Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sähköpianosta ei kuulu ääntä
1
tanbert
16.07.2014 10:29:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kirjoitin jo tuonne elektroniikka ja soitinrakennus-topiciin, mutta laitan varalta tännekin. Olen ostanut Thomannilta Thomann-merkkisen sähköpianon, josta ei muuton jälkeen ole kuulunut ääntä vaikka virta menee kyllä päälle. Paljain silmin en huomannut mitään johtoja olevan irti kun aukaisin luukun virtapiirin edestä. Mikä siis neuvoksi?
 
EP
16.07.2014 12:53:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tanbert: Kirjoitin jo tuonne elektroniikka ja soitinrakennus-topiciin, mutta laitan varalta tännekin. Olen ostanut Thomannilta Thomann-merkkisen sähköpianon, josta ei muuton jälkeen ole kuulunut ääntä vaikka virta menee kyllä päälle. Paljain silmin en huomannut mitään johtoja olevan irti kun aukaisin luukun virtapiirin edestä. Mikä siis neuvoksi?
 
Yhteys myyjäliikkeeseen, varsinkin jos on takuuta vielä jäljellä ..ja vaikkei olisikaan.
 
KoskPaavo
17.07.2014 03:42:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"en huomannut mitään johtoja olevan irti kun aukaisin luukun virtapiirin edestä. "
 
Missähän tuommoinen on?
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
oksatboys
20.07.2014 20:55:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sisäisistä kajareista vai outputeista? Kokeile toimiiko luurivahvistin, jos toimii nii vika on kajareiden vahvarissa. Esim. joku juotos pasahtanu muutossa. Kuuluuko muute edes kohinaa jos laittaa volat täysille tms. ?
 
Sanotaan että soundi lähtee sormista... no mulla se on kai jo sitte lähtenyt.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «