Aihe: Jalkapallon MM-kisat 2014
1 2 3 4 562 63 64 65 6668 69 70 71 72
TheBlackestEye
10.07.2014 00:03:01
Huikea kyllä tuo Klosen maalikooste. Kaikista maaleista kahdessa lauko tokalla kosketuksella ja kaksi teki riparista. Kaikki muut ekalla.
Funkånaut
10.07.2014 00:11:48

TheBlackestEye: Huikea kyllä tuo Klosen maalikooste. Kaikista maaleista kahdessa lauko tokalla kosketuksella ja kaksi teki riparista. Kaikki muut ekalla.

Paras maalikooste.
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
Funkånaut
10.07.2014 00:54:55

Jahans, jatkopötkö. Sataa Saksan laariin Arskatäysiä.
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
Muovinen
10.07.2014 00:59:31

Funkånaut: Jahans, jatkopötkö. Sataa Saksan laariin Arskatäysiä.

Juumm. Saksa pelas eilen 20 minuuttia, joten ei paha.
Funkånaut
10.07.2014 01:02:15

Muovinen: Juumm. Saksa pelas eilen 20 minuuttia, joten ei paha.

Brasilian jätkät tuki Neymaria siten, että kun Neymar ei pelaa niin ei hekään.
DM
10.07.2014 01:17:55
Todennäköisesti brassipoppamiehen manaus oli mennyt vähän persiilleen ja tulos oli sitten eilen nähtävissä.

Nyt menee jännäks. Alkaa olla kynnet syötynä tän matsin myötä. Oranssit sai pienen otteen ja Messi katosi kuvasta, joka sinänsä ei mitenkään ole uutta. Kaikki ukot tosin vaihdettu melkein siitä ympäriltä ja tarvitaan nyt esiinnousua substitution-miehiltä. Romerolta toistaseks hyvä matsi ja erityisesti puolustus kummallakin todella hyvää. Opittiin eiliseltä ainakin ne asiat mitä ei kannata tehdä. :)
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
juhokoo
10.07.2014 01:44:54
Kylmän viileästi.
elon arska
10.07.2014 01:45:10
Hah, eipä ois uskonu hollannin häviävän rankkareita!
Haista jätkä vittu ja mee veivaa Volgaas.
DM
10.07.2014 01:47:07
VAMOS!!! Finaali! :D
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
Dr. Funkenstein
10.07.2014 01:48:22
Onnea Argentiinalle. Kova finaali tulossa.
Funkånaut
10.07.2014 01:51:13

Dr. Funkenstein: Onnea Argentiinalle. Kova finaali tulossa.

Totta. Kolmas kerta finaaliparina Saksa ja Argentiina.
Funkånaut
10.07.2014 01:58:47

Onko kukaan muu pelaaja muuten saanut pelaajana neljää mitalia MM-kisoista paitsi Klose sunnuntain myötä?
Muovinen
10.07.2014 01:59:19

Mun mielestä Hollanti pääsi selvästi niskan päälle tokalla puoliajalla, mutta maalipaikat oli perkeleen tiukassa. Taas yksi syy lisää miksi vihaan rankkareita. Se kuitenkin lohduttaa, että nyt ei harmita niin paljon etten näe finaalia. Pronssipeli tulee kyllä katottua.
Brian May jr.
10.07.2014 01:59:42
Jotenkin vaikea usko Argentiinan nyt kumminkaan voittavan Saksaa vastaan. Ei ainoastaan se käsittämätön show jonka Saksa laittoi pystyyn eilen, mutta lisäksi ne pelasivat 20 minuutin verran ja yksi lepopäivä enemmän. Vai?

Toivottavasti tulee hieno finaali.
Vettä!
Meadow
10.07.2014 03:18:30 (muokattu 10.07.2014 03:19:34)
En nähnyt peliä kun silmäluomet painoi liikaa. Kehtasiko ne taas vaihtaa Cillessenin pois rankkareita varten? Vähän harmi kyllä kun Hollanti ei päässyt finaaliin, olisivat päässeet taas hakemaan sitä kultaa. Saksahan kuitenkin vie mestaruuden tänä vuonna joka tapauksessa, mutta silti.
tuomittu
10.07.2014 03:23:15
Meadow: En nähnyt peliä kun silmäluomet painoi liikaa. Kehtasiko ne taas vaihtaa Cillessenin pois rankkareita varten?

Ei. Eikä oo liian lyhyt tai tyhmä vaan ohut ja pöljä.
Antti1997
10.07.2014 04:48:14
"...mutta eihän sellainen mitään oikeaa pyöräilyä ole." -Sompi
Hargon
10.07.2014 09:40:24
Funkånaut: Onko kukaan muu pelaaja muuten saanut pelaajana neljää mitalia MM-kisoista paitsi Klose sunnuntain myötä?

Eipä taida olla. Pelellä toki kolme mestaruutta.
Ja Alesi tulee sisälle, niin siinä käy kun kumi ei kestä!
Tuomoo
10.07.2014 10:06:26
Eipä tuo toisaalta hirveän kauas mennyt tuo työkavereiden kesken pidetty veikkaus, jossa arvuuteltiin finaali- ja pronssipelijoukkueita kun alkulohkot olivat ohitse. Oma veikkaus oli, että finaalissa on Brasilia-Hollanti, ja pronssipelissä Saksa-Argentiina. Heh, joukkueet oikein, mutta pelit väärin päin.

Oli aika tympeä peli katsella tuo eilinen. Molemmat joukkueet jauhoivat keskikentällä erittäin tiiviisti, eikä tilanteita loppulaskussa hirveästi syntynyt. Eikös Hollanti saanut ensimmäisen laukauksen maalia kohden 99 minuutin kohdalla, eikä Argentiinallakaan montaa laukausta tullut, ehkä sekin jo kertoo hieman jotakin molempien joukkueiden tehokkaasta keskikentän ja puolustuspään prässistä.
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)