Aihe: Ibanez Talman
1
Johnny99
15.05.2004 07:22:29
Onko kukaan päässyt soittelemaan kyseistä kitaraa ? Miten soi verrattuna esim. ibanezin AW40NT:hen ? Mielestäni hienon näköinen kitara omalla tavallaan. Eikä hintakaan päätä huimaa. Thomannilla 266 €. Täällä Porin seudulla vaan ei kaupoista löydy joten ei pääse koittamaan.
SURf
17.05.2004 08:26:23
Onko kukaan päässyt soittelemaan kyseistä kitaraa ? Miten soi verrattuna esim. ibanezin AW40NT:hen ? Mielestäni hienon näköinen kitara omalla tavallaan. Eikä hintakaan päätä huimaa. Thomannilla 266 €. Täällä Porin seudulla vaan ei kaupoista löydy joten ei pääse koittamaan.

Tarkoittanet sitä akustista pienikoppaista mallia?
Mulla oli TCY10 malli joku aika sitten. Jos haluat siitä lisätietoja niin kysäise mitä haluat.
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
Johnny99
17.05.2004 18:10:17
Tarkoittanet sitä akustista pienikoppaista mallia?
Mulla oli TCY10 malli joku aika sitten. Jos haluat siitä lisätietoja niin kysäise mitä haluat.

Justiinsa sitä.

Elikkäs onko se tarkoitettu lähinnä vahvistimen kanssa soitteluun vai antako hyvän akustisen äänen ilmankin verrattuna ns. normaaleihin kitaroihin ? Oliko huono vai miksi myit sen pois ?
SURf
18.05.2004 07:49:39
Justiinsa sitä.

Elikkäs onko se tarkoitettu lähinnä vahvistimen kanssa soitteluun vai antako hyvän akustisen äänen ilmankin verrattuna ns. normaaleihin kitaroihin ? Oliko huono vai miksi myit sen pois ?

Sanotaan nyt näin että vahvistimen kanssa se on loistava (ainakin se TCY10 mikä mulla oli), se piezomikki on nimittäin hyvä mikä siinä on. Ilman vahvistusta se ääni on hyvä, vähän hiljaisempi ja ohuempi kuin "normaali akustisessa".
Mulla nyt näyttäis nuo kitarat kiertävän kiitettävän nopeasti vaikka olisivat hyviäkin.
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
mikko1
23.05.2004 13:10:50 (muokattu 24.05.2004 20:36:02)
Mä oon kanssa miettinyt tollasta ja mulle on sellanen kysymys, että miten noi eroaa toisistaan soundiltaan kun toisessa on kuusi- ja toisessa muistaakseni saarnikansi ja toisessa tavallinen mikki ja toisessa piezo?
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
mikko1
23.05.2004 21:05:04
Mä oon kanssa miettinyt tollasta ja mulle on sellanen kysymys, että miten noi eroaa toisistaan soudilta kun toisess on kuusi- ja toisessa muistaakseni saarnikansi ja toisessa tavallinen mikki ja toisessa piezo?

Eikö kukaan tiedä mitään?
mikko1
25.05.2004 17:11:35
Nostan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)