Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Garage Band 10
1
Topiello
25.03.2014 11:55:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kone ilmoitteli että kyseinen päivitys olisi saatavilla. Kenellä olisi tuo jo käytössä ja mitä parannuksia sisältää? Ilmeisesti rumpusektorilla jotain uudistusta?
Itsellä on muutama projekti vielä sen verran kesken, etten uskalla ladata. Jos käyttöliittymään on tullut kovin radikaaleja muutoksia.
 
Grugi
30.03.2014 17:01:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.macworld.com/article/206 … cians-sorry-podcasters-.html?page=2
 
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
OPJ1974
30.03.2014 19:16:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä latasin riskillä ja yhden päivän kokeilujen perusteella käyttöliittymä on aiempaa selkeämpi ja parempi. Tosin ehtinyt muuta testailemaan kuin laulun äänityksiä ja niihin liittyviä säätöjä.
Cathi777
03.04.2014 10:15:53
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OPJ1974: Minä latasin riskillä ja yhden päivän kokeilujen perusteella käyttöliittymä on aiempaa selkeämpi ja parempi. Tosin ehtinyt muuta testailemaan kuin laulun äänityksiä ja niihin liittyviä säätöjä.
 
Tuohan on tosiaan aika samanlainen kuin Logic X. Siinä mielessä ihan hyvä, että siitä on sitten helpompi siirtyä Logicin käyttäjäksi jos nälkä kasvaa. Ennen ne taas oli niin eri puusta veistetty, että vaikka projektit aukesikin Logicissa niin muuten ei toiminnoissan mitään yhteistä juuri ollut.
 
Mut ihan hyvä fiilis kyllä tuosta versiosta jäi, vaikka itse Logicin kanssa temuankin. Ärsytti vaan eniten se, että koska käyttiksen kielenä on Suomi niin sitten tuo Garagebandikin oli suomeksi. Ei oikein osannut aina kaikkea löytää, kun suomeksi termit välillä aika kummallisia.
 
Only pop music can break my heart...
OPJ1974
04.04.2014 19:21:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cathi777: Tuohan on tosiaan aika samanlainen kuin Logic X. Siinä mielessä ihan hyvä, että siitä on sitten helpompi siirtyä Logicin käyttäjäksi jos nälkä kasvaa. Ennen ne taas oli niin eri puusta veistetty, että vaikka projektit aukesikin Logicissa niin muuten ei toiminnoissan mitään yhteistä juuri ollut.
 
Mut ihan hyvä fiilis kyllä tuosta versiosta jäi, vaikka itse Logicin kanssa temuankin. Ärsytti vaan eniten se, että koska käyttiksen kielenä on Suomi niin sitten tuo Garagebandikin oli suomeksi. Ei oikein osannut aina kaikkea löytää, kun suomeksi termit välillä aika kummallisia.

 
Minulla on aina sama fiilis suomenkielisten ohjelmaversioiden kanssa - valmistajasta ja ohjelmasta riippumatta. Englanti on jotenkin niin luonnollinen ja lyhytterminen. Suomennokset aina teennäisiä, liian pitkiä ja hankalia ymmärtää. Pahin taitaa olla MS Office-ohjelmat.
JPQ
04.04.2014 20:18:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OPJ1974: Minulla on aina sama fiilis suomenkielisten ohjelmaversioiden kanssa - valmistajasta ja ohjelmasta riippumatta. Englanti on jotenkin niin luonnollinen ja lyhytterminen. Suomennokset aina teennäisiä, liian pitkiä ja hankalia ymmärtää. Pahin taitaa olla MS Office-ohjelmat.
 
Yksiä pahmpia on kyllä MS-Office.
ps. vielä se että joskus asialle monta käännöstä suomessa ei ole ihan täysin vakiintuneet termit Garagebändin efekti käännökisä tosin kesti kauan tajuta. Osan käännöksistä hoitaa joku täysin alaa tuntematon.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Kalmo
04.04.2014 20:51:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joopa, terminologia voi olla välillä haussa. Mitään niin verratonta siellä ei kuinkaan ole, kuin aplikaatio, eihän?
 
Monet TV-mainosten yms. tekijät ovat tehneet itsestään täysiä pellejä viimeaikoina puhuessaan sovelluksista "aplikaatioina".
Koko minun 60-vuotisen elämäni aplikaatio on suomessa tarkoittanut kirjo-ompelua, ei muuta.
 
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
Topiello
24.06.2014 19:38:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löysin mieleisen tonen kun soittelin sans ampista suoraan kuulokkeisiin, mutta nyt kun basso menee sans ampista läppäriin, niin tuo saundi on ihan jotain muuta. Pitäisi jollain keinoa saada tuo sama saundi ilman, että tarvii käyttää GB:n vahvistimia.
 
Cathi777
25.06.2014 09:56:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Topiello: Löysin mieleisen tonen kun soittelin sans ampista suoraan kuulokkeisiin, mutta nyt kun basso menee sans ampista läppäriin, niin tuo saundi on ihan jotain muuta. Pitäisi jollain keinoa saada tuo sama saundi ilman, että tarvii käyttää GB:n vahvistimia.
 
Mikset nauhoita sitä vaan suoraan pelkkänä audioraitana? Ei kai siihen nyt mitään plugareita tarvi tunkea.
 
Only pop music can break my heart...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «