Aihe: Johanna Pakosen muuttunut persoona
1 2
MarkusN
20.05.2004 16:34:38
Vuosi sitten puolustelin Johanna Pakosta hänen saamastaan negatiivisesta palautteesta. Nyt joudun valitettavasti perumaan puheeni: Johannalla on noussut nesteet päähän!

Oikeasti! Välillä tuntuu, että ei meinaa mahtua samaan tilaan hänen kanssaan. Niin suureksi on hänen egonsa vuoden aikana paisunut!

Lisäksi hän laulaa edelleen keikoillaan samoja biisejä kuin vuosi sitten (muutamaa uutta kipaletta lukuunottamatta). Niistä puuttuu edelleen kokonaan muun muassa jenkat ja hitaat valssit, tympii.

Jonkun pitäisi ehdottomasti palauttaa tämä leidi maanpinnalle pilvilinnoistaan, sillä ulkonäöllä ja diivailulla ei pitkälle pötkitä. Lauluääntä Johannalla kuitenkin on, mutta sillä ei vielä pitkää uraa luoda.
Markus
Mynthor
20.05.2004 16:41:11
Sano Johannalle suoraan, kun seuraavan kerran hyppäätte keikkabussiin... =)
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
perkeles
20.05.2004 17:26:38
Juu,ei tarviis tuolleen alkaa haukkuun. Mä ehdotan että tää Johannan inhooja yrittää nousta tilanteen yläpuolelle. Nigel Tufnelkin pystyi siihen Spinal Tapissä vaikka kysymys oli kuitenki NELIÖN muotoisista leivistä vaikka kolmion muotoisia oli speksattu!

hehhehhee jeps.
HELLO CLEVELAND
J. Cool
24.05.2004 20:01:43

Nigel Tufnelkin pystyi siihen Spinal Tapissä vaikka kysymys oli kuitenki NELIÖN muotoisista leivistä vaikka kolmion muotoisia oli speksattu!

no ei onnistukaan ihan hatusta vetämällä! hehe onneks spinal tapissa muuten tajus virittää kitarasoolossa viulua, oli pahasti epiksessä..
aivan hirrveetä menoa!
Intohimo
24.05.2004 23:22:39

En tieda hanen edesottamuksiaan, mutta sanoisin, etta harva
tassa musabisneksessa menestynyt sailyttaa sen originellin
persoonallisuutensa. Johonkin suuntaan se muuttuu.
Itse puolestani muutun (kirjotain nain ei menestyneen
popparin nakokulmasta..) paiva paivalta katkerammaksi.. :)
"640 kilobytes should be enough for everyone". Bill G.
Fuzzy Boner
24.05.2004 23:25:40

Itse puolestani muutun (kirjotain nain ei menestyneen
popparin nakokulmasta..) paiva paivalta katkerammaksi.. :)

Yritä välttää katkeroitumista. Se vie huonoon kaikkeen.
"krapula on paheen aiheuttama" Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
Teemu Tee
25.05.2004 09:35:31
Se mitä itse Johannaa tunnen, hän on iloinen ja mukava tyyppi. Julkisuus on kuitenkin julma kaikille ja tuo ihmisten tekemiset esille raadollisesti. Kaikilla julkisuuden henkilöillä jotka tunnen, on erittäin voimakas rooli/kuori suuremmassa porukassa. Kun mennään savusaunan uumeniin tai istuskellaan mato-onget kädessä laiturilla, roolit tippuvat nopeasti. Ihmisillä kun tuntuu olevan tosi vaikeaa itse suhtautua tunnettuihin ihmisiin ja sehän johtaa vielä suurempiin ongelmiin.

Jokainen voi miettiä miten itse toimisi jos leipä olisi kiinni julkisuudesta. Pitää olla iloinen, näyttävä, osata työnsä hyvin ja vielä briifata itseään joka paikassa. Ei oo hitto helppoa!
Tyhjän saa pyytämättäkin
työläinen
25.05.2004 10:57:08
Jokainen voi miettiä miten itse toimisi jos leipä olisi kiinni julkisuudesta. Pitää olla iloinen, näyttävä, osata työnsä hyvin ja vielä briifata itseään joka paikassa. Ei oo hitto helppoa!

No, kyllä ne saa siitä kohtuukorvauksen. Jos artisteista puhutaan.
Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen.
isojussi
25.05.2004 11:36:49
...Jokainen voi miettiä miten itse toimisi jos leipä olisi kiinni julkisuudesta. Pitää olla iloinen, näyttävä, osata työnsä hyvin ja vielä briifata itseään joka paikassa. Ei oo hitto helppoa!

Mitekään tuntematta neiti Pakosta haluaisin ihan yleisellä tasolla kommentoida tuota tokaisua, että ei se silti oikeuta diivailuun ja kusipäisyyteen.

Tosin yleensä osaaminen vähentää kusen määrää korvien välissä merkittävästi.

Mutta jos oot way over your head.....
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
Teemu Tee
25.05.2004 13:09:24 (muokattu 25.05.2004 13:09:55)
... ihan yleisellä tasolla kommentoida tuota tokaisua, että ei se silti oikeuta diivailuun ja kusipäisyyteen.

Totta! Täytyy kuitenkin muistaa, että harvalla meistä on aina hyvä päivä. Tai kukapa meistä aina olisi kaikkia huomioonottava ja täydellinen supertyyppi.

Välillä tuntuu siltä, että julkkikset eivät saa kerta kaikkiaan epäonnistua missään. Jos nyt ajattelee vaikkapa artistia, ärsyttäviä tapahtumia ei voi välttää. Jos niistä vedät 95% tyylillä, lopuista 5%:sta saakin sitten lukea lehtien palsoilta ja m.netistä. Kusipääksi luokittelemiseen ei tarvita kuin vaikkapa kieltäytyminen soittamasta enää kolmansia humppia samana iltana.

Toisaalta: jokainen valitsee tiensä, ei julkisuuteen musiikkibisneksessä yleensä aivan vahingossa joudu. ;-)
Tyhjän saa pyytämättäkin
Irti Humpasta
25.05.2004 13:15:50

Koittakaa vaan naureskella moiselle...
Antakaa solistien elää pilvilinnoissaan :)
Omaa tuotantoa -95 ...Pianon pimputusta
Sertzo S
25.05.2004 13:34:41
Minä olin Johannan isän eli Sepon kanssa 60-luvulla Oulun Hankkijalla töissä. Sepe oli kiva tyyppi, sen muistan.
Miten lie tytär isäänsä tullut...en tiedä, enkä tunne ja siksi en arvostele.
Intohimo
30.05.2004 21:43:11

Yritä välttää katkeroitumista. Se vie huonoon kaikkeen.

Se on, totta mutta jos edes vahan paasis eteenpain ni
olis seki jotain.. :)

J. oli mulle opettajana yhella kurssilla ja ihan kiva han oli,mut toisinaan diiva. Mut, parempi sekin
kuin karsia huonosta itsetunnosta. Silla ei paase mihinkaan.
Julkisuus on kovaa gamea ja siina taytyy olla vahva, et kestaa.
"640 kilobytes should be enough for everyone". Bill G.
WanhaWetäjä
31.05.2004 01:00:27 (muokattu 31.05.2004 01:01:27)

Totta! Täytyy kuitenkin muistaa, että harvalla meistä on aina hyvä päivä. Tai kukapa meistä aina olisi kaikkia huomioonottava ja täydellinen supertyyppi.

Välillä tuntuu siltä, että julkkikset eivät saa kerta kaikkiaan epäonnistua missään.

Pelastakaa Julkkikset RY...perustaja ja ainoa jäsen Teemu Tee...

Mä sanoisin tähän kuitenkin että ehkäpä(toivottavasti) myös Johanna on ihan oikeesti oivaltanut että ei se nyt olekkaan niin vitun hienoa olla joku kusenpolttama tangostara ja pyöriä niissä samoissa kehissä vuodesta toiseen,kattella ja kuunnella niitä samoja turakaisia,se voi pistää vituttaan ihan oikeesti,jossain vaiheessa TS neiti Pakonen on kokenut herätyksen ja herännyt todellisuuteen ??
MarkusN
31.05.2004 20:26:34
"se voi pistää vituttaan ihan oikeesti,jossain vaiheessa TS neiti Pakonen on kokenut herätyksen ja herännyt todellisuuteen ??"

Kumpa Johanna heräisikin todellisuuteen joku aamu. Ei herätystä ainakaan vielä ole tapahtunut. Silloin neiti kokisi aikamoisia synnintuskia ja lopettaisi diivailun ja hölmön Krisse-bolndishown vetämisen..

Ensiksi epäilijöille; en ole Johannan bändistä vaan tavallinen keikoilla kävijä ja tanssija. Olen "tuntenut" Johannan pitkältä ajalta (jo ennen tangokuninkaallisen titteliä) ja siitä kokemuksesta tiedä, että luonne on muuttunut melkoisesti. Mutta toivotaan, että tämä tangotuomari joku päivä katsoo peiliin ja huomaa, että elämää on muuallakin, kuin oman navan ympärillä. Se nimittäin avartaa maailmaa.
Markus
isojussi
31.05.2004 22:24:54
...ja huomaa, että elämää on muuallakin, kuin oman navan ympärillä...

Vaikka vaan vaaksan alempana....
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
Rantsu
31.05.2004 22:30:27
Välillä tuntuu, että ei meinaa mahtua samaan tilaan hänen kanssaan.

Sun pitää sitten vain valita noita ihan kaikkein isoimpia lavoja, joille menet tanssimaan ja Johannaa kuuntelemaan. :)
Kaksi oktaavia vaakaan ja pystyyn.
Carde
01.06.2004 16:05:15
Vaikka vaan vaaksan alempana....

..niinhän noilla viime vuosien vaaleilla kuningattarilla on tuntunut olevan ;)).
Teemu Tee
03.06.2004 10:30:02 (muokattu 03.06.2004 10:30:54)
Pelastakaa Julkkikset RY...perustaja ja ainoa jäsen Teemu Tee...

Meniskö vastaprovoon... no mennään ees pikkasen! ;-)

Muusikoiden.net--> Tanssimusiikki on siis mielestäsi jyrkän linjan aatepalsta, jolla hyväksytään julkkissolistien kohdalla ainoastaan negatiivinen arviointi. Mitä pahemmin, sitä parempi. Täällä mielipiteiden oikeellisuus ja arvojärjestys määräytyy siis a) soittimenvarressaolovuosien b) katkeruuden ja c) nokkelien sanakäänteiden/ läpänheiton perusteella.

Tunnen henkilökohtaisesti harvoja julkkiksia, mutta JP:n kylläkin sattuneesta syystä aika hyvin. Ajalta ennen julkisuutta ja sen tultua, tosin en enää viime kuukausina ole ollut missään tekemisissä. Siksi koen voivani kommentoida häneen liittyviä asioita aika syvällä rintaäänellä. Paitsi siis viimeajoilta.

Muuten ehdottamasi yhdistyksen peräsimeen koen olevani varsin huono vetäjä, koska mielestäni suurin osa julkkiksista on "kusi päässä raitilla" -sarjaa. Kommenttini syvin merkitys olikin yksipuolisen lynkkausmentaliteetin paheksuminen. Asioita tunnutaan näkevän täällä ajoittain ja joidenkin toimesta varsin äärisubjektiiviselta kannalta. Siksi tekee hyvää välillä hiukan ravistella ja antaa hiukan ajateltavaa kolikon toiselta puolelta. Oma provoni siis puri, hyvä niin.
Tyhjän saa pyytämättäkin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)