan suuntaan.

Krhm... Yritetäänkö tässä leimata maalaisista juntteja?:D

Eihän nyt pöndejä saa junteiksi haukkua,
And it's just a waste of time..
velipesonen
23.07.2014 06:50:14

jukkajylli: Teuvo Hakkaraiselle terkkuja.. se olis junttimusaa vailla vertaa, jos Teuvo putkauttais joulusinglen.

Veikkaan että Hakkaraisen tyyli ja karisma puree sen verran hyvin ettei joulusingleä välttämättä tarvita. Ehkä sitten veteraani-iässä puolivuosisataisen parlamentaarikkojakson päätteeksi.

En tunne Hakkaraista, oli serkkupojan kanssa samalla koululuokalla.

Mutta jos Tepi tahtoo vängällä tehä sen joulusinglen niin minä tuotan sen ja tiedänpähän ainakin missä on basisti.
Prophet
24.07.2014 16:55:24 (muokattu 24.07.2014 16:57:36)
Freukkarit, maltaanhuuruista menomusaa maltaanhaukoille. Onko kirja jo ilmestynyt?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Viek%C3%A4%C3%A4_minut_baariin_veljet
LaMotta
24.07.2014 18:15:35

Hevi on ehkä pahinta tätä laatua.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Old Joe
24.07.2014 18:24:36
LaMotta: Hevi on ehkä pahinta tätä laatua.

Ööhrm, meni kahvi väärään kurkkuun :)
Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä.
velipesonen
09.12.2018 12:04:40

Entäs tämä: https://www.youtube.com/watch?v=ie5qqvJIwgA&t=544s

Viime vuosina tasaisesti suosiotaan nostanut psykedeelisen hardrockin harrastus on omalta osaltaan siirtänyt rokkaamisen fokusta kaupungeista

- huoltoasemalle
- peltoon
- niitylle
- metsään
- arovyöhykkeelle

ja se pitäisi mielestäni osata ottaa huomioon merkittävänä yhteiskuntaa muokkaavana tekijänä, samoin kuin tämä tässä esittämäni italialaisen orkesterin albumi esimerkkinä hyvästä musiikista.
"I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things."
Kefiiri
09.12.2018 12:34:25 (muokattu 09.12.2018 12:44:14)
velipesonen: Entäs tämä: https://www.youtube.com/watch?v=ie5qqvJIwgA&t=544s

Nyt toimii!

Selasin hieman ketjun alkua ja tulin siihen tulokseen, että lähes kaikki kuviteltavissa olevat musiikkiaktit nähtävästi voidaan jollain perusteella lukea junttimusaan. Vai löytyykö jotain selkeästi antijunttia?
En ole musiikin asiantuntija.
Andy Six
09.12.2018 12:48:22
Kefiiri: Nyt toimii!

Selasin hieman ketjun alkua ja tulin siihen tulokseen, että lähes kaikki kuviteltavissa olevat musiikkiaktit nähtävästi voidaan jollain perusteella lukea junttimusaan. Vai löytyykö jotain selkeästi antijunttia?

https://www.youtube.com/watch?v=tmpxXq3Gx9w
Ihan zulu-pohjalta...
Kefiiri
09.12.2018 14:48:03
Andy Six: https://www.youtube.com/watch?v=tmpxXq3Gx9w

Jestas, nuoruuden suosikkilevy :)

Mutta onko varmaa että kukaan yhtyeen jäsenistä ei ole kotoisin maaseudulta? Sehän tämän ketjun perusteella jo riittää tekemään musiikista junttia.
En ole musiikin asiantuntija.
Karwin
10.12.2018 12:08:12

Kefiiri: Jestas, nuoruuden suosikkilevy :)

Mutta onko varmaa että kukaan yhtyeen jäsenistä ei ole kotoisin maaseudulta? Sehän tämän ketjun perusteella jo riittää tekemään musiikista junttia.

Kyllähän tuo Alfa Kentaurin maalaisidylliltä kuulostaa.
Elämä on nakki.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)