Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Robert Plant keikalla 16.6
1
rockhead
31.01.2014 22:16:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ROBERT PLANT and The Sensational Space Shifters 16.6 keikalla Tallinnassa!
 
Robert Plant (Led Zeppelinin laulaja) on ollut hyvässä keikka vedossa viime vuosina , saanut lisäksi mm. Grammy palkinnot levystään Alison Kraussin kanssa sekä tämän vuoden Grammy "BEST ROCK ALBUM: Celebration Day by Led Zeppelin"!
 
Keikalla tullaan kuulemaan useita LED ZEPPELIN biisejä sekä hänen muuta tuotantoaan! (Huom! Robert Plant ei ole tulossa suomeen tällä rundilla). Tässä olis ainutlaatuinen tilaisuus nähdä Robert Plant vielä livenä!
 
Elmu ry Helsingissä järjestää konserttimatkan ROBERT PLANT and The Sensational Space Shifters Tallinnan keikalle 16.6 -17.6.2014
 
Lisätiedot matkasta: http://www.elmu.fi/node/8062
Konserttimatkan hinta sisältää laivamatkat, hotelliyöpymisen 2-hengen huoneessa *** hotellissa aamiaisella vanhan kaupungin tuntumassa Tallinnassa , bussikuljetuksen hotellilta keikkapaikalle ja takaisin sekä pääsylipun Robert Plantin 16.6 keikalle.
 
Regalis Apertura
01.02.2014 11:15:54 (muokattu 01.02.2014 12:01:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi harmi ettei voitu buukata ihan Suomeenkin saakka... Ei oikein budjetti/muut menot päälle riitä Tallinnan reissuihin:(. Ehkäpä ensi vuonna tsp?
 
HaloOfFlies
01.02.2014 13:09:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koska muuten Plant on viimeksi käynyt Suomessa? 2001? 2002? Aikaa siitä joka tapauksessa jo on.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
kanisteri
01.02.2014 17:00:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HaloOfFlies: Koska muuten Plant on viimeksi käynyt Suomessa? 2001? 2002? Aikaa siitä joka tapauksessa jo on.
 
2005 veti Helsingissä jäähallissa ja Tampereella Pakkahuoneella Strange Sensationin kanssa. Varsinkin Tampereeen keikka oli loistelias.
 
Jokapaikanapina
01.02.2014 18:39:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ärsyttävää, ajattelin että tulisi Suomeen. En mä ihan Tallinnaan asti taida jaksaa lähteä.
 
rockhead
07.02.2014 22:53:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! illan lämppärinä mainio amerikkalainen bluesrock bändi "NORTH MISSISSIPPI ALLSTARS" :
http://www.youtube.com/watch?v=P0JsmXJoNcc
 
http://www.nmallstars.com/?page_id=0
 
mrk
08.02.2014 11:39:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö olisi oleellista mainita missä kyseinen keikka Tallinnassa pidetään?
 
"Short On Long Term Goals"
Marlowe
09.02.2014 16:33:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mrk: Eikö olisi oleellista mainita missä kyseinen keikka Tallinnassa pidetään?
 
"16. juunil esineb Saku Suurhallis Inglise muusik ja laulja, legendaarse rokkansambli Led Zeppelin juhtfiguur Robert Plant..."
 
Lippu tuolle keikalle on hankittu virolaisen lipputoimiston kautta. Tuleepa vihdoin nähtyä tämäkin suursuosikki livenä ja samalla vietettyä pieni pätkä kesälomaa kesäisessä Tallinnassa!
 
"Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto)
rockhead
08.05.2014 15:39:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elmu ry sai jonkin verran lisäpaikkoja Robert Plant konserttimatkalle Tallinnaan.
Ilmoittautumiset konserttilipun sisältävälle hotellimatkalle 15.5. mennessä: http://www.elmu.fi/node/8062
 
Tellervo
20.05.2014 16:23:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Menossa. En ole koskaan herra Planttua livenä nähnyt ja aika suuret odotukset on :)
 
Tollo Pyllervö
Tellervo
23.06.2014 23:32:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, mites muut kokivat keikan? Mulla meni ulkomusiikillisista syistä huomiota vähän muihinkin asioihin enkä voinut heittäytyä tunnelmaan niin täysillä kuin olisin halunnut, mutta kyllähän tuosta jäi tosi hyvät muistot näinkin. Mitä lähempänä lavaa olin, sitä korkeammalle nousi tunnelma, mutta valitettavasti piti välillä siirtyä taaemmas. Ääni tai äänentoisto tai molemmat ei olleet koko aikaa priimaa, mutta se oli lopulta toissijainen seikka. Niin paljon tuon hepun näkeminen ja kokeminen jo sinänsä hetkautti. Karismaa on muille jakaa ja elkeet kaikkea muuta kuin rocktähdellä, vaikka perusteita olisi. Aito musiikkiin sukeltava muusikko ja helposti lähestyttävän ja vaatimattoman oloinen persoona, josta jäi todella hyvät vibat. Erityisesti sykähdytti ne muutamat harvat hymyt :) Ja lavaliikehdintä oli edelleen mitä musikaalisinta ja nautittavinta! Mielelläni olisin viettänyt tyypin ja bändin seurassa pidemmänkin aikaa, vaikka ei keikka mikään tynkä ollut. Tulevaa levyäkin jäin odottamaan, ainakin pari uutta biisiä nousi sen verran positiivisina kokemuksina esiin.
 
Olihan se iso juttu, nähdä tuo laulajista laulajin ihan elävänä, legenda ja idoleistani yksi suurimmista. Vieläkään ei meinaa tajuta. Mutta siellä se Roope vaan oli ihan muina miehinä, kuin kuka tahansa bändin jätkistä, sattuipahan vaan olemaan joukon vanhin ja kokenein ja tunnetuin. Omaan suoneeni iskee nuo bändin harrastamat etnosäväykset ihan täysillä. Samanlaista hurmosta ja hypnoosia siinä meiningissä on kuin muinaisessa Zeppelinissäkin, sopiipahan vaan tuollaisen ei-enää-niin-vetreän herran pirtaan kenties paremmin. Kerrassaan tyylikkäästi ja arvokkaasti vanhenee hän, ei voi parempaa toivoa.
 
Tollo Pyllervö
Marlowe
24.06.2014 09:56:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä tykkäsin keikasta kovasti. Settilista oli toimiva, ja vaikka enää ei irtoaisikaan yhtä kovaa ja korkealta kuin joskus 1970-luvulla, niin hyvin toimi siitä huolimatta. Musiikin etnovaikutteista olen myös pitänyt. "Fixin to Die" oli ehkä keikan kohokohta minulle. Plant vaikutti myös nauttivan esiintymisestä kovasti, ja pilkettä näytti löytyvän silmäkulmasta.
 
"Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «