sustain65 05.07.2014 22:51:40 | |
---|
Jucciz: Yksi ongelma Mark V:ssä on se, että siitä ei hyvää Marshall-säröä saa kirveelläkään. Siihen hommaan kannattaa kyllä hommata Marshall, mutta joku muu kuin JVM. Esim. 1987X tai JTM45 näistä nykymalleista. Tai sitten joku 70-luvun JMP jos haluaa vanhaa kunnon rokkisoundia. OK, kiitos marsuja koskevista kommenteista! |
sustain65 05.07.2014 22:53:59 | |
---|
Mr. Speed: Elä nyt hulluja puhu. Tottakai gasittelet, mutta JVM on sulle turha. Savage, taas puolesetaan...
Jaaha, huomaan että on Engl Savage kaupan. |
Mr. Speed 05.07.2014 22:54:45 | |
---|
sustain65: Jaaha, huomaan että on Engl Savage kaupan. Ja vaikka mitä muuta, mutta en kehtaa foorumilla enempiä mainostaa. Pistä pikistä jos kiinnostaa, niin hierotaan hinta kohdilleen. http://www.sieni.us/?id=38 |
Gabe 05.07.2014 23:22:09 | |
---|
Myrkky Nuoli: Oon laittanut jo viestiä myyjälle :D Ei oo kyllä varaa muutakun vaihtoon tai myydäppä jotain ensin pois. Ei jokseenkin huvittais juuri nyt luopua mistään, mutta GAS-kurimus on todella paha. Gas on kamala tauti. :) Eikös sulla ollut Bluetone torilla? Vai menikö se jo? |
JaaGeRMaisTeR 05.07.2014 23:55:42 | |
---|
Myrkky Nuoli: Ei oo kyllä varaa muutakun vaihtoon tai myydäppä jotain ensin pois. Ei jokseenkin huvittais juuri nyt luopua mistään, mutta GAS-kurimus on todella paha. Et ole vaivasi kanssa yksin :D Orangeja kaasutan! |
Laulava Kylätohtori 06.07.2014 08:47:57 | |
---|
Jazzmaster GAS pahenee. Ajatuksissa joku japanilainen laatupeli joko old Candy apple red (OCR) tai Jupiter blue -värityksellä. Ja humpparit on ehdoton no no... Paikallisessa on Jaguar myynnissä, mutta humppareilla, joten en jaksanut edes kokeilla sähköillä. Siinähän on 24" skaala(?), ainakin tuntumasta päätellen. Toisaalta sillä saa tehtyä mahtavia venytyksiä helpolla, mutta toisaalta kyllä se kumilenkkimäisyys alkaa aika nopeasti vituttaa.... - Thunder will never die! |
Myrkky Nuoli 06.07.2014 10:17:51 | |
---|
Gabe: Gas on kamala tauti. :) Eikös sulla ollut Bluetone torilla? Vai menikö se jo? Oli joo. Sitten soitin sillä treenit ja huusin sisälleni, että mitä helvettiä sinä ajattelit. Menin kotiin ja vedin ilmon pois. Argh :D When in doubt, lower your expectations. |
Teme.H 06.07.2014 10:23:01 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Jazzmaster GAS pahenee. Ajatuksissa joku japanilainen laatupeli joko old Candy apple red (OCR) tai Jupiter blue -värityksellä. Ja humpparit on ehdoton no no... Paikallisessa on Jaguar myynnissä, mutta humppareilla, joten en jaksanut edes kokeilla sähköillä. Siinähän on 24" skaala(?), ainakin tuntumasta päätellen. Toisaalta sillä saa tehtyä mahtavia venytyksiä helpolla, mutta toisaalta kyllä se kumilenkkimäisyys alkaa aika nopeasti vituttaa.... Toi viimeinen on kyllä totta. Tuli tossa itelle vähän niinkun "vahingossa" hommattua yks 24" skaalainen. On se tavallaan ihan hauska vehje, mutta oma hermo paloi 0.11 setillä n. kahden päivän jälkeen liian lötkön tatsin takia ja tilalle tuli 12-54. Tulihan siitä jämäkkä peli, mut saa nähdä tottuuko tohon kuitenkaan kunnolla vai lähteekö kiertoon. |
jpaa 06.07.2014 21:37:12 | |
---|
Tuska! Pitäisi saada Bogner Shiva. Mutta ko ei tiedä pitäiskö hommata combo vai nuppi? Ja olisko tuo 20th Anniversary malli kuiteskin parempi? Kotikäyttöön, eli omalle reenikselle tulisi.. Kokemuksia kellään? Olen jo pitkään jahdannut että millainen sen pitäisi olla ja Shiva se on oltava. |
Mr. Speed 06.07.2014 21:45:39 | |
---|
jpaa: Tuska! Pitäisi saada Bogner Shiva. Mutta ko ei tiedä pitäiskö hommata combo vai nuppi? Ja olisko tuo 20th Anniversary malli kuiteskin parempi? Kotikäyttöön, eli omalle reenikselle tulisi.. Kokemuksia kellään? Olen jo pitkään jahdannut että millainen sen pitäisi olla ja Shiva se on oltava. 20th Anniversaryssa on excursion -potikka joka emuloi päätteen kyykkäystä. Toiminnee siis samalla tavalla kuin Bluetonen PPIMV, eli saadaan enempi lämpöä ja alakertaa pienemmällä volalla. Mulla on ollut sekä Shiva että 20th Anniversary Shiva, ja 20th Anniversary on selkeästi monipuolisempi. Se taipuu rankempiin juttuihin ja puhdas on enempi Fendermäinen (KT88 pääte tekee siitä enempi sellasen lasimaisen ja kirkkaan). Se, että kumpi on sulle parempi... Mä jäävään itseni tästä keskustelusta, koska joku syyttäis mua kotiin päin vetämisestä :D Tsekkaa ilmoitus torilla. Tuo sun Suhr saattais jopa kiinnostaa vaihdokkina. http://www.sieni.us/?id=38 |
jpaa 06.07.2014 22:57:02 | |
---|
Mr. Speed: 20th Anniversaryssa on excursion -potikka joka emuloi päätteen kyykkäystä. Toiminnee siis samalla tavalla kuin Bluetonen PPIMV, eli saadaan enempi lämpöä ja alakertaa pienemmällä volalla. Mulla on ollut sekä Shiva että 20th Anniversary Shiva, ja 20th Anniversary on selkeästi monipuolisempi. Se taipuu rankempiin juttuihin ja puhdas on enempi Fendermäinen (KT88 pääte tekee siitä enempi sellasen lasimaisen ja kirkkaan). Se, että kumpi on sulle parempi... Mä jäävään itseni tästä keskustelusta, koska joku syyttäis mua kotiin päin vetämisestä :D Tsekkaa ilmoitus torilla. Tuo sun Suhr saattais jopa kiinnostaa vaihdokkina. :D Ei ole Suhr myynti eikä vaihtolistalla. Yks R8 lespa olis ehken joutava mutta sitä pitää vielä miettiä. Enivei, juurikin tuo perus Shivan ykköskanava kuulostaa just passelilta bright switchin kanssa, että jos se 20th malli on sitten toisen tyylinen niin keljuttaa. Muutenkin vuosikertamalli taitaa olla turhan gainikas. Tuo excursion ominaisuus kuitenkin kuulostaisi hyvältä. Mjaah, pitääkö mennä sokkona vaan kun ei täältä pörrin perseestä asti jaksa lähteä testailemaan. |
JaaGeRMaisTeR 07.07.2014 12:33:13 | |
---|
Noni!! Vaihtakaapa ny joku nuo meikäläisen romut Orangeen.. Alkaa gas aiheuttamaan päänsärkyä ja silmissä näkyy vain oranssia. Viikonloppuna tv:ssäkin näin ainakin 11 oranssia ukkoa juoksentelemassa.. |
Muovinen 07.07.2014 20:04:52 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Noni!! Vaihtakaapa ny joku nuo meikäläisen romut Orangeen.. Alkaa gas aiheuttamaan päänsärkyä ja silmissä näkyy vain oranssia. Viikonloppuna tv:ssäkin näin ainakin 11 oranssia ukkoa juoksentelemassa.. Mulla on oranssia lääkettä kotona ja treeniksellä mutta silti kattelen myös yhtätoista oranssia miestä telkusta ihan mielissäni. |
JaaGeRMaisTeR 07.07.2014 20:36:16 | |
---|
Muovinen: Mulla on oranssia lääkettä kotona ja treeniksellä mutta silti kattelen myös yhtätoista oranssia miestä telkusta ihan mielissäni. Kyllä tämä edellinen oranssi rypistys oli kyllä jotain aivan kamalaa katottavaa.. Puolet ajasta tippa linssissä, kun ei sitä orangea kotiin löydy ja puolet ihan puhdasta vollotusta eikö pikku-ukot haluakaan voittaa :D |
kekkuliheikki 07.07.2014 20:46:01 | |
---|
Nyt on taas jokasuuntaan slimittomasti karkaileva kontrolloimaton GAS. En allekirjoita. |
kekkuliheikki: Nyt on taas jokasuuntaan slimittomasti karkaileva kontrolloimaton GAS. Sanoppa muuta. http://www.sieni.us/?id=38 |
Myrkky Nuoli 07.07.2014 21:48:31 | |
---|
kekkuliheikki: Nyt on taas jokasuuntaan slimittomasti karkaileva kontrolloimaton GAS. Sama ongelma. Minkäslainen toi Teradan kaulaprofiili olikaan :;D When in doubt, lower your expectations. |
kekkuliheikki 07.07.2014 22:16:42 | |
---|
Myrkky Nuoli: Sama ongelma. Minkäslainen toi Teradan kaulaprofiili olikaan :;D Aika paksu ja leveahko. Sopii raavaan miehen kateen. :D En allekirjoita. |
Myrkky Nuoli 07.07.2014 22:35:07 | |
---|
kekkuliheikki: Aika paksu ja leveahko. Sopii raavaan miehen kateen. :D Tuota en halunnut kuulla, nyt veti miehen hiljaiseksi.. Tuskallista. When in doubt, lower your expectations. |
Muovinen 08.07.2014 20:58:29 | |
---|
kekkuliheikki: Aika paksu ja leveahko. Sopii raavaan miehen kateen. :D Paksuun ja leveään loppu meikäläisenkin tuskailu. Varsinkin tuo leveä on ehdoton nou nou. |