Aihe: Uusi viritin, mutta kumpi?!
1
Jank
14.07.2014 19:56:05
Elikäs kyseessä on houkutteleva TC Electronicsin Polytune 2 tai tuttu ja turvallinen Bossin Chromatic Tuner.

Yksi Bossi löytyy jo ja hyväksi on todettu, mutta toiselle treenikselle pitäisi hommata toinen. Tuo TC houkuttelee kyllä noilla ominaisuuksillaan ja onhan se ihan söpön näköinenkin. Lauantaina pitäisi napata testattavaksi moinen.

Kertokaahan te hieman mielipiteitä ja kokemuksia.
Laulava Kylätohtori
15.07.2014 11:09:28
Tuossa pohdittiin hetki sitten samaa ongelmaa:

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=74874&oo=30
- Thunder will never die!
Myrkky Nuoli
15.07.2014 12:52:00
Vastaan: Korg Pitchblack. Jos noista kahdesta on pakko valita niin päättäisin sen perusteella et haluatko bufferia vai et. Molemmat toimii kyllä.
When in doubt, lower your expectations.
tuquoque
15.07.2014 15:12:10
Myrkky Nuoli: Vastaan: Korg Pitchblack. Jos noista kahdesta on pakko valita niin päättäisin sen perusteella et haluatko bufferia vai et. Molemmat toimii kyllä.

Korg +1

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
m.
djentleman
16.07.2014 11:38:05
Myrkky Nuoli: Vastaan: Korg Pitchblack. Jos noista kahdesta on pakko valita niin päättäisin sen perusteella et haluatko bufferia vai et. Molemmat toimii kyllä.

Kyllä toimii. Hyvin olen saanut kaikki kitarat ja bassot viritettyä eikä ole tarvista vaihtaa.

Ei ole aloittajan ehdottamista vermeistä kokemusta jotta voisin sanoa...
elsewhere
16.07.2014 14:25:04
Polytunesta ei mitään pahaa sanottavaa. Virittää tarkasti, näyttö on hyvä ja kaikki kielet saa tarpeeksi hyvään vireeseen nopeasti.
~ Love broke out and I forgot it's war.
oiva tumpeloinen
16.07.2014 14:28:35

Mikä tekee Korgista paremman kuin Polytune? Mulla on itsellä Polytunen ykkösversio ja Korgin vastaava hässäkkä, missä on polyviritysmahdollisuus. En mä niitä osaisi laittaa paremmuusjärjestykseen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)