Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: DW5002 tuplapedaalien kanssa ongelmia
1
meiki
04.07.2014 21:13:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli ostin DW5002 tuplapedaalit vähän aikaa sitten ja olen soitellut niillä lukuisia kertoja. Ennenkuin ostin kyseiset pedaalit, katsoin paljon arvosteluja sun muita näistä pedaaleista ennen kuin ostin ne mutta en koskaan kuitenkaan kokeillut niitä vasta kun jälkeenpäin. Ennen kuin ostin dw:t minulla oli käytössä Pearl P122TW tuplapedaalit.
 
Ongelmaan: DW5002 tuntuvat omasta mielestäni liiän raskailta enkä pääse niillä yhtä nopeista kuin entisillä pedaaleillani, en ole varma onko kyse tekniikastani vai siitä että en ole vielä tottunut DW tuplapedaaleihin mutta ongelma on kuitenkin aika suuri sillä en pysty soittamaan kappaleita mitä ennen pystyin Pearleillani. Maksoin DW5002 tuplista n. 300e ja en haluaisi vain heittää niitä varastoon mätänemään ja ottamaan vanhoja pedaaleja käyttöön. Kannattaisiko minun myydä nämä DW:t vai totutella niihin? Kertokaa toki vinkkejä jos teillä on ollut samanlaisia ongelmia.
 
jarome
04.07.2014 21:44:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

meiki: Eli ostin DW5002 tuplapedaalit vähän aikaa sitten ja olen soitellut niillä lukuisia kertoja. Ennenkuin ostin kyseiset pedaalit, katsoin paljon arvosteluja sun muita näistä pedaaleista ennen kuin ostin ne mutta en koskaan kuitenkaan kokeillut niitä vasta kun jälkeenpäin. Ennen kuin ostin dw:t minulla oli käytössä Pearl P122TW tuplapedaalit.
 
Ongelmaan: DW5002 tuntuvat omasta mielestäni liiän raskailta enkä pääse niillä yhtä nopeista kuin entisillä pedaaleillani, en ole varma onko kyse tekniikastani vai siitä että en ole vielä tottunut DW tuplapedaaleihin mutta ongelma on kuitenkin aika suuri sillä en pysty soittamaan kappaleita mitä ennen pystyin Pearleillani. Maksoin DW5002 tuplista n. 300e ja en haluaisi vain heittää niitä varastoon mätänemään ja ottamaan vanhoja pedaaleja käyttöön. Kannattaisiko minun myydä nämä DW:t vai totutella niihin? Kertokaa toki vinkkejä jos teillä on ollut samanlaisia ongelmia.

 
Voisko olla niinkin yksinkertaista, että sulla on palautusjouset liian tiukalla.
 
Lentävä lause. Tai jotain muuta persoonallista.
Velli
05.07.2014 00:26:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jarome: Voisko olla niinkin yksinkertaista, että sulla on palautusjouset liian tiukalla.
 
DW muovi/huopanuijat ovat myös melko painavat. Alkuperäisten nuijien vaihto kevyempiin huopanuijiin voi auttaa.
 
AP
07.07.2014 12:56:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja ainahan uusissa pedaaleissa on totuttelunsa, joissain enemmän, joissain vähemmän.
 
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
poopi
08.07.2014 11:11:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistin ko. pedaalin jonkin aikaa ja tuntuma tosiaan on hieman raskaampi kuin esim. Eliminaattoreissa. Toisaalta DW:llä tuntui saava iskuihin enemmän voimaa. Mulla tuli sellainen fiilis että nämä sopivat paremmin rokimpaan tuplatykitykseen kun taas Ellut enempi moderniin hiplaukseen. Lopulta tietty kysymys on vain tekniikasta ja siihen mihin jalka on tottunut.
 
Hei vaan, jopas lähti!
tomboarmageddon
08.07.2014 13:07:57 (muokattu 08.07.2014 13:09:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nuo dw:n biitterit on tosiaan raskaat. Just mun lemppari taas.Saa kauheesti voimaa halutessaan ja bassarin siis soimaan lujaa. Ne pearrlin neljäpuoliset on ainakin tosi kevysiä ja tosiaan neljä eri vaihtoehtoa siihen , minkälainen pinta kalvoon ottaa...
voihan tietty dw:ssäkin kääntä sen muovipuolen jos haluaa enempi napsua...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «