Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5165 166 167 168 169343 344 345 346 347
Laulava Kylätohtori
13.07.2014 20:10:49
Onkos tuollainen Jazzmaster omimmillaan helkkyvien puhtaiden vai vähän tuhdimpien soundien parissa? Jotenkin tuntuu, että nyt kaivattaisiin vähän tuhdimpaa soundia ja mietin, josko tuo Jazzmaster täyttäisi sellaisen tontin?

Torilla olisi helkkyvä AVRI strato tarjolla. Poistakaapas se, niin saan itse kotiuttaa Jazzmasterin... Ghaaasssssshhhhhuoh... *huokaus*
- Thunder will never die!
Myrkky Nuoli
13.07.2014 21:47:48
Laulava Kylätohtori: Onkos tuollainen Jazzmaster omimmillaan helkkyvien puhtaiden vai vähän tuhdimpien soundien parissa? Jotenkin tuntuu, että nyt kaivattaisiin vähän tuhdimpaa soundia ja mietin, josko tuo Jazzmaster täyttäisi sellaisen tontin?

Torilla olisi helkkyvä AVRI strato tarjolla. Poistakaapas se, niin saan itse kotiuttaa Jazzmasterin... Ghaaasssssshhhhhuoh... *huokaus*

Jazzmasterin mikit on huomattavasti kuumemmat kuin esim straton. Mun diy-koneessa on juuri AVRI-mikit ja ne on loistavat. Säröt on rouheita kovaa ajettaessa, mutta niillä on jännä semmoinen cleaniluonne silti. Yläpää kilkattaa läpi halusit sitä tai et. Punchi ei häviä säröilläkään ja musta tuntu, että vaikka volataso nous ja saundi oli tanakka niin silti se kuulosti paljon cleanimmältä kun matalatehoset humpparit. Se on jännä saundi ja se pitää kokea itse. Vaikee selittää.
When in doubt, lower your expectations.
elsewhere
14.07.2014 10:28:01
Jazzmaster yhdistettynä fuzziin on silkkaa rakkautta. Yläpää tosiaan on läsnä, mutta samalla siihen tulee sellaista kivaa murinaa. Ihan kauhean tiukkoihin hevisoundeihin en itse ole saanut sitä toimimaan, mutta ne ihanat särövallit...
~ Love broke out and I forgot it's war.
Gabe
14.07.2014 10:58:29
Laulava Kylätohtori: Onkos tuollainen Jazzmaster omimmillaan helkkyvien puhtaiden vai vähän tuhdimpien soundien parissa? Jotenkin tuntuu, että nyt kaivattaisiin vähän tuhdimpaa soundia ja mietin, josko tuo Jazzmaster täyttäisi sellaisen tontin?

AVRI tonnilla ja vielä myynnissä.. ei ole tori entisensä. Taitaa olla kova Jazzmaster gas kun tuosta hennot luopua! :O
Shredator
14.07.2014 11:48:01

Gabe: AVRI tonnilla ja vielä myynnissä.. ei ole tori entisensä. Taitaa olla kova Jazzmaster gas kun tuosta hennot luopua! :O

Jos menis nuo muut kaupaksi iteltä, niin ostaisin pois :)
Jos et soita taimissa, olet liian hidas.
Laulava Kylätohtori
14.07.2014 13:06:27
Gabe: AVRI tonnilla ja vielä myynnissä.. ei ole tori entisensä. Taitaa olla kova Jazzmaster gas kun tuosta hennot luopua! :O

Kyllähän tuo kutkuttaa. :D Se on joko Tokai tai AVRI ja koska Tokaista ei saa mitään, enkä muutenkaan luovu siitä koskaan, jää jäljelle vain AVRIsta luopuminen. Saattaa olla, että tuo japsi Fenkkukin menee jossain kohtaa myyntiin. Loistokitara sekin, mutta ei ihan pärjää Tokaille ja AVRIlle. Toisaalta siinä on muhkumpi kaula ja 9,5" radius, joten on siinä sentään jotain vaihtelua. Tuntuu, ettei kahden samanlaisen kitaran omistamisessa ole oikein järkeä. Kyllä jokaisella kitaralla pitäisi olla oma erillinen "funtionsa"...

Tele on sellainen, että joka toinen päivä olen valmis pistämään sen torille ja joka toinen olen sitä mieltä, että siitä en luovu koskaan. Odotetaan nyt rauhassa, kumpaan suuntaan vaaka lopulta kallistuu... :)
JaaGeRMaisTeR
14.07.2014 13:25:35
Oli mikki gas vaan ongelmaan oli ratkaisu ja asia reilassa. Nyt pitäisi löytää SD jazz:lle ja Custom 5 uusi koti...
kekkuliheikki
15.07.2014 11:57:36
Taa gasitus alkaa kayda kohta pumpun paalle.

Nyt on aivot kehittanyt sellaisen hypoteesin, etta tuo ES-tyylisten kitaroiden kumina ja akustinen sointi ei olekkaan hyva juttu.

Panen kohta kaikki pesaan ja alan viljelemaan sipulia.
En allekirjoita.
Laulava Kylätohtori
15.07.2014 12:12:39
kekkuliheikki: Taa gasitus alkaa kayda kohta pumpun paalle.

Nyt on aivot kehittanyt sellaisen hypoteesin, etta tuo ES-tyylisten kitaroiden kumina ja akustinen sointi ei olekkaan hyva juttu.

Panen kohta kaikki pesaan ja alan viljelemaan sipulia.

Sulla menee bisnekset liian hyvin, kun ehdit gasittelemään mnetissä. Jos kaikki menisi päin vittua ja kaikki aika menisi vain virheiden korjailuun ja vihaisten asiakkaiden tyynnyttelyyn, niin olisit paljon onnellisempi...
kekkuliheikki
15.07.2014 12:14:45
Laulava Kylätohtori: Sulla menee bisnekset liian hyvin, kun ehdit gasittelemään mnetissä. Jos kaikki menisi päin vittua ja kaikki aika menisi vain virheiden korjailuun ja vihaisten asiakkaiden tyynnyttelyyn, niin olisit paljon onnellisempi...

Laitetaan korvan taakse.
En allekirjoita.
antnis
19.07.2014 23:01:12
Tekis mieli ostaa ja myydä. Jotain.
kosmonausea
19.07.2014 23:21:38
antnis: Tekis mieli ostaa ja myydä. Jotain.

Osta kaikki mitä mulla on myynnissä. Oma Princeton-GAS on niin kova, että pitänee huomenna ajella 200 km päähän vilkaisemaan tuollasta '74 Princeton Reverbiä.
Perkelefantti.
antnis
19.07.2014 23:43:49
Gabe: Kamaralli käyntiin vain!

Torilla ois Dusty Road nuppi... :) Kaikki myyntiin ja se pöntön kanssa tilalle. Must...resist...
kosmonausea
20.07.2014 21:08:53
kosmonausea: Osta kaikki mitä mulla on myynnissä. Oma Princeton-GAS on niin kova, että pitänee huomenna ajella 200 km päähän vilkaisemaan tuollasta '74 Princeton Reverbiä.

Ja tämän minä myös tein. Jatkoa sitten Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa! -threadissa.
Perkelefantti.
Shredator
21.07.2014 19:47:05

No, rupesipas kaasuttamaan Analogmanin King of Tone/Prince of Tone. Toisaalta odotuslista on sen verran pitkä, että kannattaa varmaan pykätä klooni.
Jos et soita taimissa, olet liian hidas.
Aurora Borealis
21.07.2014 23:35:12

Onpas pitkästä aikaa sellainen tilanne, että mikään ei kaasuttele ihmeemmin. Uusimman kaappihankinnan jälkeen tuntuu siltä, että on kamapuoli tasapainossa ja voisi keskittyä soittamiseen.
Raskaisiin riffeihin ja hämyisiin melodioihin nojaavaa metallia teille tarjoilee: Unforeseen Consequences. http://maihinnousu.net/a/2512
jpaa
22.07.2014 11:50:11
Miksi tavaraa pitää rakastaa? Tässä on tullut melkoinen vimma kamojen vaihtoon, ja isolla prosentilla on soittovermeet vaihtaneet osoitetta viimeisen parin kuukauden aikana. Ja kun mikään ei riitä. Kai tässä pitää myydä vaan lisää että saa haalittua uutta. Kun vaan kolkuttelee takaraivossa että jos tuosta nyt tuon myyt niin kaduttaako jälkikätteen. Tekisi mieli liipaista oikein kunnolla niin pääsis sijoittelemaan johonki uuteen muttakun joku nyt vastustaa.

Kerkeis ees soittamaan näillä uusilla. On tämä perheihmisen elämä niin kiireellistä.
"To be is to do" - Socrates "To do is to be" - Jean-Paul Sartre "Do be do be do" - Frank Sinatra
WanhaWihtahousu
22.07.2014 14:12:15

Shredator: No, rupesipas kaasuttamaan Analogmanin King of Tone/Prince of Tone. Toisaalta odotuslista on sen verran pitkä, että kannattaa varmaan pykätä klooni.

Gigrig twiittasi just, että varastoon on tullut:

http://www.thegigrig.com/acatalog/A … rince-Of-Tone-AMPRINCE.html#SID=122
Nyt loppuu tuo homostelu. Sotaveteraanit eivät taistelleet että voisitte miehissä hoonata toistenne peräaukkoja. Rintamalla ei homosteltu, kunnioittakaa veteraaneja kiitos 1939-1945. -Quru
Attew
23.07.2014 12:15:35

Kädet tärisee eikä tullu taas viime yönä oikein nukuttua... Axe fx on pakko saada. Perjantaina tulee palkka, mutta ei tästä palkasta edes vielä riitä rahat. Epätoivoinen tilanne. Mietin jo moneen kertaan että mitä kamaa voisi harventaa, mutta kun ei oikein mitään ylimäärästä taida olla.
I am alive, what's your excuse?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)