Aihe: Rat vaikeni
1 2
janskuukkeli
15.06.2014 05:00:35
Myrkky Nuoli: Jetsulleen!

Kiitos, toivottavasti saan rotan elvytettyä maanantaina.
janskuukkeli
16.06.2014 18:21:58
Nyt on uusi vastus paikallaan ja kaikki kuulostaa toimivan kuten pitää, onneksi ei hajonnut mitään muuta, ja onneksi täältä saa jelppiä tukaliin tilanteisiin :)
Myrkky Nuoli
16.06.2014 19:20:01
janskuukkeli: Nyt on uusi vastus paikallaan ja kaikki kuulostaa toimivan kuten pitää, onneksi ei hajonnut mitään muuta, ja onneksi täältä saa jelppiä tukaliin tilanteisiin :)

Dodiin, hieno homma :)
Rogenrool
When in doubt, lower your expectations.
Decadetroll
17.06.2014 06:32:17
janskuukkeli: Nyt on uusi vastus paikallaan ja kaikki kuulostaa toimivan kuten pitää, onneksi ei hajonnut mitään muuta, ja onneksi täältä saa jelppiä tukaliin tilanteisiin :)

Nonni, sitte eiku leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä ;)
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
janskuukkeli
17.06.2014 07:18:40
Decadetroll: Nonni, sitte eiku leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä ;)

Niinpä :) On kiinnostanut kokeilla bright cap modia kinuski vox ac30 vahvariin, siitä sais aikaseksi varmaan hyvän juhannuskokon :)
Laulava Kylätohtori
17.06.2014 08:20:27
janskuukkeli: Niinpä :) On kiinnostanut kokeilla bright cap modia kinuski vox ac30 vahvariin, siitä sais aikaseksi varmaan hyvän juhannuskokon :)

Eikös täällä ollut yhden diy-miehen Marsu kunnolla liekeissä jossain kohtaa? Siitähän sitä aina oppii, virheiden kautta... :)
All statements and arguments appearing in my writings are fictitious. Any resemblance to truth, facts or reality is purely coincidental.
janskuukkeli
17.06.2014 08:34:50
Laulava Kylätohtori: Eikös täällä ollut yhden diy-miehen Marsu kunnolla liekeissä jossain kohtaa? Siitähän sitä aina oppii, virheiden kautta... :)

Niin oppii, en aio lopettaa opiskelua vaikka välillä savut pöllähtää. Ja kokeilee vaan omilla kamoilla :)

Yks iso tekijä mikä vaikeuttaa mun kolvaamista on käsien tärinä! Liekö tullut nuorempana otettua kuppia liikaa vai mikä lie, on meinaan vaikea sihdata piirilevyllä kun kolvinkärki vispaa koko ajan :)
Myrkky Nuoli
17.06.2014 11:31:49
janskuukkeli: Niin oppii, en aio lopettaa opiskelua vaikka välillä savut pöllähtää. Ja kokeilee vaan omilla kamoilla :)

Yks iso tekijä mikä vaikeuttaa mun kolvaamista on käsien tärinä! Liekö tullut nuorempana otettua kuppia liikaa vai mikä lie, on meinaan vaikea sihdata piirilevyllä kun kolvinkärki vispaa koko ajan :)

Eläpähän huoli, tuosta saattaa harjaantua pois. Mulla on ollut sama ongelma niin kauan kuin muistan ja nykyään kolvaan päiväduunikseni. Tärinä on vähentynyt niin paljon, ettei se häiritse millään tapaa tekemistä, jos edes tärisee ollenkaan. Mulla on yks kaveri, jonka kädet vispaa kuin pulun pää parkkihallissa ja se vetelee pokkana mikroskooppisia juotoksia pintaliitoskomponentteihin, kova DIY-mies.
janskuukkeli
17.06.2014 20:39:37
Myrkky Nuoli: Eläpähän huoli, tuosta saattaa harjaantua pois. Mulla on ollut sama ongelma niin kauan kuin muistan ja nykyään kolvaan päiväduunikseni. Tärinä on vähentynyt niin paljon, ettei se häiritse millään tapaa tekemistä, jos edes tärisee ollenkaan. Mulla on yks kaveri, jonka kädet vispaa kuin pulun pää parkkihallissa ja se vetelee pokkana mikroskooppisia juotoksia pintaliitoskomponentteihin, kova DIY-mies.

Toivottavasti tosiaan vähentyy, huojentavaa tietoa. Ehkä sitä jotenkin jännittää lihaksiaan ja mieltään aiheuttaen moisen sheikkaamisen. Ei muuta kuin yritystä vain.
JaaGeRMaisTeR
19.06.2014 00:51:13
Myrkky Nuoli: Eläpähän huoli, tuosta saattaa harjaantua pois. Mulla on ollut sama ongelma niin kauan kuin muistan ja nykyään kolvaan päiväduunikseni. Tärinä on vähentynyt niin paljon, ettei se häiritse millään tapaa tekemistä, jos edes tärisee ollenkaan. Mulla on yks kaveri, jonka kädet vispaa kuin pulun pää parkkihallissa ja se vetelee pokkana mikroskooppisia juotoksia pintaliitoskomponentteihin, kova DIY-mies.

Käyttää varmaan juoksutinta apuna? Sen kanssa se on melkeen sama minne tinaa lykkää. Kerran moista tavaraa testanneena voin suositella. Helpottuu homma huomattavasti.
JaaGeRMaisTeR
19.06.2014 05:53:40
Myrkky Nuoli: Ei käytä muuta kuin tinassa jo olevaa fluxia. Ja vetää vanhan liiton tyyliin aina liian isoilla kärjillä. Käsittämättömän näköistä turaamista, mutta on selvästi oppinut vaan elämään sen asian kanssa. On myös todella taitava kynien kanssa. Modailee pelikonsoleita ja muita elektroniikkahärveleitä harrastusmielessä ja väsäilee jotain avaruusaluksia ja servereita pleikkareista. Erikoismiesten hommia.

Kunnon tekemällä oppinut kaveri siis.
janskuukkeli
19.06.2014 07:39:34
JaaGeRMaisTeR: Käyttää varmaan juoksutinta apuna? Sen kanssa se on melkeen sama minne tinaa lykkää. Kerran moista tavaraa testanneena voin suositella. Helpottuu homma huomattavasti.

Tollasta vois vaikka kokeilla seuraavaan tuhertamiseen. Onko niissä paljonkin eroja ja mikä on hyvää pieneen puuhasteluun?
Insane Kane
19.06.2014 07:56:25
janskuukkeli: Tollasta vois vaikka kokeilla seuraavaan tuhertamiseen. Onko niissä paljonkin eroja ja mikä on hyvää pieneen puuhasteluun?

Ei tarvi piirilevyjen poltteluun juoksuttimia.
Myrkky Nuoli
19.06.2014 09:09:42
JaaGeRMaisTeR: Kunnon tekemällä oppinut kaveri siis.

Jetsulleen niin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)