locoloco 14.06.2014 21:35:39 | |
---|
|
Secreterial 17.06.2014 07:08:41 | |
---|
"I never bluff" - Cordell Walker |
Secreterial 26.06.2014 19:55:19 | |
---|
kozmik 27.06.2014 17:20:35 | |
---|
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
Secreterial 27.06.2014 17:21:59 | |
---|
kozmik 27.06.2014 17:29:06 | |
---|
Secreterial: Tätä olin juuri tulossa sanomaan! Eipä näytä olevan tylsä siirtoikkuna; Van Gaal näyttävästi on potkinut Woodwardia oikein kunnolla, kun vertaa viime kesän tuhnuiluun. Kaksi loistavaa hankintaa alle 24h sisällä ei ole kyllä huono saldo! Tuo Herrera tuli oikeastaan vähän puun takaa, kun jotenkin viime vuonna jäin siihen käsitykseen, että koko hässäkkä oli sen epämääräisen huijariporukan tekosia eikä Manu tosiasiassa olisi mitään tarjousta tehnytkään. Eipä ole huhuissakaan mies juuri pyörinyt kun kaiken maailman Kroosit ja Robbenit on pyörineet siellä. Shaw'n tuloa olen pitänyt melkoisen varmana sen jälkeen kun BBC:ltä luin artikkelin, jonka mukaan mies oli informoinut Southamptonia siirtohaluistaan. BBC kuitenkin melkoisen luotettava lähde eikä Soton ole sellainen seura, joka oikein pystyisi väkisin pelaajia pitämään. BBC:llä tänään myös tieto, jonka mukaan Lallanalla on medical Liverpoolissa seuraavan vuorokauden sisällä. Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä, miltä Soton ensi kaudella näyttää. Kolme avainpelaajaa on poistunut mutta vastineeksi tulee melkoinen kasa rahaa. "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
Van Hannes 27.06.2014 17:38:07 | |
---|
Ei pidä unohtaa myöskään, ettei Pochettino ole enää valmentamassa. Vielä kun Lovren lähtee pois niin siinä on sarkaa löytää korvaajat tilalle. Turpa kiinni Kissa Äiä |
Secreterial 27.06.2014 17:49:33 | |
---|
On kyllä kova paikka Sotonilla rakentaa jengi ensi kaudeksi. Lallana ja Shaw molemmat elintärkeitä ja jos tosiaan Lovren lähtee, niin iso lovi jää. Myöskään Pochettinon tärkeyttä ei voi aliarvioida. Kovat hankinnat kyllä Unitedilta. Shaw tulee olemaan maajoukkueen ykkösvalinta ja on tosiaan niin nuori, että kehittyy varmasti vielä. Herrera on kanssa mielenkiintoinen; pelannut hyvin Espanjassa ja maajoukkueen ovellakin koputellut. Hyvä box-to-box pelaaja, joka pystyy katkomaan, mutta myös luomaan. "I never bluff" - Cordell Walker |
Hargon 01.07.2014 08:43:10 | |
---|
Ja Alesi tulee sisälle, niin siinä käy kun kumi ei kestä! |
Funkånaut 01.07.2014 19:23:03 | |
---|
Chelsea vahvisti Diego Costan siirtymisen seuraan Atleticosta. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Funkånaut: Chelsea vahvisti Diego Costan siirtymisen seuraan Atleticosta. Vähän kaksijakoiset fiilikset tästä. Costa ei kisoissa esiintynyt edukseen mutta eipä sitä tehnyt oikein kukaan espanjalaisista. Ja sitten vielä lukaku... olisi ehkä voinut miettiä sitäkin vaihtoehtoa. Ehkäpä costa nyt sitten takoo ensi kaudella maaleja samaan tahtiin kuin menneellä kaudella. Toivottavasti. |
Funkånaut 10.07.2014 09:44:38 | |
---|
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Secreterial 10.07.2014 17:02:52 | |
---|
Funkånaut 10.07.2014 21:21:45 | |
---|
Parempi alkoholi aivoissa kuin päinvastoin. |
Loijaa 11.07.2014 16:55:48 (muokattu 11.07.2014 16:56:38) | |
---|
we want the world and we want it now |
teejk 14.07.2014 09:48:27 | |
---|
Onko kukaan käynyt kattelees Englannin Valioliigan pelejä paikan päällä? Miten tai mistä oot(te) ostanu matsilippunne? Tänks. |
ballfish 14.07.2014 10:00:20 | |
---|
lainsuodatin: Onko kukaan käynyt kattelees Englannin Valioliigan pelejä paikan päällä? Miten tai mistä oot(te) ostanu matsilippunne? Tänks. Kaverit ovat suosikkijoukkueensa fan clubin kautta noita ostaneet. "Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
teejk 14.07.2014 10:10:52 | |
---|
ballfish: Kaverit ovat suosikkijoukkueensa fan clubin kautta noita ostaneet. Noin mäkin sen ymmärsin, että seuran sivuilta pitäis ostaa, mutta taistelu vapaista lipuista on vissiin aika hurjaa. Varsinkin, jos ei ole fan clubin jäsen. |
pekkap82 14.07.2014 12:17:02 | |
---|
|
Vaihtovirta 17.07.2014 12:07:19 | |
---|
Toni Kroos 6 vuoden sopparilla Realiin. Vituttaa ehkä vähän. Tietänee taas ensi kaudella Lahmille töitä keskikentällä.. Myös Rodrigues ja Keylor Navas kai samaan seuraan, mutta mikäs siinä ku rahhaa on. |