Aihe: M.netin tori ja huijaukset
1 2 3 4 581 82 83 84 85347 348 349 350 351
Spirocore
30.06.2014 11:10:53 (muokattu 30.06.2014 11:11:46)

Tunnustan, käytän tuota Myyty-otsikointia. En toki roikota päivätolkulla, vaan jos kaupat tosiaan totetuu, vaihdan otsikon, ja laitan voimassaolopäivämäärän seuraavaan päivään. Etenkin tällä uudella muistilistatoiminnolla näkee nopeasti mikä on mennyt kaupaksi, sen sijaan että ihmettelisi mihin se viikkotolkulla kaasuteltu ilmoitus on hävinnyt. Eikä se myyty tavara yleensä missään ensimmäisten ilmoitusten joukossa ole kuitenkaan.

Enempi noista on riesaa jotka ei poista ilmoituksia kun kama menee kaupaksi.

E: tulipa mieleen, että pitää poistaa RR-Marsun ilmoitus länsinaapurin Tori-ekvivalentilta.
When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid.
Skebaristi
30.06.2014 11:57:01

Laulava Kylätohtori: Tai nykyisin voin pistää ilmoituken myös 'ei julkaistuksi', jolloin ilmoitus on tallella, mutta ei kuitenkaan näy torilla.

Tämä oli hyvä tieto, kiitos!
Krice
30.06.2014 20:40:07

Spirocore: sen sijaan että ihmettelisi mihin se viikkotolkulla kaasuteltu ilmoitus on hävinnyt.

No olisiko se myyty? Tuli vaan mieleen ihan noin ensimmäisenä.
Spirocore
30.06.2014 22:40:58

Krice: No olisiko se myyty? Tuli vaan mieleen ihan noin ensimmäisenä.

...vai loppuiko siitä ilmoituksen voimassaoloaika? Vai vedettiinkö myynnistä koska ihanmitävaan, "en halunnukaan"? Vai onko torilla uusi ilmoitus? Mikäs sen myyjän nimimerkki olikaan? Onhan nää nyt ihan maailman pikkuimaisimpia ongelmia, mutta niin on kyllä sekin että joku hermostuu "myyty"-päivityksistä.
When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid.
novo
01.07.2014 08:22:48
Mä oon ostanu kitaran juurikin Torilta, mutta ei sitä oo mulle vielä lähetetty jne ni aivan jees et se on näkysällä ja lukee notta myyty.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
ZK
01.07.2014 14:49:47
Torilla minua ei koskaan ole huijattu pitää asiaa selventää. Kämpille jossa olen soittanut on sattunut pari murtoa ja niiden selvitys/poliisin saamattomuus näiden henkilöiden kohdalla pistää välillä aikas paljon vihaksi. Itse ei saa edes omaa tavaraansa hakea pois mutta eipä sitä muutenkaan sitten saa. Eli milläs te olette omat tavaranne saaneet takaisin jos jotain on sattunut? Oli se sitten m.net tori tai muu tapahtuma kyseisen asian suhteen. Asioista voi aina oppia ja koittaa hoitaa ne sitten järkevästi.. minäkin.

Meni noi päreet viimeksi aikas mukavasti näemmä kun tekstejäni luin mutta nyt kaikki ok kaiken suhteen.
jhlamm
01.07.2014 20:05:37
Krice: No olisiko se myyty? Tuli vaan mieleen ihan noin ensimmäisenä.

Itseltä meni aikoinaan oma ilmoitus vanhaksi. Sitten tuli siitä 5 päivää myöhemmin varovainen kysely, että josko tavara oli vielä myynnissä. Kyseessä nyt oli yksittäinen pedaali, mutta kyllähän sen heti myin. Onneksi oli kaverilla nimimerkki muistissa. Tai sitten se oli laittanut monelle muullekin viestiä...
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
kekkuliheikki
01.07.2014 20:19:33
Minua yritettiin kusettaa Ranskassa.

Kaikki meni putkeen. Hinta kohdillaan, sain kuvia sahkopostiin, sovittiin asiat ja sain pankkitiedot.

Mina en luota ranskalaisiin niin paljon kun suomalaisiin joten tein testin. Ehdotin, etta jos tulisinkin hakemaan sen ylihuomenna ja lyon rahat kouraan. Taman jalkeen alkoi takkuilemaan ja tuli kaikenmaailman selityksia miksi rahat on saatava pankkisiirrolla.

Jai kaupat tekematta.
En allekirjoita.
Don Felder
01.07.2014 22:26:03
Jos ostettavan kitaran kuva on nettisivulla esim. torilla niin kuvan linkin voi kopioida sivustolle tineye.com ja katsoa löytyykö sama kuva muualta netistä.
En juo alkoholia uskonnon takia vaan aivan muun syyn takia.
ReBeat
01.07.2014 23:34:30

Don Felder: Jos ostettavan kitaran kuva on nettisivulla esim. torilla niin kuvan linkin voi kopioida sivustolle tineye.com ja katsoa löytyykö sama kuva muualta netistä.

Tollaset palvelut ei tosin löydä mitään mikäli sitä kuvaa on hiukankaan muokattu alkuperäisestä. Riittää siis niinkin pienet muutokset ettei niitä voi silmällä mitenkään erottaa.
jhlamm
02.07.2014 12:49:47
ReBeat: Tollaset palvelut ei tosin löydä mitään mikäli sitä kuvaa on hiukankaan muokattu alkuperäisestä. Riittää siis niinkin pienet muutokset ettei niitä voi silmällä mitenkään erottaa.

Onneksi usein ihmiset ovat sen verran laiskoja ja tyhmiä huijauksissaan, että eivät noita kuvia kauheasti muokkaa. Itse tosin joskus jaksoin fotoshoppailla keinokuorman taustalle safarimaiseman ja T-rexin... Tosin ketään ei ollut tarkoitus huijata, vaan selkeästi ilmoitettiin, että dino ei kuulu kauppaan.
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
Don Felder
02.07.2014 18:26:52
Don Felder: Jos ostettavan kitaran kuva on nettisivulla esim. torilla niin kuvan linkin voi kopioida sivustolle tineye.com ja katsoa löytyykö sama kuva muualta netistä.

ReBeat: Tollaset palvelut ei tosin löydä mitään mikäli sitä kuvaa on hiukankaan muokattu alkuperäisestä. Riittää siis niinkin pienet muutokset ettei niitä voi silmällä mitenkään erottaa.

Tästä linkistä totuus selviää:

http://tineye.com/search/935d36e2fa8cdc55d26d11342d233a70abd17826/
En juo alkoholia uskonnon takia vaan aivan muun syyn takia.
Laulava Kylätohtori
02.07.2014 18:41:00
Don Felder: Tästä linkistä totuus selviää:

http://tineye.com/search/935d36e2fa8cdc55d26d11342d233a70abd17826/

Toden totta. Siellä on totuus, eli Greg Bennett strato ja vieläpä vasurina. Tämä on merkki, tämä on kohtalo. Tämä tarkoittaa, että nyt jonkun teistä pitää ostaa tuo meikäläisen torilla oleva 'Gregu' pois....

Oi, kiitos kohtalo, että näytit tien meille sokeille pimeydessä vaeltaville....
- Thunder will never die!
Durty
11.07.2014 16:47:42
Old Joe
11.07.2014 21:36:38
Durty: http://yle.fi/uutiset/nettihuijari_ … a_odotti_kymmenia_syytteita/7351887

Sinisalo?

Viimeksi kun Sinisalon rötöstelyjä ihmeteltiin, piti kaverin olla vielä vankilassa. Sitten selvisi, että Sinisalo huiputti mieluummin ihmisiä, kuin palaisi takaisin lomalta.
Eli kannatta olla extra varuillaan, liukas kaveri kyseessä.
Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä.
ZK
13.07.2014 17:38:54
Old Joe: Viimeksi kun Sinisalon rötöstelyjä ihmeteltiin, piti kaverin olla vielä vankilassa. Sitten selvisi, että Sinisalo huiputti mieluummin ihmisiä, kuin palaisi takaisin lomalta.
Eli kannatta olla extra varuillaan, liukas kaveri kyseessä.

Näinhän se meni. Se on sitten sellanen mulkero kusettaja että huh huh! Ja tosiaan siihen porukkaan kuuluu muitakin samanlaisia kusipäitä.

Tollaset tyypit voisi laittaa vaikka venäjälle kärsimään tuomiota niin ehkä alkaisi pikkusen järkikin palailemaan päähän kun suomessa näitä kohdellaan vähän turhankin hyvin siihen nähden millaista paskaa aiheuttavat muille.
Kimmo72
04.08.2014 18:34:07
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
yannara
04.08.2014 22:00:04

Vähän offtopikkia, mutta en itse vaan kykenisi ostamaan kitaraa postin kautta. Kitara on aina yksilö joka pitää tunnustella, kokeilla, sovittaa kaula omaan käteen. Meistä on moneksi, mutta en voisi ostaa uutta tai käytettyä kitaraa näkemättä ja kokeilematta. Asun toki PK-seudulla, joten valinnan varaa on.
Seba
04.08.2014 22:25:04

yannara: Vähän offtopikkia, mutta en itse vaan kykenisi ostamaan kitaraa postin kautta. Kitara on aina yksilö joka pitää tunnustella, kokeilla, sovittaa kaula omaan käteen. Meistä on moneksi, mutta en voisi ostaa uutta tai käytettyä kitaraa näkemättä ja kokeilematta. Asun toki PK-seudulla, joten valinnan varaa on.

Aina ne voi myydä eteenpäin jos ei omaan räpylään sovi
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)