Wil-J 20.05.2004 19:51:14 | |
---|
Napakka funk tatsi bridgen tuntumasta ;) Siitä se groove lähtee! |
Napakka funk tatsi bridgen tuntumasta ;) Siitä se groove lähtee! Justniin. Sillä tavalla miekii narskuttelen. Ja takamikkivoittoiset säädöt bassossa... Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
Wil-J 20.05.2004 22:03:47 | |
---|
Justniin. Sillä tavalla miekii narskuttelen. Ja takamikkivoittoiset säädöt bassossa... Aivan. |
chief 20.05.2004 23:25:41 | |
---|
Kyllä mulle toimii myös vähän läskimpi soundi. Jos se gruuvaa siis, tietenkin. :) C.H.I.E.F
Chaplinmaisen Hempeä ja Ivallisen Etuileva Folklaulaja |
Niskamies 20.05.2004 23:32:55 | |
---|
Justniin. Sillä tavalla miekii narskuttelen. Ja takamikkivoittoiset säädöt bassossa... Kuten myös. Paitsi yleensä myös kaulamikki päällä viemässä hurinoita pois. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
chief 20.05.2004 23:36:21 | |
---|
Kuten myös. Paitsi yleensä myös kaulamikki päällä viemässä hurinoita pois. Eiks sun kantsis hommata sellaset "noiseless"- mikit? C.H.I.E.F
Chaplinmaisen Hempeä ja Ivallisen Etuileva Folklaulaja |
Niskamies 20.05.2004 23:39:58 | |
---|
Eiks sun kantsis hommata sellaset "noiseless"- mikit? Ei, vaan elää sen faktan kanssa että tavalliset yksikelaset hurisee. Eikä se nyt niin pahasti hurise että se haittais. Ja mä pidän kummankin mikin saundista enemmän kun pelkän tallamikin. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Wil-J 21.05.2004 10:09:57 | |
---|
Lisäys: Mulla ainakaan se että on takamikki pitoset säädöt ei tarkota sitä että vaan takamikki on käytössä! Se on vaan vähän kovemmalla ;) |
käki 21.05.2004 14:03:59 (muokattu 21.05.2004 14:06:47) | |
---|
Lisäys: Mulla ainakaan se että on takamikki pitoset säädöt ei tarkota sitä että vaan takamikki on käytössä! Se on vaan vähän kovemmalla ;) Kyllä, myös botnea on hyvä olla vähän. Jazzarissa tuota tuli harrastettua laittamalla mukaan häivähdys etumikkiä. Nykybassolla mikkivalitsin määrää sen lähinnä omassa soitossa molempiin mikkeihin tai takamikkiin. Presarisoundin saan pelkällä etumikillä. Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
Wil-J 21.05.2004 18:46:44 | |
---|
Kyllä, myös botnea on hyvä olla vähän. Jazzarissa tuota tuli harrastettua laittamalla mukaan häivähdys etumikkiä. Nykybassolla mikkivalitsin määrää sen lähinnä omassa soitossa molempiin mikkeihin tai takamikkiin. Presarisoundin saan pelkällä etumikillä. Mulla on ihan selkeesti etumikkiäkin mukana... |