Seba: Tuo panotatska on melkoinen, sekä tuo alapesu letkulla. Alapesu letkulla oli kyl vitummoine. Parempi alkoholi aivoissa kuin päinvastoin. |
kuunsuru 16.07.2014 14:26:53 | |
---|
Mitähän hyviä tatuointiliikkeitä tässä e-pohjanmaan tai tampereen alueella olisi, joissa hintalaatusuhde olisi aivan über? Suunnitelmissa olisi hakkauttaa kyynärvarren sisäpinnalle jonninlainen kuva Syntisen mehevää ja hurlumhei!
https://soundcloud.com/endtimedesign |
novo 16.07.2014 19:27:41 | |
---|
kuunsuru: Mitähän hyviä tatuointiliikkeitä tässä e-pohjanmaan tai tampereen alueella olisi, joissa hintalaatusuhde olisi aivan über? Suunnitelmissa olisi hakkauttaa kyynärvarren sisäpinnalle jonninlainen kuva Jos ei irtoo jonninlaista ni kelepaisko erinlainen? Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
Entropia666 21.07.2014 21:14:15 | |
---|
kuunsuru: Mitähän hyviä tatuointiliikkeitä tässä e-pohjanmaan tai tampereen alueella olisi, joissa hintalaatusuhde olisi aivan über? Suunnitelmissa olisi hakkauttaa kyynärvarren sisäpinnalle jonninlainen kuva Tampereen takomo on mun mielestä erittäin hyvä hinta/laadultaan. |
ahvenonkala 05.08.2014 10:26:21 (muokattu 06.08.2014 11:33:03) | |
---|
|
pardy 06.08.2014 23:08:30 | |
---|
|
Funkånaut 06.08.2014 23:29:58 | |
---|
ahvenonkala: Käväisin viikko sitten mutkan Helsingissä. Kahden pitkän päivän tulos: http://muusikoiden.net/dyn/users/126329.jpg Tuhahdin aavistuksen huvittavuuden johdosta, mutta enemmänkin sen takia että on kovin veikeä tatska. Komea! "Humalassa musa on parempaa ja naiset kauniimpia." - Vanha suomalainen kansanviisaus |
Burn 21.08.2014 09:17:33 (muokattu 21.08.2014 09:18:09) | |
---|
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014082018585040_uu.shtml Pisti eilen silmään. Kaveri ensinnäkin maksaa persereikänsä kipeäksi, hakkauttaa koko kropan umpeen ja sitten vasta kitisee, että ihmiset tuijottaa ja arvostelee. Leimat menneet hippasen väärään osoitteeseen, jos antaa yhdenkin ainoan kommentin päästä ihon alle. Kirjaimellisesti. Ja lisäksi tuo verkkopankilla ja vuositienesteillä lesoilu saman jutun yhteydessä, niin voi jehna mikä tyyppi. EDIT typoja kosolti |
sticky fingers 21.08.2014 18:57:34 | |
---|
Burn: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014082018585040_uu.shtml Pisti eilen silmään. Kaveri ensinnäkin maksaa persereikänsä kipeäksi, hakkauttaa koko kropan umpeen ja sitten vasta kitisee, että ihmiset tuijottaa ja arvostelee. Leimat menneet hippasen väärään osoitteeseen, jos antaa yhdenkin ainoan kommentin päästä ihon alle. Kirjaimellisesti. Ja lisäksi tuo verkkopankilla ja vuositienesteillä lesoilu saman jutun yhteydessä, niin voi jehna mikä tyyppi. EDIT typoja kosolti Joo mä nauroin kanssa tota tilitiedoilla leijumista. Mies on sentään ihan Tuotepäällikköm... Toki on ärsyttävää, että ihmisiin suhtaudutaan ennakkoluuloisesti ja siitä saa pikkuisen valittaa julkisestikin, mutta kyllä tämä kaveri vähän on hiukan saamaansa tilannutkin, tavallaan. "Kummasti tällä(kin) palstalla omaa älykkyyttään mainostavat tyypit ovat poikkeuksetta ihan saatanan tyhmää porukkaa" - Kulkunen 30.7.2014 |
teukka 21.08.2014 19:59:47 | |
---|
Itsekin tatuoituna katson vinoon jos on kaulatatskoja tai esim. Kämmenissä. Mulla on kuitenkin full-sleeve. Kukaan ei vielä edes duunimaailmassa ole kattonu vinoon ja jos tilaisuus sitä vaatii haluan kuitenkin jopa itse laittaa pitkähihaisen päälle. Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita? |
ahvenonkala 22.08.2014 06:43:58 | |
---|
Mulla särähtää vähän korvaan tuo ikä ottaen huomioon miehen "täyttöasteen". Eli jo parikymppisenä värittänyt naamaa myöten koko kropan täyteen kuvia, loppuu äkkiä tuo harrastus kun ei ole enää tilaa. |
Rattata 22.08.2014 09:46:00 (muokattu 22.08.2014 09:48:55) | |
---|
Burn: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014082018585040_uu.shtml Pisti eilen silmään. Kaveri ensinnäkin maksaa persereikänsä kipeäksi, hakkauttaa koko kropan umpeen ja sitten vasta kitisee, että ihmiset tuijottaa ja arvostelee. Leimat menneet hippasen väärään osoitteeseen, jos antaa yhdenkin ainoan kommentin päästä ihon alle. Kirjaimellisesti. Ja lisäksi tuo verkkopankilla ja vuositienesteillä lesoilu saman jutun yhteydessä, niin voi jehna mikä tyyppi. EDIT typoja kosolti Kaikki valittaa tuosta tilitietojen näyttämistä. En ymmärrä mikä tuosta tekee niin vittupäiseksi käyttäytymiseksi. Varsinkin kun miettii tilannetta, jossa asiakaspalvelija epäilee maksukykyä. Itse olisin toki varmaan vaihtanut vain liikettä. Vai onko tässä nyt kyse siitä että jos kertoo tienestit, tai ylipäätään kertoo mitään rahoistaan, oletetaan että kaveri leijuu niillä? Eiköhän tämäkin veikko tiedä olevansa ihan keskituloinen pulliainen. Edit: jokseenkin huvittavaa että ei näytä naamaa eikä kerro nimeään, mutta näyttää tatskojaan. Veikkaan että jos kadulla tunnistetaan niin juuri niiden takia. |
Vihapiirakka 17.09.2014 15:43:58 | |
---|
Hui. Huomenna on paikallisella studiolla walk-in päivä, ajattelinpa kävästä sitten siellä. Kertokaatten kokeneemmat, onko tuo kyynärvarren "alapinta" mitenkii kipiä kohta ottaa ensimmäinen? |
teukka 17.09.2014 15:46:56 | |
---|
Ei se mikään ihmeellinen ole. Ranteen alue on pahempi. Yleinen paikka kuville joten relax. Oma hihaprojekti jatkuu 1,5 vuoden tauon jälkeen joulukuussa joten vielä vedetään sävyt yms värit päälle. Koko hiha on ottanut aivan älyttömän monta vuotta. Ei ole ollu liian kiire. Nyt sitten voi miettii uusia juttuja pikkuhiljaa. Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita? |
Vihapiirakka 17.09.2014 15:52:39 | |
---|
teukka: Ei se mikään ihmeellinen ole. Ranteen alue on pahempi. Yleinen paikka kuville joten relax. Oma hihaprojekti jatkuu 1,5 vuoden tauon jälkeen joulukuussa joten vielä vedetään sävyt yms värit päälle. Koko hiha on ottanut aivan älyttömän monta vuotta. Ei ole ollu liian kiire. Nyt sitten voi miettii uusia juttuja pikkuhiljaa. No itseasiassa juuri tuota ranteen aluetta ajattelin. Tai en ihan ranteeseen vaan vähäse siitä ylemmäs. Näkkeepähä siinä sitte onko miestä jatkaa vai jääkö siihen yhteen. |
Jeszse 17.09.2014 16:13:06 | |
---|
Lihis96: jääkö siihen yhteen. Ei.     |
Vihapiirakka 17.09.2014 16:19:02 | |
---|
Jeszse: Ei. Joo niimmää oon kuullu muiltaki kyl. Mut eihä sitä voi tietää jos ei kokeile |
teukka 17.09.2014 16:45:57 | |
---|
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Do it. Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita? |
Anti-Social 17.09.2014 20:22:21 | |
---|
Ei satu. Luitten päälle kun tatuoidaan niin vähän aina nipistää, muuten menee ilman irvistelyä. |
Jeszse 18.09.2014 00:29:39 | |
---|
Lihis96: Joo niimmää oon kuullu muiltaki kyl. Mut eihä sitä voi tietää jos ei kokeile Niinno kyllä se riski kannattaa ottaa. |