Aihe: Wahia ostamassa
1 2
mie
19.05.2004 20:46:16

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-129439.html

Tuommosen meinasin (vähän) käytettynä ostaa. Onko tuo ihan lelu vai mitä? (en itse näistä vehkeistä vielä paljoa ymmärrä) Tämä on eka wah jonka ostan, eivätkä soittotaidotkaan mitään päätähuimaavia ole, eli ei pedaalin laadun tarvitse olla paras mahdollinen.

Toinen kysymys:
Voiko huono wah pilata paljonkin alkuperäistä saundia?
IHKK #10 "Pitääkö siun aina olla kun vetelä paska?" -Äitini
madu
19.05.2004 20:51:10 (muokattu 19.05.2004 20:51:30)
En ole kyllä ikinä tuota nähnyt enkä testannut joten en voi kommentoida, mutta yleensä halvin ei ole paras, tästä löytyy liian vähän poikkeuksia. En usko, että tuosta löytyisi true-bypass elikkäs silloin voi syödä signaalia. Osta mielummin Dunlopin Cry-baby vaikka käytettynä, se on varma klassikko ja halpa vielä.
Mikko Kankaanpää
19.05.2004 20:58:42

Tuommosen meinasin (vähän) käytettynä ostaa. Onko tuo ihan lelu vai mitä?

On lelu. Ei kannata ostaa ellet saa vuoden palautusoikeutta ja takuuta.

Toinen kysymys:

Voi.
Kassu
19.05.2004 21:08:33

Ei voi vain pilaa.

Ihan arsesta halpiswahit.

Nim. Kokemus kertoo
Gypsy
19.05.2004 21:13:06 (muokattu 19.05.2004 21:13:57)
Osaako kukaan sanoo, mikä se 41 euron wahi on uusimmassa thomannin hot deals kuvastossa? Saman näkönen kun Cry Baby. Onks se joku muovinen ritsa vai onko kunnon metallikotelo?

Ai olihan se tuolla sivuillakin: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-159521.html
Kassu
19.05.2004 21:21:30
Osaako kukaan sanoo, mikä se 41 euron wahi on uusimmassa thomannin hot deals kuvastossa? Saman näkönen kun Cry Baby. Onks se joku muovinen ritsa vai onko kunnon metallikotelo?

Ai olihan se tuolla sivuillakin: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-159521.html

No harley benton tossa lukee. Muovinen ritsa varmaan.
Jucciz
19.05.2004 21:44:53
Voxilla tuskin menee vikaan.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Hannu H.
19.05.2004 22:30:47

Voxilla tuskin menee vikaan.

komppaan... maksaa melko paljon (200€?), mutta varmasti pidemmänpäälle kannatta.
"May the tone be with you"
Skebaristi
19.05.2004 22:57:35

Tuo Lead foot on ihan hanurista, syö bassoa, eikä leikkaa paljon mitään. Ostin heräteostona eräältä tutulta kauan sitten, nyt sitä ei suostu kukaan ottamaan edes ilmaiseksi...
"Älä koskaan soita niin nopeasti kuin pystyt, opettele soittamaan niin nopeasti ettei tarvitse soittaa niin nopeasti kuin pystyy"
goose
19.05.2004 23:07:53
komppaan... maksaa melko paljon (200€?), mutta varmasti pidemmänpäälle kannatta.

150 hujakoilla liikutaan perus voxin wahin kanssa. Satasella ja hyvällä tsägällä alle saa käytettynä.
...toivotaan parasta varotaan varasta..
k_laakso
19.05.2004 23:33:03 (muokattu 19.05.2004 23:33:32)
70€ maksoin omastani kun käytettynä Jenkeistä ebayn kautta ostin, postikulut mukaanluettuna tuossa.

Edit: Voxin wah siis
"Do you trust who I trust me, myself and I."
Stein
20.05.2004 00:09:28

Itsellä on sellainen kummajainen kuin Boss PW-10. Ei ole yhtä hyvä kuin VOX, Cry Baby, Morley tms., mutta sisältää siedettävät versiot noista kaikista. Kyseessä siis on "mallintava" wahi, eli jäljittelee tunnetuimpien wah-pedaalien saundia melko hyvällä tasolla. Polkutuntumassa on totuttelua, mutta itsellä tuo ainakin on mennyt ihan jees. Sisältää myös Univiben ja särön.

Tarkoitus ei siis ole mainostaa, vaan tarjota joku muu näkökanta kuin nuo "perinteiset". Testaa värkkiä, jos on mahdollisuus. Sokkona ostaminen on tässäkin tapauksessa arpapeliä, kun ei tiedä, mikä on omaan makuun hyvä.
Vain olennainen on tärkeää!!!
sikanaama
20.05.2004 00:16:03
Mitenkäs nuo Snarling Dogsin Wahit. http://www.snarlingdogs.com/products.html

En ole itse kokeillut. Onko joku? Halpoja ovat kuitenkin ja F-Musiikkihan niitä ainakin myy. Aika hassuja kuulemma. En tiedä sitten ovat muutakin kuin hassuja.
Viisikko aarresaarella: Vallattomat serkukset ja uskollinen koira Tim päätyvät yhä uudelleen ja uudelleen toinen toistaan jännittävämpiin seikkailuihin.
kupteri
20.05.2004 00:30:51

Tuo Lead foot on ihan hanurista, syö bassoa, eikä leikkaa paljon mitään. Ostin heräteostona eräältä tutulta kauan sitten, nyt sitä ei suostu kukaan ottamaan edes ilmaiseksi...

Kuulostaa Besbeco Weeperiltä (vai mikä piru se nyt oli). Halpa ja p*ska. Ei toimi edes volapedaalina siedettävästi, wah on enempi vitsi. No ehkä joku tykkää siitä "efektistä" :-)
Friday Morning Waterloo kotisivut | mp3:sia
goose
20.05.2004 11:00:46
Mitenkäs nuo Snarling Dogsin Wahit. http://www.snarlingdogs.com/products.html

En ole itse kokeillut. Onko joku? Halpoja ovat kuitenkin ja F-Musiikkihan niitä ainakin myy. Aika hassuja kuulemma. En tiedä sitten ovat muutakin kuin hassuja.

Mun "vanha" Snarling Dogs Black Bawl Wah näyttäs olevan vieläkin myynnissä levytukussa 65e. Mä ostin sen uutena fasulta, joten laitetta on poljettu ehkä seitsämän kertaa. Hyvä soundi ja True Bypass + volumepotikka. Kestävä.
Suosittelen. Vaihdoin sen pois koska halusin vanhempaa wah soundia.
...toivotaan parasta varotaan varasta..
Tompsi
20.05.2004 11:09:21
Mun "vanha" Snarling Dogs Black Bawl Wah näyttäs olevan vieläkin myynnissä levytukussa 65e. Mä ostin sen uutena fasulta, joten laitetta on poljettu ehkä seitsämän kertaa. Hyvä soundi ja True Bypass + volumepotikka. Kestävä.
Suosittelen. Vaihdoin sen pois koska halusin vanhempaa wah soundia.

Itselläni on tuo Blues Bawls ja se kyllä hakkaa kaikki aiemmat waukkuni 100-0 (esim Boss PW-10, useita Crybabyja yms). Siihen vehoimpaan Crybabyyn (535-malli?) taikka Teeseen saattaisin vaihtaa mutta muuten olen kyllä ylitsevuotavaisen tyytyväinen.
goose
20.05.2004 11:28:27
Itselläni on tuo Blues Bawls ja se kyllä hakkaa kaikki aiemmat waukkuni 100-0 (esim Boss PW-10, useita Crybabyja yms). Siihen vehoimpaan Crybabyyn (535-malli?) taikka Teeseen saattaisin vaihtaa mutta muuten olen kyllä ylitsevuotavaisen tyytyväinen.

Näinhän se mullakin meni ja nyt olen parhaan* crybabyn omistaja!

*tämähän ei ole mielipideasia vaan tiukka fakta =)
Ultrasiistiä musavermettä myytävänä!!! kts. Tori-ilmoitukseni
Niskamies
20.05.2004 11:37:27
Itelle tulee todennäkösesti Morleyn Bad Horie kesällä. En kyllä oo päättäny sen ja Dunlopin Jimi Hendrixin välillä, mutta tuskinpa kumpikaan on huono valinta.
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
goose
20.05.2004 11:49:39
Timangi Darrelin signature-waukkukos sulla oli? Se on kyllä hieno, voi keskellä metsää vetää tiukan waukkusoolon ilman että ilmavalvonta huomaa mitään. :)

Sepä se. Ja kyllähän aina paranneltu 535Q kelpaa kun kerran halvemmallakin vielä sain. Maastokuvio oli kieltämättä alkuun vähän kornin tuntuinen, mutta nyt se tuntuu jo herkulliselta, mustaan valurautamötikkään verrattuna.
Ultrasiistiä musavermettä myytävänä!!! kts. Tori-ilmoitukseni
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)