Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: TEHTAALTA TILAUS
1
ALECX
22.07.2014 21:59:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yritetääs uusiks.
 
Onko kukaan koskaan tilannut kamaa suoraan valmistajan tehtaalta. Keskustelin puhelimessa F-musiikin edustajan kanssa joka oli juuri käynyt sonorilla, ja siellä olivat sanoneet että ovat muutaman kerran lähettäneet Suomeen kampetta yksityis henkilöille. Kiinnostaisi vaan että minkälainen ruljanssi se on.
 
KIITOS.
 
hollmi-5
23.07.2014 08:32:17 (muokattu 23.07.2014 08:34:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sinun kannattaa kysyä suoraan tehtaalta. SQ2 sarja tehdään tilauslomakkeella suoraan netissä, mutta en tiedä, miten se toimitetaan.
http://www.sq2-drumsystem.com/
 
Edit: Tällaista voi kysyä kysymys/vastaus-säikeessä. Omana otsikkona saattaa jäädä vähemmälle huomiolle ja pudota sivulta pois, ennen kuin asiaa mahdollisesti kommentoiva huomaakaan.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
ALECX
23.07.2014 09:59:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lähetin sähkäriä sonorille, mutta vastauksessa saattaa kyllä kestää. Giant step tupla olisi haukusesssa.
 
ALECX
23.07.2014 10:06:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen juuri liittynyt muusinettiin (vaikka tässä yli parikyt vuotta on tullu kyllä rumpuja paukuteltua), joten olen hieman noviisi tän käytössä. Kiitti vinkistä. jos vielä löydän kyseisen palstan.
 
Stoalainen
23.07.2014 16:02:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ALECX: Olen juuri liittynyt muusinettiin (vaikka tässä yli parikyt vuotta on tullu kyllä rumpuja paukuteltua), joten olen hieman noviisi tän käytössä. Kiitti vinkistä. jos vielä löydän kyseisen palstan.
 
Tuossa tuo kysymys/vastaus- topic seisoo tämän keskusteluotsikon alla.
 
Too weird to live, too rare to die
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «