yhyy: Offtopic: kunnioitusta siitä, että pystyt jatkamaan samalla herätysäänellä.:D Oon itse havainnut, että herätysääneen voi tulla suoranainen kammo *hehhehee* xDDd :))))) En ole vielä jaksanut selvittää kuinka se muutetaan - olenhan telekommunikaatioammattilainen. SATANIC JAZZ BAND |
yhyy 23.07.2014 20:39:27 | |
---|
Terry Pantheras: En ole vielä jaksanut selvittää kuinka se muutetaan - olenhan telekommunikaatioammattilainen. Tästä ainakin minulla: "Kytke hälytys päälle", niin sieltä voit sitten valita torkun ajan, _vaihtaa hälytysäänen_ ja valita hälytyksen voimakkuuden.:D Jos sä sen tuot meille, mä asennan teille vaikka wreckling ballin. |
Tuomas 24.07.2014 10:23:10 | |
---|
Epämuusikko: REUNALLA REUNALLA REUNALLA REUNALLA Ehheeiivvv :D Liian ilkeä hipiksi. |
UnderConstruction 15.08.2014 13:07:21 | |
---|
Rock 'n Roll angels bring thyn Hard Rock Hallelujah Demons and angels all in one have arrived Rock 'n Roll angels bring thyn Hard Rock Hallelujah Yössä valot räjähtää Hän on neiti neiti Groove... |
NHR 18.08.2014 18:09:27 (muokattu 18.08.2014 18:10:45) | |
---|
Olen saattanut asiasta joskus ennenkin mainita, mutta Sonja Lumpeen esittämä kappale Eläköön elämä, sekä Virve Rostin Sata salamaa ovat aina kuulostaneet korviini kovin samanlaisilta. Sanat eivät varsinaisesti sekaannu keskenään, mutta jos esim. radiossa lähtee soimaan jomman kumman biisin intro, niin en ikinä tiedä kuka sieltä rupeaakaan laulamaan ja mitä, siis ennen kuin se todella tapahtuu. Googletus selvitti ainakin todennäköisen syynkin tähän: molemmilla biiseillä on samat tekijät, Petri Laaksonen säveltämässä ja VeePee Lehto sanoittamassa. Oikeastaan samaan "sarjaan" kuuluu vielä Paula Koivuniemen hitti Sata kesää tuhat yötä, vaikka se onkin käännöskappale. Varsinaisia korvamatoja nämä eivät siis ole, sillä yhden laulun sanoista on kovin vaikea siirtyä sujuvasti toiseen, mutta sekoittuvat kuitenkin toisiinsa, ennen kuin laulu alkaa... "Mister is my cowboy!" - J. E. Vanaja |
Epämuusikko 01.09.2014 14:45:40 | |
---|
Money! Yesterday my life was filled with rain. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Old Guitar 01.09.2014 21:56:34 | |
---|
Miten noi biisit soi päässä? Itse en kuule säveltäkään päässäni, paitsi unissani olen joitakin sävelmiä kuullut. Varmaan joku puute aivoissani? Vai tarkoittaako tuo vain sitä, että alkaa hyräilemään jotain kappaletta? Liittykö tämä myös siihen, etten pysty näkemään päässäni kuvia, niin kuin jotkut väittävät näkevänsä? Kummallista on se, että tosiaan unissani olen nähnyt selkeitä kuvia, sekä kuullut selkeästi musiikkia. Olisihan se hieno kyky nähdä niitä hereilläkin, mutta ei oonistu. PS. Olen lyönyt pääni useasti. Ota iisisti - loppu lähestyy... |
Epämuusikko 02.09.2014 11:50:18 | |
---|
Old Guitar: ----- let me get this straight: pystytkö "kuulemaan" mitään pääsi sisällä? tämä voipi mennä ohi aiheesta, kannattaisi tehdä erillisketju tai etsiä vastaava vaikka nyt. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
santakasa 05.09.2014 07:32:18 | |
---|
katsoin once upon a time in the west - huuliharppukostajan ja sen jälkeen harmonica -hahmon huuliharpputeema on sulautunut nuuskamuikkusen erääseen huuliharppu soittoon... häiritsevää just sillain, että alkaa huuliharppukostajan teemalla ja sitten se sulautuu nuuskamuikkusen soittoon. siis noin muutenkin sergio leonnen länkkäri ja muumimaailma ovat hyvin samankaltaisia : D man with harmonica http://www.youtube.com/watch?v=LIgNCD3nzOg nuuskamuikkunen http://www.youtube.com/watch?v=DGrUBQKQLfE |
matales 13.09.2014 13:42:17 | |
---|
"Mä joka päivä töitä teen joka aina aamu seitsemäksi meen... ...kun ei rahat riitä jumalauuta" I don't want to talk to you no more, you empty-headed animal food trough water! I fart in your general direction! Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries! -Frenchman |
Danko 13.09.2014 17:17:48 | |
---|
Stina Girs & Foreigner I wanna know what love is hei opeta mua, hei opeta mua mä tahdon tietää mitä rakkaus on I know you can show me "Ei riitä, että seurataan vain musiikkielämän työtä ja saavutuksia, vaan on jatkuvasti pidettävä silmällä kokonaisorganismia ja puututtava ajoissa virheellisen kehityksen oireisiin." - Herman Kretzchmann: Musikalische Zeitgrafen 1903 |
NHR 21.12.2014 13:07:43 | |
---|
Lehdossa laulanta soi satakielien: Santa Lucia, Santa Lucia Harva meistä on rautaa, vaan eipä ole kovin moni polyuretaaniakaan! |
jukkajylli 22.12.2014 16:59:01 | |
---|
Toppikolmikko Eliminatorilta on mennyt kaikalla sekaisin. Jossain vaiheessa jossain bileissä ei kukaan bändistä ollut varma onko biisi Gimme All Your Lovin', Sharp Dressed Man vai Legs. And it's just a waste of time.. |
StJerky 22.12.2014 17:21:45 | |
---|
jukkajylli: Toppikolmikko Eliminatorilta on mennyt kaikalla sekaisin. Jossain vaiheessa jossain bileissä ei kukaan bändistä ollut varma onko biisi Gimme All Your Lovin', Sharp Dressed Man vai Legs. Niistä olisi ainakin helppo tehdä potpuri. |
NHR 05.03.2015 15:13:57 | |
---|
Viimeyönä menivät kappaleet Vain pieni kansanlaulu ja Sininen uni päässäni mukavasti sekaisin, jomman kumman näistä (luultavasti Sinisen unen) soidessa radiossa: Vain pieni kansanlaulu on aivan kallellaan Harva meistä on rautaa, vaan eipä ole kovin moni polyuretaaniakaan! |
Jucciz 15.03.2015 00:14:36 | |
---|
Kuussa tuulee ja Lautturi Jos tarvitset putkien mittauspalveluita, tsekkaa täältä. Jos komppilaput kiinnostavat, tsekkaa sivut täältä. |
jyrivaan 15.03.2015 20:53:39 | |
---|
Kun topless saapui kaupunkiin ja tekijätkin tiedettiin. Eli Matti Nykänen feat. Leevi & The Leavings. |
HungryFD 18.03.2015 12:12:55 | |
---|
"Ja se tanssii niin kuin Laura Palmer lastenhuoneen komerossa..." |
aivokuolio 09.04.2015 15:42:50 | |
---|
Baddingin Yön hiljaisuudessa kohtaa Martti Servon Maailman sinisimmän taivaan aika mutkattomasti. "Olet kaukana rakkaimpain, maailman puhtaimmat veet..." Ja näin. |
HaloOfFlies 11.04.2015 13:26:02 | |
---|
Pink Floydin Any Colour You Liken kitaravingahduksen jälkeen odotan aina, että milloin Southern Man alkaa soimaan. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |