Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 584 85 86 87 88444 445 446 447 448
kekkuliheikki
11.07.2014 16:03:45
Myrkky Nuoli: Älä tee tätä mulle..

Mitas pahaa tuossa on. On viela just huollossa ja vimpan paalle saadoissa kun saavun paakallonpaikalle. :)
En allekirjoita.
Myrkky Nuoli
11.07.2014 17:43:04
kekkuliheikki: Mitas pahaa tuossa on. On viela just huollossa ja vimpan paalle saadoissa kun saavun paakallonpaikalle. :)

Meinaaks tää sitä, että Tokai on pistettävä rahoiks ennen sitä? Perskele kun ei raaskis testaamatta ruveta. Mutta jos mä eka tuun sitä testaamaan ja sitten rupeen myymään niin siitähän taas ei tuu yhtikäs mithään!
When in doubt, lower your expectations.
Jukka Häikiö
11.07.2014 23:37:43 (muokattu 11.07.2014 23:38:52)

Kenpä tietäis? Laitoin Torille tollaisen Boss eBand JS-8 mikä lie "treenikaverin", itse ostin sen käytettynä Torilta 2 vuotta sitten hintaan:240€ ja ajattelin 190€ olevan passeli hinta sille tänäpänä, ei yhtään yhteydenottoa, näköjään siitä on tullut tuoreempikin versio JS-10, liekö tuossa kummempia eroja? Pitäisköhän laittaa myyntivaltiksi: Topi Sorsakoski vainaan velipojan vanha, no joo, hoono vitsiksi ehkä, mutta totta kuitennii. Ei ollut hajuakaan mihin osastoon moinen pitäisi laittaa, niin nyt on vähän joka osastolla, jumprahuiti, niinkus Aku Ankka taisi tokaista 70-luvulla.
Vasta kun on valmis epäonnistumaan,on valmis onnistumaan.
sjouni
12.07.2014 00:17:33

Ei kovin hyvin mene. Itsellä oli Baker B3 myynnissä. Muutamia yhteydenottoja. Otin pois myynnstä, koska eipä näytä kiinnostusta olevan.
Snapo
12.07.2014 02:13:09
Tuossa joku aika sitten laitoin kitaran kaupaksi ja 10min päästä tuli pikaviesti että voisi ostaa pois. Sepä lähti sen siliän tien.
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
johanssen
12.07.2014 02:48:47

Myrkky Nuoli: Meinaaks tää sitä, että Tokai on pistettävä rahoiks ennen sitä? Perskele kun ei raaskis testaamatta ruveta. Mutta jos mä eka tuun sitä testaamaan ja sitten rupeen myymään niin siitähän taas ei tuu yhtikäs mithään!

Älä nyt perskules rupee ilman ominkäsinkoeponnistusta sitoutumaan mihinkään kauppaan, vaikka kaasua tuntuukin olevan. Pidä nyt ainakin optio, että jos ei natsaa tassuun, niin kauppoja ei tuu...tai sitte ostat sen pois mieltä kummittelemasta ja teet sen jälkeen sillä sitä, minkä luonteen se sulle paljastaa: rankkaa soittoa ja mahtavuutta tai torille.

Mie niin tiedän ton tunteen ja tulokset on ollu synkästä ketutuksesta mahti diiliin. Ja jos ilman testiä pelaa, niin tulokset on fifty-fifty parhaimmillaan.
asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat...
kekkuliheikki
12.07.2014 10:04:07
johanssen: Älä nyt perskules rupee ilman ominkäsinkoeponnistusta sitoutumaan mihinkään kauppaan, vaikka kaasua tuntuukin olevan. Pidä nyt ainakin optio, että jos ei natsaa tassuun, niin kauppoja ei tuu...tai sitte ostat sen pois mieltä kummittelemasta ja teet sen jälkeen sillä sitä, minkä luonteen se sulle paljastaa: rankkaa soittoa ja mahtavuutta tai torille.

Mie niin tiedän ton tunteen ja tulokset on ollu synkästä ketutuksesta mahti diiliin. Ja jos ilman testiä pelaa, niin tulokset on fifty-fifty parhaimmillaan.

Toi on totta. Ma kiusaan, :D
En allekirjoita.
Myrkky Nuoli
12.07.2014 10:25:17
Tottahan tuo, mutta tämänhetkisen joka suuntaan kimpoilevan yleisGASin luonne on täysin hallitsematon ja minulle ennalta vieras. Help me Obi-Wan Kenobi, you're my only hope.
kekkuliheikki
12.07.2014 11:00:30
Myrkky Nuoli: Tottahan tuo, mutta tämänhetkisen joka suuntaan kimpoilevan yleisGASin luonne on täysin hallitsematon ja minulle ennalta vieras. Help me Obi-Wan Kenobi, you're my only hope.

Se on Suomessa 1.8-5.8.

Hae pois.
En allekirjoita.
kosmonausea
12.07.2014 11:09:10
Ainakin voisi päätellä, että telemiehet on armottomia vintagemiehiä. Naisista en tiiä. Meikäläisen Amfisound-Tele kun ei oo kovin hirveästi yhteydenottoja kirvoittanut, ja Gabekin päätyi lopulta vintagemman malliseen teleen vaikka melkein jo tuon osti :)

Mut kyl se menoo haittaa. Soitellaan sitten itse sillä; kyllä sekin ratkaisu kelpaa, että saan joskus säästettyä rahat saman pajan Jazzmaster-tyyppiseen laitokseen ja sitten mulla on enemmän hyviä kitaroita :)
Perkelefantti.
Myrkky Nuoli
12.07.2014 11:12:53
kekkuliheikki: Se on Suomessa 1.8-5.8.

Hae pois.

Laitoin yv:tä! Juonitaan.
Dr.Vomit
12.07.2014 15:11:49
Liekö sattumaa, mutta PRS Mira meni alle kahdessa viikossa ja Tungsten vahvari kerkesi olla torilla noin 3 pv joten ainakin jotain tapahtuu.

Nyt sitten kun kehuin niin todennäköisesti Rikstone viipyy torilla ikuisuuden, mut ans katsoa.
Kunnallisjäte
12.07.2014 17:28:55 (muokattu 12.07.2014 17:29:22)

sjouni: Ei kovin hyvin mene. Itsellä oli Baker B3 myynnissä. Muutamia yhteydenottoja. Otin pois myynnstä, koska eipä näytä kiinnostusta olevan.

Tuon hintaluokan pelejä kannattaa kyllä roikottaa pitkään torilla jos niille ei ole käyttöä.
Mietin tuotakin yhtenä vaihtoehtona jonkin aikaa, mutta päädyin toistaiseksi tonnin halvempaan. Tarkoitan siis, että tuon hintaisissa soittimissa tarvitaan aika pitkä harkinta-aika ja suurin osa normaaleista ihmisistä tarvitsee viekä aikaa rahojen keräämiseenkin.
"When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor
JaaGeRMaisTeR
12.07.2014 19:09:17 (muokattu 12.07.2014 20:27:58)
Mulla meni oikeastaan kaikki. Nuo paukuttimet vielä siellä on, muttei mitään kiirettä luopua. Samalla muuten loput kamppeet joista raskii luopua. Uutta rumbaa käyntiin taas jossain kohtaa.

Kiva homma, että välillä näinkin. KamarunQ:t taas toviksi runkkailtu.
sjouni
13.07.2014 18:50:17

Kunnallisjäte: Tuon hintaluokan pelejä kannattaa kyllä roikottaa pitkään torilla jos niille ei ole käyttöä.
Mietin tuotakin yhtenä vaihtoehtona jonkin aikaa, mutta päädyin toistaiseksi tonnin halvempaan. Tarkoitan siis, että tuon hintaisissa soittimissa tarvitaan aika pitkä harkinta-aika ja suurin osa normaaleista ihmisistä tarvitsee viekä aikaa rahojen keräämiseenkin.

Tuo on tietysti aivan totta. Laitoinpa takaisin myyntiin.
kekkuliheikki
15.07.2014 11:02:32
Pakko laskea Teradan hintaa. Se on saatava ennen kuun loppua talosta pois.
En allekirjoita.
rainmaker
15.07.2014 11:23:56
Ei tunnu kama menevän kaupaksi. Sesterin edullisemman pään seiskasta ei ole tullut kyselyn kyselyä.
Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym.
Myrkky Nuoli
15.07.2014 14:39:01 (muokattu 15.07.2014 14:49:00)
kekkuliheikki: Pakko laskea Teradan hintaa. Se on saatava ennen kuun loppua talosta pois.

Mulla räjähtää pää.. Tuotko sä sitä siis enää Suomeen vai onko se saatava lihoiksi ennen Suomeen lähtöä?
kekkuliheikki
15.07.2014 15:24:46
Myrkky Nuoli: Mulla räjähtää pää.. Tuotko sä sitä siis enää Suomeen vai onko se saatava lihoiksi ennen Suomeen lähtöä?

Lihoiksi vaan. Tulen Suomesta takaisin toisen kitaran kanssa ja yksi on oltava alta pois. Tama on konsensus nyt gasittelussa vaimon kanssa.
En allekirjoita.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)