Aihe: Jalkapallon MM-kisat 2014
1 2 3 4 521 22 23 24 2568 69 70 71 72
Dr. Funkenstein
19.06.2014 14:02:12 (muokattu 19.06.2014 14:02:35)
Pahoittelut jos luulitte, että tarkoitin teitä! Meinasin yleisesti tällästä perus FB-kannattajaa, joka on aina voittajien puolella.
seppo69
19.06.2014 14:08:43
Dr. Funkenstein: Pahoittelut jos luulitte, että tarkoitin teitä! Meinasin yleisesti tällästä perus FB-kannattajaa, joka on aina voittajien puolella.

Aivan. Kyllä meikäki aina jonkin verran takkia kääntää, silloin kun siihen on aihetta. Esim. Portugali on omaan silmään lähes vastenmielinen joukkue, Pepe etunenässä. Ja taasen Saksa on pelannut erittäin hienoa palloa.
"Ei noihin Bismarckin omiin sanoihin saa kyrpää laitettua järkevästi mitenkään." -crestfall
Van Hannes
19.06.2014 14:46:25
Dr. Funkenstein: Pahoittelut jos luulitte, että tarkoitin teitä! Meinasin yleisesti tällästä perus FB-kannattajaa, joka on aina voittajien puolella.

En tiedä oliko tämä kuittaus minua kohtaan kun edellisellä sivulla ilkuin, mutta en ole pitänyt Espanjasta moniin vuosiin.
Turpa kiinni Kissa Äiä
Dr. Funkenstein
19.06.2014 15:38:04
Van Hannes: En tiedä oliko tämä kuittaus minua kohtaan kun edellisellä sivulla ilkuin, mutta en ole pitänyt Espanjasta moniin vuosiin.

Ei, kun se oli kuittaus niitä tyyppejä kohtaan, joiden mielestä Torres on ihana paitsi silloin ku ne hävii.
TheBlackestEye
19.06.2014 17:52:10
Espanjan mursun mielestä kisat eivät ole vielä ohi!

https://vine.co/v/MT7uMuWmmtE
Alfons Åberg
19.06.2014 18:02:37
Tämän illan kohokohta tulee olemaan ainakin itselläni tuo Englannin peli.
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
dipshit
19.06.2014 19:55:24
Presidentti: Tämän illan kohokohta tulee olemaan ainakin itselläni tuo Englannin peli.

Ehdottomasti. Mutta olipa yllättävän viihdyttävä myös tuo Norsunluurannikko - Kolumbian ensimmäinen puoliaika! Molemmilta joukkueilta hyviä hyökkäyksiä ja muutama vaarallinen maalipaikkakin.
Dr. Funkenstein
19.06.2014 19:58:50
dipshit: Ehdottomasti. Mutta olipa yllättävän viihdyttävä myös tuo Norsunluurannikko - Kolumbian ensimmäinen puoliaika! Molemmilta joukkueilta hyviä hyökkäyksiä ja muutama vaarallinen maalipaikkakin.

Sanos muuta. Alkaa olee hommat sillä mallilla, että mitä vaan peliä katselee niin jotain mielenkiintoista tapahtuu.
eino mutku
19.06.2014 20:12:59
Oli muuten mielenkiintoinen dokkari tossa joku vuosi takaperin tuomareista MM-kisoissa. Nytkin ruudussa oleva Webb, Pierluigi ja ketä siinä olikaan. Webbistä jäi hyvä kuva. Onhan se kissalan poikia, ainakin silloin vielä oli.
Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään!
LaMotta
19.06.2014 20:30:58 (muokattu 19.06.2014 20:34:35)

Kolumbia. Etelä-Amerikassa on kovia jalkapallomaita.

Olen sitä sukupolvea, joka joutui 70-luvulla katsomaan lauantai-iltana Brittein Saarten valioliigaa televisiosta. En muista tuolloin teeveestä tulleen mitään yhtä tylsää, paitsi politiikka ja ravit. Joten Englanti ei oikein sytytä jalkapallon suhteen.

E: Jaahas. Siellä norsunluurannikon jengi kavensi ottelun.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Antti1997
19.06.2014 20:58:02
Jumalauta mikä peli!
"...mutta eihän sellainen mitään oikeaa pyöräilyä ole." -Sompi
Secreterial
19.06.2014 21:00:20 (muokattu 19.06.2014 21:46:29)
eino mutku:Webbistä jäi hyvä kuva.

Vaikka virheitä on mies tehnytkin, niin mun mielestä on yksi Englannin parhaita tuomareita. Yksi iso tekijä on puhuminen; ei heti näytetä korttia, vaan ensin puhutellaan ja rauhotellaan ja sitten jos jatkuu niin korttia. Jotku tuomarit edelleenkin yrittää osoittaa sen määräysvaltansa sillä korttien heiluttelulla...

Olipa kyllä vain taas huikea peli. On kyllä loistavat kisat. Olipa törkeä filmaus Yepesiltä!

E. Onko Martinezilla ollut loukkaantumisia ennen kisoja, vai miksi ei pelaa? Itse jotenkin odotin miehen olevan avauksessa, kun Falcao on poissa...
"I never bluff" - Cordell Walker
Funkånaut
19.06.2014 21:08:14

LaMotta: Kolumbia. Etelä-Amerikassa on kovia jalkapallomaita.

Olen sitä sukupolvea, joka joutui 70-luvulla katsomaan lauantai-iltana Brittein Saarten valioliigaa televisiosta. En muista tuolloin teeveestä tulleen mitään yhtä tylsää, paitsi politiikka ja ravit. Joten Englanti ei oikein sytytä jalkapallon suhteen.

Peli on noista ajoista aikas paljon muuttunut Englannissakin...
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
Ziggy Bubba
19.06.2014 23:58:10

On se huikea mies Suarez, nyt tuli kyyneleet eri syystä. Poolin romahduksen kokeneena tämä oli hieno hetki.
Rapeeta maalausrockia: CROOKMACHINE
Funkånaut
20.06.2014 00:06:52

Ziggy Bubba: On se huikea mies Suarez, nyt tuli kyyneleet eri syystä. Poolin romahduksen kokeneena tämä oli hieno hetki.

Suarez on kyllä yksi kovimpia viimeistelijöitä tällä hetkellä. Ei noista(kaan) paikoista kuka tahansa palloa rysään laita.
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
LamaAjanElvis
20.06.2014 05:26:47
Itse en tajua mitään pelin päälle, mut pari kaveria on matkannut paikalle ja ne tuntuvat tosiaan omaavan kunnon pelikuumeen, tuolla sitä kuumetta kutsutaan malariaksi ja pois sitä ei saa kuin syfiliksellä.
Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin
masterhat
20.06.2014 08:57:31
Uruguay!

huh, kylläpä jännitti, mutta niin vain Suarez tuli ja teki parit häkit!

Mites ton lohkon osalta nyt menee? riittääkö uruguayle tasapeli italiasta jatkopaikkaan?
Secreterial
20.06.2014 09:18:49
Suarez on kyllä aivan jäätävän kova viimeistelijä. Ja miehen peliäly on aivan huikea. Varsinkin siinä ekassa maalissa. Ensin pieni chippi kaverille ja hölkkävauhtia mukaan hyökkäykseen ja sitten olikin jo viimeistelemässä. Hienoa, että mies on nyt myös päässyt eroon tempauksistaan, eikä nytkään pahempia sukelluksia nähty. Huomattavasti enemmän niitä viljeli esim. Sturridge, joka pelasi melko heikon ottelun. Oksettava filmaus myös Pereralta!
"I never bluff" - Cordell Walker
vital
20.06.2014 10:18:57 (muokattu 20.06.2014 10:43:31)
masterhat: Uruguay!

huh, kylläpä jännitti, mutta niin vain Suarez tuli ja teki parit häkit!

Mites ton lohkon osalta nyt menee? riittääkö uruguayle tasapeli italiasta jatkopaikkaan?

Riippuu miten Costa Rica pelaa Italiaa ja Englantia vastaan. Teoriassa jopa Englannilla on vielä mahdollisuudet päästä jatkoon.

E: toivottavasti Gerrard ei pelaa enää ikinä. Ja Suarez 80% pelikunnossa oli ihan uskomaton.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)