Stradlin 30.06.2014 19:45:08 | |
---|
Rhapa: juostaan puolustajan jalkoihin Voi hyvänen aika :D Jos ihan tarkoituksella osaa juosta puolustajan jalkoihin niin, että saa sen pakin just sopivasti astumaan oman jalan päälle niin siinä on jo sen tason huippufilmaus että sellaisesta taituruudesta melkein sietääkin jo palkita. Hyvä kun tässä oppii uusia juttuja futiksesta, olen tähän asti pitänyt Robbenin kaatuilua lähinnä huvittavana, mutta ilmeisesti se on siis suorastaan yli-inhimillisen nerokas kaveri silläkin saralla. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Rhapa 30.06.2014 19:45:42 | |
---|
Bongowing: Oleellista tuossa oli se että se selkeä rike tapahtui. Pilkkuhan siitä vihellettiin, joten voisi olettaa rikkeen tapahtuneen. Sukelluksista ja filmauksista nyt vain aina syntyy jälkikäteen sitä porua. Mikä on täysin ymmärrettävää. |
Vaihtovirta 30.06.2014 19:52:16 | |
---|
Eli virhe ja rike on tapahtunut, mutta sitä ei pitäisi viheltää koska äijä on filmannut joskus aikasemmin? Miksi minä näen tuossa jonkun ristiriidan? Vai oliko tuo pilkkutilanne rhapa sinun mielestä oikea vai väärä tuomio? |
Quru 30.06.2014 19:53:34 | |
---|
En tiedä olisiko huono ratkaisu jos rikkeet vihellettäisiin mutta ylinäyttelystä kuitenkin korttia rikotulle pelaajalle. Muutoinkin saisi kortittaa filmaajia helpommin. Kaipaisin sitä, että tilanteet pelattaisiin loppuun ja luotettaisiin että kyllä tuomari ne rikkeet napsii pois ilman ylinäyttelemistäkin. Suurin osa filmeistä on kuitenkin enemmän tapahtuneen rikkeen korostamista eikä ihan suoraa sukellusta ilman kontaktia. Vaatisi muutosta lajikulttuurissa, mutta onpa se ennenkin muuttunut. Veksu: "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa Kodin Ykkösen tämän viikon plussatarjousta, jossa myydään OBH-Nordica RW5000 rikkaimuria hintaan 199e (ilman Plussa-korttia 119e)?" |
Stradlin 30.06.2014 19:54:12 | |
---|
barclay: Mä olen sitä mieltä että noin rankasti filmannut ei ansaitse rankkaria palkinnoksi teostaan, olkoon se vastapuolen rike miten vakava tahansa. Ei muuta kuin kylmästi keltainen filmaajalle ja rikkoneelle joukkueelle vapaapotku. Tuota periaatetta kun noudatettaisiin niin pelaajatkin oppisivat pikkuhiljaa ettei filmaaminen boxissa kannata. Filmaaminen on sitä, kun pelaaja kaatuu, vaikka kykenisi jatkamaan kaatumatta. Tällä lailla yritetään saada tuomari uskomaan, että on tapahtunut rike. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Rhapa 30.06.2014 19:59:58 | |
---|
Vaihtovirta: Eli virhe ja rike on tapahtunut, mutta sitä ei pitäisi viheltää koska äijä on filmannut joskus aikasemmin? Miksi minä näen tuossa jonkun ristiriidan? Vai oliko tuo pilkkutilanne rhapa sinun mielestä oikea vai väärä tuomio? Siis mitä hittoa? =DDD jos vaihtovirta ei nyt tuota osaa poimia tektistä, niin turhaa kait se on tähän uudestaan skriivailla. |
Vaihtovirta 30.06.2014 20:05:54 | |
---|
Rhapa: Siis mitä hittoa? =DDD jos vaihtovirta ei nyt tuota osaa poimia tektistä, niin turhaa kait se on tähän uudestaan skriivailla. Vittuako sukeltaa ja vetää teatteria? Toki se pilkku oli pilkun arvoinen mutta olihan tuo jo kolmas sukellus robbenilta siinä matsissa, niin ei ihme jos purnataan. Sanoit noin, johon minä totesin, että nyt purnataan juuri tuosta rankkarista, joka oli minun sekä aika monen muunkin mielestä selvä tuomio! Sillä ei ole mitään helvetin väliä vaikka Robben olisi kontannut koko muun pelin, mutta toi rankkari oli selvä eikä sitä olisi voinut jättää viheltämättä, koska se nyt on Robben ja aina ennen se on filmaillu. Kyllä minäkin itken Robbenin filmaamisia (näissäkin kirjoituksissa aika helvetin paljon), mutta selvät rankkarit ovat selviä rankkareita ja se on helvetin sama kuka se rikottava pelaaja on! |
dipshit 30.06.2014 20:08:10 | |
---|
|
DJKaaos 30.06.2014 20:11:17 | |
---|
Melkoinen härdelli täällä menossa. Meikäläistä ei kyllä kiinnosta miettiä rankkareita yhtään, koska se pilli saattaa soida ihan mistä vaan ja milloin vaan, ja joskus se ei soi ollenkaan. Joku tuomari viheltää pilkun, mutta samaan aikaan joku toinen tuomari jättäisi viheltämättä. Haurasta logiikkaa, nopeita tilanteita, henkilökohtaisia näkemyksiä eli täyttä arpaa, joten mitäpä näistä kierroksia ottamaan. Ekat demot. |
Vaihtovirta 30.06.2014 20:14:19 | |
---|
Nyt oli ainakin selvä filmi töllössä..:) ei mut hyissaatana ku tuntu omissa jaloissa asti toi hidastus..:( |
TheBlackestEye 30.06.2014 20:18:18 | |
---|
TheBlackestEye:. Toivottavasti linja pitää loppuun saakka. No eipä pitänyt. Näiden kisojen tuomarilinjan mukaisesti jäi ehkä se selvin punainen antamatta, ja Onazi vielä taklauksen myötä telakalle. Ollut kyllä muutenki yksi kisojen heikoimmista suorituksista tuomarilta. |
Vaihtovirta: Vittuako sukeltaa ja vetää teatteria? Toki se pilkku oli pilkun arvoinen mutta olihan tuo jo kolmas sukellus robbenilta siinä matsissa, niin ei ihme jos purnataan. Sanoit noin, johon minä totesin, että nyt purnataan juuri tuosta rankkarista, joka oli minun sekä aika monen muunkin mielestä selvä tuomio! Sillä ei ole mitään helvetin väliä vaikka Robben olisi kontannut koko muun pelin, mutta toi rankkari oli selvä eikä sitä olisi voinut jättää viheltämättä, koska se nyt on Robben ja aina ennen se on filmaillu. Kyllä minäkin itken Robbenin filmaamisia (näissäkin kirjoituksissa aika helvetin paljon), mutta selvät rankkarit ovat selviä rankkareita ja se on helvetin sama kuka se rikottava pelaaja on! Ei saatana. Otin kantaa siihen purnaukseen, että ymmärrän sen purnauksen. Ja mainitsin, että oli selvä rike, minkä robben kruunasi sukelluksella. Kun kyseessä oli jo kolmas samantyylinen tilanne samassa pelissä missä robben todellakin "kruunaa" sen tapahtumattoman tai tapahtuneen rikkeen sukeltamalla näyttävästi, niin purnaus on taattua. Tulee mieleen myös se tarina mistä muistutetaan aina leffoissakin - the boy who cried wolf. Ehkä se oikea rike jää viheltämättä, jos aina on kontallaan? |
DJKaaos 30.06.2014 20:22:35 | |
---|
Ekat demot. |
Secreterial 30.06.2014 20:24:26 | |
---|
Jäihän tuossa eilisessä pelissä viheltämättä muutenkin pari rankkarihuutoa. Meksikon Herrera sai Vlaarin nappulat päähän ja siitä olisi voitu rankkari viheltää (vaarallinen, holtiton pelaaminen) ja Robbenia vedettiin siinä yhessä taklauksessa melko selvästi sukille (siinä, missä se taklaaja itsekin loukkaantui). "I never bluff" - Cordell Walker |
Stradlin 30.06.2014 20:27:07 (muokattu 30.06.2014 20:27:35) | |
---|
Rhapa: Ei saatana. Otin kantaa siihen purnaukseen, että ymmärrän sen purnauksen. Ja mainitsin, että oli selvä rike, minkä robben kruunasi sukelluksella. En ymmärrä yhtään mikä sun pointti on, kun siis keskustelu lähti siitä jommankumman iltapäivälehden jutusta, jossa kritisoitiin rankkarituomiota virheellisenä. Ymmärrät että joku on sitä mieltä ettei rikettä tapahtunut, vaikka se sinustakin oli selvä rike? "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Rhapa 30.06.2014 20:32:30 | |
---|
Stradlin: En ymmärrä yhtään mikä sun pointti on, kun siis keskustelu lähti siitä jommankumman iltapäivälehden jutusta, jossa kritisoitiin rankkarituomiota virheellisenä. Ymmärrät että joku on sitä mieltä ettei rikettä tapahtunut, vaikka se sinustakin oli selvä rike? En oikeastaan voi sitä lankaa tuon kummemmin enää taivutella, mitä tuossa edellisessä kommentissani tein. Tsori. |
Stradlin 30.06.2014 20:37:53 | |
---|
Rhapa: En oikeastaan voi sitä lankaa tuon kummemmin enää taivutella, mitä tuossa edellisessä kommentissani tein. Tsori. Ogay, ei sitten. Jään hämmentyneeksi. Asiasta itse asiaan, Ranska teki maalin. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Rhapa 30.06.2014 20:48:47 | |
---|
Stradlin: Ogay, ei sitten. Jään hämmentyneeksi. Asiasta itse asiaan, Ranska teki maalin. Giroudin penkittäminen muutti kyllä ranskan peliä positiiviseen suuntaan. Tiedä sitten oliko vain griezmannin hyvyyttä. Nigeriakin tuntuu jo turhautuneen turhaan yrittämiseen. |
Secreterial 30.06.2014 21:03:03 | |
---|
"I never bluff" - Cordell Walker |
Röntgen-Jeesus 30.06.2014 21:12:02 | |
---|
4 peräkkäistä tulosvetoa menny oikein, nyt on putki päällä! Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä. |