Aihe: Afro-kampaukset
1 2
Tuukka2
20.05.2004 12:11:22
Mitä mieltä olette afroista.
Minusta ne on aivan helvetin jees!
Olen suunnitellut itsekin laittavani sellaisen,tällä hetkellä
itselläni on täysin suorat vaaleat hiukset.Jos joku tietää
stadissa jonki parturin joka tekee niin sanottuja "erikoisempia"fledoja niin pistäkäänimiä.
Alttoviulisti
20.05.2004 19:31:23

etsä afroa saa, mut on ne hienoi:)
Carmedina
20.05.2004 19:36:23
hoh, syntyperäset afrot on hienompia :D
kattele http://www.nopn.cjb.net ja sieltä kaikkien
kultapojan riston, laulajan, hiuksia. siinä on pöyheyttä.
hanuristi
20.05.2004 20:46:09
Mulla on ollut muutama kerta ihan kokeilunhalusta afro päässä.Ihan jees, mutta himasta poistuessa vedin kuitenkin pipon päähän..
"Usko Jeesus Kristukseen!Jeesus Kristus kuoli!" IHKK #1 , MEKKALA #6
HC-Audio
20.05.2004 20:49:21

TSEKATKAA MUN OMAKUVA!!
"Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki
sterbo
20.05.2004 20:51:00
Kyllähän se afro onnistuu, on ne sellasia ne vermeet millä ne niitä tekee. Itsekin olisi vähän mielessä afro, nykyiset hiukseni on tällaset hieman kiharat ja tosi tuuheat.
Vastaus kysymykseesi
Dunga
20.05.2004 21:44:09
Nyt on hiukset siinä jamassa, että jos ky suihkussa, kuivaa hiukset ja antaa olla niin tällainen afro-kypärähän siitä tulee. Olen tosin koittanut vähän hillitä sitä tuuheutta, kai se tästä laantuu kun hiukset pitenee.
It´s hard to be a tonttumies.... IMIK #4 [Kyllä lähtee]
cocaine
21.05.2004 17:51:39
kyllähäneric claptonilla oli afro sillo creamin aik,oihin
with your bitch slap rappin´ and your cocaine tongue you get nothin´ done
Stain
23.05.2004 23:21:52
Kysäisenpäs tässä samalla että osaavatko parturit tehdä erilaisia kiharoita? Siis permiksellä, millä tuo afrokin tehdään. Ajattelin sellaisia "rulla-kiharoita".
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
Mimi
24.05.2004 10:29:09
Kysäisenpäs tässä samalla että osaavatko parturit tehdä erilaisia kiharoita? Siis permiksellä, millä tuo afrokin tehdään. Ajattelin sellaisia "rulla-kiharoita".

Miksi eivät osaisi? Kyllä ne tekee melkein mitä vaan nykyään... Ja afrokin onnistuu jos on tarpeeksi hiusta, aineista se ei ole kiinni, jos on tosi ohuet hiukset ni voi näyttää vähän köykäiseltä ja lässähtäneeltä...
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
rakki
24.05.2004 11:12:15
Ja afrokin onnistuu jos on tarpeeksi hiusta, aineista se ei ole kiinni, jos on tosi ohuet hiukset ni voi näyttää vähän köykäiseltä ja lässähtäneeltä...

Eikö kuituhius tms. käy tuohon tarkoitukseen hyväksi lisäksi? Ymmärtääkseni kuituja ja muita tekohiuksiahan tungetaan nykyään vähän kampaukseen kuin kampaukseen.
I have something against you.
sterbo
24.05.2004 23:04:40
Kenelläkään tietämystä näiden afrojen hinnoista, todennäköisesti pääkaupunkiseudulla hieman kalliimpia?
Vastaus kysymykseesi
Henga
25.05.2004 00:42:55
Shaggy Headissa on melkein 10 v (?) tehty lokseja joten afrotkaan eivät ole tuntematon käsite? Kysy ihmeessä, mukavavat neidit siellä ainakin on töissä ;)
Mimi
25.05.2004 10:17:36
Eikö kuituhius tms. käy tuohon tarkoitukseen hyväksi lisäksi? Ymmärtääkseni kuituja ja muita tekohiuksiahan tungetaan nykyään vähän kampaukseen kuin kampaukseen.

Niin en tiedä tarkemmin ku en oo kampaaja... Kaipa vois jotain pidennyksiä laittaa ni pehko näyttäis afrommalta, mutta kuidut menee joskus todella nopeasti pahan näköisiksi...
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
Tuukka2
25.05.2004 11:16:47
Missä päin tämä Shaggy head sijaitsee?
akame
31.05.2004 12:52:17
afrot on ihan siistejä tosin ei sovi kaikille.
Mutta Slashilla on jumalaiset hiukset. (jos niitä nyt voi afroks sanoo)
http://files.mikseri.net/pics/34295.jpg
Tänään harjaan hampaani.
kiitos
08.07.2004 15:30:15 (muokattu 08.07.2004 15:42:32)
Kertokaa lisää afroista! Itellä on just kaikki hiukset samanpitusia, eli hirvee pehko, mittasin hiuksen äsken ja se saavutti huimat 18cm suoraksi vedettynä :D
Mutta kiinnostas tietää paljon aron tekeminen maksaa, kauan se kestää tehdä ja kuinka kauan pysyy kunnossa, miten afroa hoidetaan.. jne. Kuinkahan iso pehko mun hiuksista tulis, pelottaa ajatellakin..

Ku kasvattamassa lettiä ollaan, pitäs saada joku tukka, mikä ei oo aina silmillä ja sais kasvaa rauhassa häiritsemättä mua.

Edit: niin siis mulla on aika paksut ruskeat hiukset, aina kikkaralla ja sekasin, eli ei todellakaan heikot suorat hiukset.

Edit2: Jos ton afron käy laitattamassa ja ei tykkää, niin onko mahollista de-afrottaa takasin normaaliin olotilaan? Onko yleensä edes kannattavaa tehdä afroa jos on kasvattamassi hiuksia?
Dunga
08.07.2004 15:33:14
Omassa kuvassani näkyy jonnin verran lyhyempi versio tämänhetkisestä pehkosta joka uhkaavasti näyttää kihartuvan afro-tyyliseksi. Kool.
Ota kiri, ota kiri, loppukiri, harakiri kiri kiri kiri kiri... IMIK #4 [Kyllä lähtee]
basistinalku
12.07.2004 20:51:31
afroissa on tyyliä
syö suklaata!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)