Aihe: Kitarankielten putsaus
1 2
RaskasMielinen
03.07.2014 15:42:55

JHL: tämä, on hyvä, tykkään, suosittelen.

Täältäkin ääni GHS:n FastFretille. Jättää hyvän tuntuman ja tuoksun (toisaalta ymmärrän jos jonkun mielestä, no homoa). Lisäksi putsaa myös otelautaa ja nauhoja (kyllä kiiltää). Tosin syytä kuivata ne kielet (ja otelauta) hyvin.

Tosin, lopulta tämäkin puteli on itselläni unohtunut laatikon pohjalle - ei vaan jaksa (aina -> koskaan).
2randpo
03.07.2014 16:26:24

RaskasMielinen: Täältäkin ääni GHS:n FastFretille. Jättää hyvän tuntuman ja tuoksun (toisaalta ymmärrän jos jonkun mielestä, no homoa). Lisäksi putsaa myös otelautaa ja nauhoja (kyllä kiiltää). Tosin syytä kuivata ne kielet (ja otelauta) hyvin.

Tosin, lopulta tämäkin puteli on itselläni unohtunut laatikon pohjalle - ei vaan jaksa (aina -> koskaan).

Eh nimittäin, totta joka sana.
Insanely happy
kekkuliheikki
03.07.2014 16:28:55
Mina en putsaa koskaan.

Sitten kun alkaa ottamaan sormiin kiinni ja narisemaan niin uudet. Ei vaan sovi luonteelle.
En allekirjoita.
RaskasMielinen
03.07.2014 16:39:46

kekkuliheikki: Mina en putsaa koskaan.

Sitten kun alkaa ottamaan sormiin kiinni ja narisemaan niin uudet. Ei vaan sovi luonteelle.

Vai uusi - siis kitara ? Saa ne kielet sitenkin vaihdettua;)
kekkuliheikki
03.07.2014 16:59:29
RaskasMielinen: Vai uusi - siis kitara ? Saa ne kielet sitenkin vaihdettua;)

Non tota se on melkein ollut koko alkuvuoden. :(
En allekirjoita.
Master Of The Universe
03.07.2014 18:20:47
Mä en putsaa kieliä, putsaan kalun, niin ei kielet sottaannu.
Ostan uudet jos on tarvis. Kiinnosta hinkata jotain muutaman euron stringejä, vähän niinku panis takaapäin perse eellä...aika turhaa hommaa. :)
-Saundi tulee perseestä-
teknomies
03.07.2014 18:53:39
Mä käytän kynsilakanpoistoainetta siks ku mä rupesin lakkaan oikean käden kynsiä, että kynnet kestäis paremmin. Poistoaineessa on öljyä ja tuoksuu kivalta, iso määrä saastaa irtoaa kielistä kun vetäisee tupolla. Kieliin tulee vähän nöyrä soundi kun siihen jää öljyjä, mut säröllä sellainen kiva valitus.
klobasa
03.07.2014 19:04:05
kekkuliheikki: Mina en putsaa koskaan.

Toi toimii jos kädet on aina puhtaat ja ei hikoile ollenkaan. Itse en tiedä mitään inhottavampaa kuin kitaran kaula ja kielet jossa kuivunutta hikeä ja likaa, hyiv... Ton vuoksi itse en anna juuri paljoakaan painoarvoa kitaroiden kokeilemiselle musaliikkeissä jos kitara ei ole soittamaton. Kielet on yleensä niin limaisia, että ainoa asia mikä kitaraa testatessa tulee mieleen on palava halu päästä pesemään kädet.
BlackMusta
04.07.2014 15:33:28
Keittämällä lähtee.
Myrkky Nuoli
04.07.2014 15:46:12
BlackMusta: Keittämällä lähtee.

Basson kielet joo, tosin kuolevat hyvin äkkiä uudestaan. Kauankohan kestää kitaran kielet jos niitä välillä irrottelee ja keittää? Ei ne montaa uudelleenviritystä jaksa.
When in doubt, lower your expectations.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)